Scorpions- keikka helsingissä
Hieno keikka kertakaikkiaan.
Ainoa asia mikä mua jäi vaivaamaan, oli se etten kuullut biisiä " Still loving you". Mutta radio rockissa just sanottiin, että se kuultiin siellä. Mitä hittoa? Onko mulla totaalinen blackout siinä hetkessä? En todellakaan muista sitä ja olin täysin selvinpäin koko keikan. Onko täällä ketään, joka voisi vahvistaa mun ajatukseni tai teilata sen?
Kiitos etukäteen järkevistä vastauksista.
Kommentit (5)
Nii.In!!!! mäkin luin sen setin ja katsoin pariisin videonkin!!!! Mua alkaa jo naurattaa, koska jos näin oli , niin mulle iski todellakin se Blackout!!!! :D
Mä lauloinkin kaikki biisit, mutten muista laulaneeni Still loving you:ta
Youtubesta löytyy video:
SCORPIONS 🦂 - " 60 years celebrate 🥳 " live in Helsinki VEIKKAUS arena 28.07.2026 .
Ei tuossa ainakaan ole Still Loving You'ta ennen Rock You Like a Hurricanea.
Vierailija kirjoitti:
Nii.In!!!! mäkin luin sen setin ja katsoin pariisin videonkin!!!! Mua alkaa jo naurattaa, koska jos näin oli , niin mulle iski todellakin se Blackout!!!! :D
Mä lauloinkin kaikki biisit, mutten muista laulaneeni Still loving you:ta
🦂🎶🎶 Blackout I Really Had a Blackout 🎶🎶🦂
Huomenna siten Tallinnaan kuunteleen Still Loving You livenä 🤘
No sitähän minäkin!!! Eli mulle ei tullutkaan blackoutia!!!!
Kiitos Youtube-vinkistä!
Blackout iski sulle, 'you really had blackout'. Toiseksi viimesenä biisinä soitettiin Still Loving You.
AI kertoi settilistan joka on seuraava:
Tässä on Scorpionsin vahvistettu ja tarkka settilista Helsingin Veikkaus Arenan konsertista tiistailta 28.7.2026: [1]
Pääsetti
Coming Home
Gas in the Tank
Make It Real
The Zoo
Coast to Coast
I'm Leaving You
Crossfire
Bad Boys Running Wild
70s Medley (Top of the Bill / Steamrock Fever / Speedy's Coming / Catch Your Train)
Delicate Dance (Matthias Jabsin kitarasoolo)
Send Me an Angel
Wind of Change
Loving You Sunday Morning
Tease Me Please Me
New Vision (Mikkey Deen rumpusoolo)
Blackout
Big City Nights [2, 3]
Encore
Still Loving You
Rock You Like a Hurricane [2]
Konsertti oli osa yhtyeen massiivista Over 60 Years of Scorpions -juhlakiertuetta. [4]