Miten olette varautuneet tulevaan LAMAAN ja TYÖTTÖMYYTEEN?
Varsinkin jos asutte suurkaupunki Helsinkin ulkopuolella.
Kommentit (15)
Asutaan vuokralla ja teen sellaista työtä, että saan kyllä melko pian uuden työn, jos täältä tulisi potkut.
kun ei ole liiemmälti töitä ollut tässä lamojen välissäkään. Tosi olen hoitanut kotona kaksi lasta kolme vuotiaaksi, että siinä hupsahti kuusi vuotta. Mutta tosiaan miltei koko työhistoriani on vuosilta 1988-1992.
ja reimatec vaatteiden ostaminen. Matkustelu loppuu ja lomakohteilla elvistely.
Siis mihin töihin? Ei oo vielä tällä vuosituhannella kohdalle tullut sellaisia töitä jolla eläsi. Jotain siivouskeikkoja on tehty 400e kuukausipalkalla, mutta sen suurempiin tuloihin ei olla vielä päästy.
n on yksi mahdollisuus.
Ja jos tulee kova työttömyys, niin silloin mulle on paljon työtä tarjolla työkkärissä, kun siihenkin mun koulutus sopii :)
mutta hei, mulla pääsi se alkamispäivämäärä unholaan ennen kuin ehdin kirjoittaa kalenteriin. Ap mikä päivä se alkaakaan?
halpenevia asuntoja ja pakkohuutokauppoja ja maksanut hyvän ammattiliiton jäsenmaksuja. Meillä menee siinä vaiheessa lapset kouluun, joten kernaasti otankin vähän aikaa helpommin. Sitten muutamme todennäköisesti ulkomaille joksikin aikaa.
Sattuneista syistä tiedän, että tällä hetkellä alallani on vain muutamia henkilöitä työttömänä KOKO Suomessa... Siis eipä hätää!
Vierailija:
Sattuneista syistä tiedän, että tällä hetkellä alallani on vain muutamia henkilöitä työttömänä KOKO Suomessa... Siis eipä hätää!
olen kouluttautumassa työvoimapula-alalle, joten sen suhteen ei ongelmia. Kuka maksaa palkan, onkin sitten ihan eri juttu.
Miksi se lama koskettaa vain Helsingin ulkopuolella asuvia? Eikös asuntojen hintakupla puhkea ensimmäisenä siellä kehä kolmosen sisäpuolella?
Kun on hyvä koulutus ja kielitaito (ennestään opiskellut kaikki tutkinnot ulkomailla) niin on helppo sanoa " HEI HEI!!!"
^ siis ulkomaille. Tuli pikku typo
purkkiruokaa. Kun vielä kaupoista saa...
Niitä voi sitten myydä kirppiksellä.