Miksi et hymyile työkavereillesi?
Kommentit (7)
Vierailija:
Meitä on yhteensä 50 tässä samssa yksikössä ja kaikkien kanssa ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen. Onneksi heidän kanssaan ei tarvitse olle " lähikontaktissa" vaan suurin osa heistä tekee vuoroa (minä pelkässä aamussa) ja meillä on usein eri työpisteet. On ainoastaan yksi työkaveri jolle en edes puhu, meidän kemiat eivät kohtaa.
koska jos se on miespuolinen, tympiintyneet akat luulee että en tee töitäni ja vvaan flirttailen. koitan olla hymyilemättä paitsi joskus vahingossa hymyilen m,utta vain tilanteissa joissa ei se olisi sopivaa.
Vierailija:
koska jos se on miespuolinen, tympiintyneet akat luulee että en tee töitäni ja vvaan flirttailen. koitan olla hymyilemättä paitsi joskus vahingossa hymyilen m,utta vain tilanteissa joissa ei se olisi sopivaa.
Olen itse nopea liikkeissäni ja tämä kys. työkaveri taas niin hitaan hämäläinen kun voi vaan olla. Ruuhka-aikoina nuo hitaat ihmiset rupeavat ärsyttämään suunnattomasti (hänen asiakaspalveluasenteensa on se että antaa ihmisten vaan jonottaa, kyllä ne sieltä sitten pois lähtee kun kyllästyvät, eli hän ei edes halua yrittää purkaa jonoja). Jos hänelle sattuu joku kämmi niin kukaan ei siitä huomauta hänelle mutta auta armias jos minä mokaan niin silloin on eukkoja esimiehestä lähtien niskassa haukkumassa ja hiostamassa...
Ottaa vaan päähän tuo eriarvoisesti kohtelu ja hänen niin erilaiset luonteenpiirteet.
-2
Meitä on yhteensä 50 tässä samssa yksikössä ja kaikkien kanssa ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen. Onneksi heidän kanssaan ei tarvitse olle " lähikontaktissa" vaan suurin osa heistä tekee vuoroa (minä pelkässä aamussa) ja meillä on usein eri työpisteet. On ainoastaan yksi työkaveri jolle en edes puhu, meidän kemiat eivät kohtaa.