Oletko saanut turpiin hammashoidossa ?
Kommentit (24)
Jätetty korjaamatta etuhampaat lohkeama koska se on edessä .
Paistettua ei ole puhkaistu eikä tyhjennetty etkä saanut edes antibiootti reseptiä .
no ei ole turpiin tullut, vaikka turpaani oon aukonu...
Terve hammas poistettu . Oho oli ihan terve hammas hammaslääkärinä esiintyneen suusta kuultua.
Ikenien pintapuuduksen sijaan olet saanut kurkun ja nielun puhdistuksen .
Seuraava hammastarkastus hygienistin suorittamana neljän vuoden päästä. Yksikään asiantuntija ei todellakaan suosittele neljän vuoden välejä!
Tää on vähän ,samaa kuin verinäytteen ostossa että käsivarsi on mustelmilla.
Jäikö välineet kiinni hampaan ja ikenen väliin ja hammas nousi paikaltaan . Terve hammas .
Kunnallisessa hammashoidossa vedettiin täysin terve ja valkoinen, mutta hiukan vinossaollut hammas irti. Yllättäen en saakaan siihen kruunua tilalle vaikka luvattiin. Älkää luottako hammaslääkäreihin!
Vaimo soitti siinä sanoi hammaslääkäri kun potilas välineet suussa ja tämä vastailee puhelimeensa .
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hammastarkastus hygienistin suorittamana neljän vuoden päästä. Yksikään asiantuntija ei todellakaan suosittele neljän vuoden välejä!
Mulla on tarkistusväli (julkisella) 3 vuotta, käytännössä 3,5-4 vuotta.
Jonotusaika 6kk ja jonoon ei pääsee ennenkuin on 3 vuotta täynnä edellisestä käynnistä.
Perennat mennyt erikorkuiset paikat kummankin puolella .
Vierailija kirjoitti:
Perennat mennyt erikorkuiset paikat kummankin puolella .
Purenta. Tasapainottomat hammaslääkärit eri korkuiset paikat.
Hammas ei puutunut vaan poski puutui vähän liikaakin ja hermovaurio tästä.
Ei tee juuri hoitoa vaan paikka päälle näkemiin. ( Menkää yksityiselle laser hoitoon. ) Laserilla ikenet tuhoutuu mutta ne ientaskut myös loppuu.
Sepsis likaiset välineet potilas kuoli . Myrkytys.
Juu otetaan pois tämä mädäntynyt hammas sanoi ja se olikin lähes terve ja ehjät juuret.
Kuulostaa ehkä ihan kauheelta, mutta olen kokemuksieni perusteella kysynyt aina Suomalaisen hammaslääkärin itselleni. vo.virkailijat olleet täysin ymmärtäväisiä eivätkä edes hämmästyneet pyyntöani...
Mä vähän painan leukaa taaksepäin niin purenta paranee . Sitten ne meni lähes sijoiltaan ja naksuu.
Jätetty laittamatta siltaa pois otetun tilalle ja viereinen hammas kaatunut siihen poistokuoppaan ? Loistavaa pahoinpitelyä .