Mun serkku pitää kirjaa siitä, paljonko leikkeleitä vieraat laittaa leipänsä päälle.
Miksi helvetissä leikkeleitä laitetaan tarjolle, jos ei niitä saa ottaa? Kerran se valitti, että olin leikannut juustoa väärin juustohöylällä, ja että juustosta tuli ruman näköinen.. Helvetti millaisia ihmisiä!
Kommentit (10)
Serkku varmaankin käyttää kahvinsuodatinpaperin kahdesti.
Mä leikkaisin hänen leikkeleestään piparkakkumuotilla sydämen ja katsoisin, miten hän laskee ottamani kappaleen pinta-alan.
Onko tehnyt siitä jo Excel-taulukon käyrineen, kaavioineen ja pivot-taulukoineen? Vielä kun lisää kuukausiraportin ja vuosiyhteenvedon, niin tietää tarkalleen, montako kinkkusiivua kukakin kehtasi ottaa.
Pitäähän sitä nyt laskea, että sitten kun on itse kylässä niin osaa ottaa saman määrän. Ei jää kato miinukselle.
Nii ja mistä me voidaan tietää mätätkö sä niitä leikkeleitä tarpeettoman paljon ja että höyläsitkö sen juuston siihen uskoon että sen ulkonäkö on pienin murhe?
Ja jos onkin kyse tarpeettomasta niuhotuksesta serkun puolelta niin voi voi.. Sillon kannattanee miettiä kannattaneeko mennä serkun luokse syömään/kahvittelemaan ollenkaan...
Eikö se kohta laske montako vessapaperi arkkia käytät.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa ihan normaalia. Muuta?
:)
Sama tuli mieleen! :)
Lämäset ap kahensaan kilon hain pöytään ja sanot, et hoylää siitä.
Porvoossa ihan normaalia. Muuta?