Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (725)
Eikö se ole jo vain työsuhde? Noin käytännössä. Tai siis no, kaveri/kämppis/työsuhde.
Haluaisit parantaa parisuhdetta, mutta sitten et kuitenkaan😳
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole jo vain työsuhde? Noin käytännössä. Tai siis no, kaveri/kämppis/työsuhde.
Joo, mutta tarkoitan nyt muuta .
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit parantaa parisuhdetta, mutta sitten et kuitenkaan😳
No sitä on vaikea parantaa, kun mies ei sitä halua.
Toki hyvä parisuhde olisi hyvä, mutta miksi haluta sitä ihmisen kanssa, joka kohtelee ikävästi ja useinkin? Onhan tällaista, ehkä sitä sitten kuvittelee että se toinen muuttuisi. Tarkoitan, että et ole ainoa joka jaksaa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Toki hyvä parisuhde olisi hyvä, mutta miksi haluta sitä ihmisen kanssa, joka kohtelee ikävästi ja useinkin? Onhan tällaista, ehkä sitä sitten kuvittelee että se toinen muuttuisi. Tarkoitan, että et ole ainoa joka jaksaa uskoa.
Kai sitä kaipaa rakkautta.ap
Mistä olet kiinnostunut, miten päiväsi noin ylipäätään kuluvat, onko sinulla ystäviä, kavereita tai harrastatko yksin jotain ?
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet kiinnostunut, miten päiväsi noin ylipäätään kuluvat, onko sinulla ystäviä, kavereita tai harrastatko yksin jotain ?
Ei ole ystäviä eikä kavereita. Teen näitä töitäni ja passaan illat perhettä. Illalla sitten käyn vähän kävelyllä, katson televisiota, pelailen.ap
Eivätkö mies ja teini tee mitään kotitöitä?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö mies ja teini tee mitään kotitöitä?
Kyllä ne jotain tekee. Esim mies pesee pyykit. En niitä saisi tuonne kellariin enää vietyä ja tänne ylös, keskikerrokseen kuivaan tuotua. Teini vie roskat ja sitten hoitaa tuon ullakon plus siellä olevan huoneensa, en sinne enää rappuja pääse.ap
Eli et sinä nyt ihan yksin ketään passaa. Sai hieman eri käsityksen tuosta aiemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli et sinä nyt ihan yksin ketään passaa. Sai hieman eri käsityksen tuosta aiemmasta.
En mä nyt kaikkea yksin tee. Jotain vaan.ap
Jahas. Eli se "TAAS tämä on tätä..."- aloituskin oli pelkkää nurinaa. Sai tosiaan sen käsityksen, että sinä teet lähes kaiken yksin. Semmosta "passaamista". Mies sentään elättää teidät ja pesee vielä pyykkiäkin. Eikö ole ihan reilua, että sinäkin teet osasi?
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Eli se "TAAS tämä on tätä..."- aloituskin oli pelkkää nurinaa. Sai tosiaan sen käsityksen, että sinä teet lähes kaiken yksin. Semmosta "passaamista". Mies sentään elättää teidät ja pesee vielä pyykkiäkin. Eikö ole ihan reilua, että sinäkin teet osasi?
Tottakai on reilua.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta kohta ei enää minua varmaan elätä. Tässä kaikenlaista. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on reilua.ap
Miksi sitten valitat, että taaaas joudut passaamaan muita? Olisit itse vaan ja möllöttäisit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on reilua.ap
Miksi sitten valitat, että taaaas joudut passaamaan muita? Olisit itse vaan ja möllöttäisit...
Vaikka niin.ap
Vierailija kirjoitti:
Taas ero tulossa?
Ei. Ehkä mun vaan on aika jäädä työttömäksi tai eläkkeelle.ap
Ei näköjään mitenkään. Toivottavasti saataisiin asiat sovittua sillä tavalla, että tämä olisi vain työsuhde.ap