Antakaa minulle toivon kipinää :-)
Tapasin lauantaina mukavan miehen, vietettiin kiva ilta yhdessä, hän
saattoi minut kotinurkalle, suutelimme. Vaihdoimme numeroita, hän
laittoi sunnuntaina tekstiviestin, voiko soittaa minulle ensi viikolla, johon
vastasin että soittaa voit. Miten nopeasti kuvittelisitte hänen soittavan, nyt kun ollaan keskiviikossa... ? Te joilla kokemusta, kommentoikaa ja kertokaa kokemuksianne.
Tää näyttää jotenkin hassulta aiheelta näin kirjotettuna, mutta kyselen
kuitenkin !
Kommentit (28)
Älkää te perheelliset siellä arvostelko, vaan menkää tyytyväisenä nukkumaan ihanien aviomiestenne viereen!
Ikävä kyllä sitä täytyy pohtia milloin ottaa yhteyttä ja ettei sit vaan vaikuta liian " varmalta" tapaukselta... Huh, voi kun olis helpompaa tää deittalumaailma! Tsemppiä sulle ap, kyllä se mies sulle soittaa!
Lohdutuksen sanoista, alkoi jo tuntumaan olo ihan idiootilta.
Mutta ei ole helppoa, katotaan mitä tuleman pitää.
Mutta päätin, etten ota häneen yhteyttä, jos ei hänestä kuulu, niin sitten
jää yhteen mukavaan iltaan.
t: ap
Onnea sinulle ja koko perheelle upeasta tilanteestanne.
Ja siis ihan maltillisesti tässä ajattelen, mutta kuitenkin olisi kiva tavata
vielä, kun niin lupaava oli tuo lauantai-ilta.
t:ap
t: toinen, joka odottelee soittoa
Aika tarkalleen vuosi sitten olin tavannut miehen, baarissa yllätyksekseni. Vaihdoimme numeroita ja mies sanoi että ottaa yhteyttä. Epäilin vahvasti, koska oli sinkku ja itse kahden lapsen yh. Meni muutama päivä ja laittoi tekstarin ja kysyi että haluaisinko tavata. Meillä molemmilla oli vaikka mitä menoa ja lopulta tapasimme vasta yli pari viikkoa ensi tapaamisesta. Olihan siinä monta päivää että olin ihan epätietoisuudessa haluaako mies minua oikeasti nähdä, kun en tiennyt onko nämä menot " oikeita" vai tekosyitä ettei sittenkään halua nähdä. Kun lopulta tapasimme, se oli siinä, nyt vuosi yhdessäoloa takana, yhteinen talo ja vauva tulossa. Rakastuneempi en voisi olla. Toivottavasti teillä menee yhtä kivasti, tsemppiä =)
<