Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kaupassa ja nainen tyrkytti itseään

Vierailija
26.07.2026 |

Huomasimme toisemme maitohyllykön suoralla. Kävelimme vastakkain. Sitten nainen alkoi kierrellä ympärilläni. Menin aika lailla shokkiin ja polvet hyytelöksi. Hain etäisyyttä mutta kuitenkin nainen veti puoleensa. Nainen rohkeasti pörräsi piti käsiään niin että näin että ei sormusta. Asetuin sitten seisomaan suoraan perunalastuhyllykön eteen. Nanen lähestyi ja katsoi silmiin kun minäkin katsoin häntä. Hän miltei hipaisi minua. Liukenin paikalta. Alkoi tympimään koska en ole vapaa. Jos olisin ollut niin olisin myös tehnyt jotain ja lähentynyt naista. Hän oli lyhyt mutta sopusuhtainen. Minä Tarzan sinä Jane.

Tarinan opetus. Jos koette yksinäisyyttä niin jotain voi myös asialle tehdä ja mahdollisuuksia on Älkää valittako yksinäisyyttä laput silmillä.

Mitä mietteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, rakas!

Vierailija
2/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ei ole noin vaikeaa.

Vierailija
4/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Succubus.

Vierailija
5/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit

Ja päästit koiran kuselle..

Vierailija
6/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämän erotiikkaa :D 
Kyllähän joku aina välillä erottuu edukseen siellä prisman hyllyjen väleissä. Ikinä en ole tehnyt mitään asian eteen, kun mulla on puoliso. 

Vierailija
7/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas yhdellä kauppareissulla jouduin must alaispimujen hu or ittelun kohteeksi!

Kunniallista käytöstä pimuilta - olisko pitänyt käydä varkaiksi moittimaan!

Kummassa lienee sitten enemmän totuutta hu ora- vai varasväitteessä????

Jaha!

Vierailija
8/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan discolattialla tanssiessani nainen sovi käpälällään useaan kertaan paisuneeseen penikseeni. Siinä oli jöröjullikka aika äimän käkenä.

Vierailija
9/9 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osa naisista tyrkyttää itseään miehille ihan joka paikassa. Minulla on pitkä urheilullinen mies ja hyvin usein joku nainen tulee kiehnäämään miestäni. Vaivaannuttavaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme