Onko kukaan saanut raskaustestistä positiivista tulosta ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa?
Ja paljonko aikasemmin voisi jo näyttää? Ihan vain mielenkiinnosta kyselen kun itse olen niin malttamaton että tein jo testin (negatiivisen) vaikka vielä 4pvä ennen kuin edes voisi menkat alkaa..;)
Kommentit (4)
Plussa-viiva oli erittäin haalea, mutta ihan selkeä kuiteski...
Olisiko ollut 4-5 päivää ennen kuukautisten laskettua alkamista. Ensi kerralla kyllä sinnittelen kuukautisten alkamispäivään ennen kuin testaan, nuo päivät tuntuivat hirvittävän pitkiltä. Siis kun tietää, kuinka suuri osa varhaisista raskauksista päättyy heti alkuunsa ja kuukautiset tulevatkin...
Eli merkki oli Surestick (en tiedä onko enää edes myynnissä). Kiertoni pituus vaihteli 24-32 välillä ja vahvan plussan testasin jo kp 29. Muuten en olisi niin kiirehtinytkään testausta, mutta mulla oli laparoskopiaan meno ja odottelin menkkoja alkavaksi. Eipä ne sitten alkaneetkaan ja laparoskopia jäi =)
joillain menee jopa viikkoja sen jälkeen ennen kuin saa mitään fiksua viivaa testiin.
itelläni tosin näytti jo hirveän aikaisin, sillon kun olisi pitäny ovulaation olla itseasiassa. viirasi päässä ja tein huvikseni testin. nyt on jo tuo " ovulaatioplussa" moikattu parissa ultrassakin.
eli toisin sanoen, riippuu niin ihmisestä ja raskaudesta.