Kahvihammaxta kolottaa
Alkaa olla ikää ja kahvi aiheuttaa vatsassa joskus oireita ja olen suunnitellut teetä alkaa käyttämään. Kaakaossa on sokeria ja onko siihen järkevää siirtyä. Onko järkeä luopua kahviostakaan, kun monta kymmentä vuotta olen sitä juonut.
Mitä tähän on sanomista isoilla pojilla ja tytöillä.
Kommentit (4)
Enpä yleensä anna aikuisille ihmisille neuvoja heidän syömisistään. Etköhän kykene tuon asian ratkaisemaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Pieni virhe aloituksen sanassa näkyy olevan ja tuo x.
mee vaan pois möllynkäinen... moisista huomauttelemasta jos ei muuta...
ap- suklaajauheestakin faz. esim voit maitoon keittämällä sekoittaa sulle sopivat määrät suklaajauhetta ja sokeria. jos muutoin maltillinen sokerinkäyttö- ei tuo niin paha asia.
parikin x viikossa. ns hopeatee toimii- kiehuva vesi ja maito, toimii lämmittelynä talvella. kuuma tai jääkylmä täysviinimarjamehu todella hyvää.
on ihania marja- sekä hedelmäteelaatuja.
pikakahvilla se yks kupponen - saat just määrämitan- eikä tiskiä
ja kyllähän ne kunnon kahvit vaikka kermalla mansikkakakkuineen silloin tällöin kruunaa arkeakin.
Jos juot mustaa teetä, laita siihen maitoa, sillä musta tee värjää hampaita pahoin. Muutoinkin jo ikä tummentaa hampaistoa- siksi ei enempää.
ystävättäreni luopui kaikista kuumista juomista vuosia sitten. sitä ihmetellään kahvipöydässä.
Maximissaan kuumaa tiivistettä laimentamalla ja se on mustaherukkamehu talvella. se onkin elämäneliksiiri.
Toinen tuttu kun alkoi tuota nauttimaan pari kertaa viikossa , sai elämänhalut takaisin. Hän oli jotenkin luhistunut jne. piristyi ihan kunnolla.
Pieni virhe aloituksen sanassa näkyy olevan ja tuo x.