Onko tuomittavaa, jos ei ole kiva sellaiselle joka ei ole ollut sinua kohtaan kiva?
Kommentit (4)
Itse pidän etäisyyttä sellaisiin ihmisiin. Se voi näkyä myös korostetun korrektina käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän etäisyyttä sellaisiin ihmisiin. Se voi näkyä myös korostetun korrektina käytöksenä.
Tämä toimii.
Saan salaista tyydytystä, kun pälpättäjä ilmiselvästi hämmentyy ja sen neula juuttuu niin, että muutkin huomaa.
Itse en halua alentua huonosti käyttäytyvien tasolle, joten olen heille yleensä ihan neutraalin ystävällinen, enkä ainakaan lähde mukaan mihinkään juonitteluun. Yleensähän nämä ovat heikkolahjaisia, jotka yrittävät kompensoida huonommuuttaan ilkeilemällä. Lähinnä viis veisaan heidän ilkeyksistään, omaa epätoivoaan ja tyhmyttäänhän he sillä vain alleviivaavat.
En jaksa olla niin jalomielinen että olisin aina kiva ei kivoille. Sitä saa mitä tilaa. Joskushan ylitsevuotava ystävällisyys tylylle ihmiselle saattaa toimia myös hämmentävänä elementtinä. Mitä ihmettä? Juuri kettuilin ja tämä tässä vain jatkaa ystävällistä säteilyään? En siis päässyt vaikuttamaan tuohon tefloniin? Sillä vain on noin jees-meno, tarjosi ympäristö hänelle sitten mitä vain! Aina naurattaa ja on todella hyvä fiilis.