Saako teidän miehellä olla partaa?
Kommentit (36)
Jos miehellä ei ole partaa, niin eihän se edes ole mies.
Ei ole halunnut kasvattaa. Tykkään hänestä sellaisena kun hän on. Miksi pitäisi olla?
Ei saa, olen asettanut ehdottoman partakiellon. Koskee myös viiksiä.
Lisäksi vaadin, että alapään karvoitus pidetään siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole halunnut kasvattaa. Tykkään hänestä sellaisena kun hän on. Miksi pitäisi olla?
No sä oletkin tuollainen rummo.
Mielellään saisi olla myös kalju, eikä missään nimessä missään muuallakaan karvan karvaa. MIelellään myös vaaleaihoinen.
Mies saa päättää itse. Olen kyllä kertonut etten oikein tykkää parrasta, eikä hän ole sellaista kasvattanut. Mutta jos haluaisi parran, niin tietysti se saisi olla.
Saa, ja pitääkin. Komea ja trimmattu parta on upea. Risuparrat ovat rumia. Kaunis parta vaatii huolenpitoa.
Päätätkä myös mitä miehesi pistää aamulla töihin lähtiessä päälle, millaiset hiukset miehelläsi on?
Kait myös pakkaat miehellesi eväät ja laukun valmiiksi kun se lähtee aamulla töihin?
Voi jeesus!
Kannustin kasvattamaan parran. On oikein komea.
Vierailija kirjoitti:
Saa, ja pitääkin. Komea ja trimmattu parta on upea. Risuparrat ovat rumia. Kaunis parta vaatii huolenpitoa.
Millanen parta sulla on?
Mies saa itse päättää, mutta jos parta alkaa olla polviin asti, niin sitten keskustellaan asiasta.... :D
kun miesten parrat ovat vastenmielisiä, niin ei tietenkään, voisi olla jopa eron paikka, jos haluaisi, onneksi ei halua itsekään.
Jos puurot ja vellit roikkuu parrasta en tykkää
Näyttää vanhentavan monen nuorenkin naamaa
Miehessäni on samaa näköä kuin tässä. Samanlainen partakin. Pidän hyvästä parrasta.
https://www.magnific.com/premium-photo/bald-young-handsome-man-with-blo…;
Miehelläni ei saa olla partaa, eikä minulla häpykarvoja. Reilua.
Vierailija kirjoitti:
Miehessäni on samaa näköä kuin tässä. Samanlainen partakin. Pidän hyvästä parrasta.
https://www.magnific.com/premium-photo/bald-young-handsome-man-with-blo…;
Sulla on komea mies! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä oletkin tuollainen rummo.
Miksi nimittelet itsellesi tuntemattomía ihmisiä?
He, jotka eivät pidä parroista taitavat olla aika vanhoja?
Ei tiätenkää