Leikitkö pienenä paperinukeilla?
Kommentit (31)
Katselin. Ehken osannut leikkiä kaikella. Eläinhahmot hyviä.
Leikin. Ja piirsin niitä myös itse. Nukke pahvista, vaatteet paperista.
Leikin, ja kiiltokuvia keräilin myös.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan vain pettymyksen, kun toivoin barbia joululahjaksi ja sain paperinukkeja, en yhtään ymmärtänyt tuolloin, ettei yksinhuoltajaäidillä ollut paljoa rahaa.
Mä sain vaan niitä halppis"barbeja". Olin tosi kateellinen mun ystävälle jolla oli mieletön kokoelma oikeita barbeja ja vielä kaiken lisäksi tummaihoinen barbi. Siihen aikaan siitä kyllä käytettiin toista sanaa, jota ei enää saa sanoa.
Minä leikin. Kirjakaupasta sai ostaa sellaisia vihkoja, joissa oli pahvinen paperinukke ja vihko sitten täynnä vaatteita. Tämä siis 70 luvun lopulla.
Saattaa olla vielä jossakin vintillä tallella nuo..
Muistan miespuolisena kun pyysin Barbieta ja Kenia lahjaksi, riisuin Barbie nuken ensimmäisenä alastomaksi.
Jossakin lehdessä oli paperinukkeja Kauniit ja rohkeat -sarjan henkilöistä, muistaako muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille oli ihanaa piirrellä vaatteita .
Jep. Se leikkiminen itseasiassa ei ollut se juttu, vaan vaatteiden ja asusteiden suunnittelu ja piirtäminen ja väritys.
Mulla myös oli paljon paperinukkeja, mutta varsinainen leikkiminen niillä oli vähäisempää. Asujen sovittaminen nukeille ja uusien tekeminen oli keskeisemmässä roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Apu-lehdessä oli mukana välillä julkkiksista tehtyjä paperinukkeja.
Jep. Matti Nykänen oli myös. Pari vaatekertaa mukanaan. Vm73.
Minä muistan vain pettymyksen, kun toivoin barbia joululahjaksi ja sain paperinukkeja, en yhtään ymmärtänyt tuolloin, ettei yksinhuoltajaäidillä ollut paljoa rahaa.