Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen kun olen ihastunut ystävääni (nainen)!!

Vierailija
22.05.2007 |

En voi tälle tunteelle mitään, tämä vaan vahvistuu kun aikaa kuluu. Ja kun epäilen että se EHKÄ voisi olla molemminpuolistakin. Mutta se on vain epäily. Asiasta ei ole puhuttu mitenkään.... enkä voi sitä puheeksi mitenkään ottaa. Mutta tämä asia nakertaa mua pala palalta, en voi keskittyä mihinkään täysipainoisesti.

Mitä mä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään.

Vieläkin tunnen vetoa, mutten yletöntä rakastumista.

Harmittaa, etten uskaltanut edes yrittää =/

Vierailija
2/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitään en uskalla tehdä..... jos sopiva tilaisuus tulisi niin voisin jollain tapaa lähestyäkin mutta kun ei sellaisia tilaisuuksia tunnu olevan eikä tulevan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin elämäni intohimoisimman ja samalla kamalimman suhteen ihastuttuani ja rakastuttuani ystävääni. Olemme siis molemmat naisia. Olimme tunteneet muutamia kuukausia ja ihmettelin, kuinka tuntui niin omituisen hyvältä olla tämän naisen seurassa. Sitten tilanne laukesi ja nainen olikin ihan yhtä kiinnostunut minusta! Kumpikin olimme naimisissa ja äitejä. Aloitimme kiihkeän suhteen, mikä kävi aivan luonnollisesti, vaikka aiemmin olimme pitäneet itseämme heteroina. Erosin miehestäni, tämä nainen ei. Hän osoittautui törkeäksi manipuloijaksi ja sai minut todella pohjalle henkisesti. Siinä on aika monta mutkaa matkassa, jos aloittaa suhteen naisen kanssa. Pitää olla valmis kestämään aika paljon niskaan satavaa lokaa ihan yhteiskunnankin taholta.

Jos nyt kuitenkin olet varma tunteistasi, niin kokeile kepillä jäätä ihan viattomasti. Pyydä hänet vaikka viettämään tyttöjen iltaa ja lähtekää baariin jatkoille. Siellä flirttailet varovasti ja katsot miltä näyttää.

MUTTA, älä tee mitään, jos jompi kumpi teistä on varattu. Älä lähde rikkomaan kenenkään perhettä!

Vierailija
4/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä teki aloitteen ja millä tavalla? Ja kuinka noin yleisesti ottaen suhtauduitte toisiinne silloin kun ette vielä olleet suhteessa toisiinne? Katsoitte toisianne pitkään jne.... vai kuinka?

ap

Vierailija
5/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olleet välimme entisellään sen jälkeen, ja nykyään emme ole missään tekemisessä keskenämme :(

Sieltä suunnasta alkoi tulla kuittailua poikaystävälleni tyyliin " harmi kun olet aina XX:llä yötä, etten mä voi nukkua sen vieressä" .

Tasan tiesi, ettei tunne ole molemminpuolinen.

Vierailija
6/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisellä tasolla, tyyliin, sinun mielestä kaikki ihmiset on vähän biseksuaaleja tai muuta vaaratonta, jonka voit jättää siihen jos toinen ei lämpene. Jos hän on samoissa mietteissä kuin sinä, luultavasti ryhtyy pohtimaan " yleisellä tasolla" teidän tilannettanne. Etene hyvin varovasti, jos tilanne ei ole se mitä luulet, menetät ystävän todennäköisesti jos ilmaiset itsesi suoraan.

Vierailija
7/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletin siis, että olette heteroita, saattoi mennä pieleen, sori.

Vierailija
8/8 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kait ole kuitenkaan seksiä vailla, mutta jotain läheisyyttä kaipaisin... en osaa selittää!!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi