Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella kun ignoorataan whatsapin ryhmächatissa?

Vierailija
23.07.2026 |

Ei siis työ, vaan vaikka läheisten kesken. Minun tulee tästä hiukan paha mieli, ja ei tee mieli usein kirjoittaa mitään kun ei noteerata mitenkään. Poistua en viitsi kun se voidaan ottaa huonosti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten poistu

Vierailija
2/3 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten poistu

Niin tämänhän jo totesin. Vähän kuin kiinnostaa muiden kokemukset tai ajatukset asiasta, jos ovat kokeneet samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tietenkään näin harva rohkenee tehdä, mutta se ainakin poistaisi kaiken epäluulon välittömästi ja ratkaisisi kokonaan ongelman josta pääsisi eteenpäin, jos kysyy vaan suoraan "miksi mun viestiä ei huomioitu?/miksi te ignooraatte sen mitä sanoin?/miksette vastaa mun viestiin, puhunko mä yksin tässä?". Se haastaa heidän käyttäytymisen ja se miten vastaavat, paljastaa sen kuinka paljon he arvostavat sua. Jos pahoittelevat niin hyvä, jos kyseenalaistavat ja syyttävät sua siitä, niin he eivät arvosta sua. Siitä voi ajatella niin, että he pitävät sua sellaisena kaverina, jota ei aina tarvitse huomioida eikä arvostaa (koska eivät huomioineet ja sivuuttavat sut). Vai oletko eri mieltä? Miksi sun viesteihisi ei tarvitse vastata ja sitä ei tarvitse ottaa huonosti, mutta sun poistumisesi otettaisiin huonosti? Eihän toi ole reilua. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi