Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suklaasta pääsee eroon? Olen TOSI pahasti koukussa.

Vierailija
23.05.2007 |

Syön useamman sata grammaa suklaata per päivä ja se näkyy ihossa/kropassa :-(. Jotenkin vain aamupäivällä töissä kroppa alkaa HUUTAA karkkia, etenkin suklaata. En pysty keskittymään mihinkään, ellen saa makeaa. Mitä tälle voi tehdä? Auttakaa! Kromia olen kokeillut, ei vaikutusta. Alan olla tosi epätoivoinen... :-(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä pikkuhiljaa hedelmiin.

t; ex-suklaaholisti itsekin :-)

Vierailija
2/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin ennen joulua 10 kiloa ja jätin silloin suklaan kokonaan pois. Pari viikkoa oli todellista tuskaa. Oli varmaan samanlaista, kuin alkoholista tai tupakasta vieroitus.

Joulun jälkeen sitten päätin armahtaa itseäni ja sallia vähän suklaata silloin tällöin. No, repsahdus tuli ja paha eli koukussa ollaan jälleen. Nyt täytyy taas lopettaa koko suklaan syöminen ihan tyystin.

Suosittelen siis täydellistä pidättäytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hassu kromitabletti päivässä ei riitä. Minä otan tällä hetkellä 4/vrk ja suklaanhimo alkaa talttua. Vähentelen määrää, kun elimistö on tottunut makean vähentämiseen.

Vierailija
4/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestää sen viikon tms että pahin menee ohi.

koeta syödä jotain muuta makeaa VÄHÄN tilalle kun sokeria tekee mieli, esim tuoretta anasta tai muuta makeaa hedelmää tai niitä paussikeksejä tai rasvatonta polar-rahkaa tai edes kevyt cokista

Vierailija
5/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain yksi per päivä, annosta ei saa ylittää. En ole uskaltanut syödä enempää...

AP

Vierailija
6/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläraja annostuksessa aikuisilla on 500mg. Yhdestä tabusta saat 50mg, joten et kyllä kuole muutamaan nappiin/ vrk. Googleta kromi ja saantisuositus.

Vierailija
7/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annoin ensin itselleni luvan syödä suklaata kerran viikossa (siis ennen meni joka päivä). Siitä aina vähensin määrää ja jotenkin vaan ei enää tehnyt edes mieli. Nyt tulee ehkä kerran kuussa syötyä suklaata ja oikeesti se ei maistu edes hyvälle. Tsemppiä ap, et ole ainut suklaaholisti!

Vierailija
8/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun annoin ensin itselleni luvan syödä suklaata kerran viikossa (siis ennen meni joka päivä). Siitä aina vähensin määrää ja jotenkin vaan ei enää tehnyt edes mieli. Nyt tulee ehkä kerran kuussa syötyä suklaata ja oikeesti se ei maistu edes hyvälle. Tsemppiä ap, et ole ainut suklaaholisti!

Vierailija
9/9 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, erilaisiahan me kaikki ollaan. Jokaisen täytyy löytää itselleen sopivin tapa ja ripaus itsekuria päälle :). -11-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi