Olisi pitänyt rakastua nuorena, nyt se on jo mahdotonta
En ole koskaan ollut rakastunut. Ikää on 27. Teininä ajattelin suhteen tavoittelun olevan turhaa, koska ajattelin, että eivät ne nuorina aloitetut suhteet kestä. En muutenkaan ollut kiinnostunut seurustelusta, vaikka ihastuksia tuli ja meni. Ihastuksille en kuitenkaan kertonut ikinä tunteitani.
Tässä nykyisessä iässä taas tuntuu, että ei ole mahdollista saavuttaa edes ihastumista. Joskus luulen ihastuvani, mutta sitten selviää, että toinen on varattu. En ole ruma, minuun ihastutaan säännöllisesti, mutta itse en ihastu heihin. Ja jos ihastuisin, niin suhteen muodostaminen olisi kiusallista, kun ei siitä kehtaisi tässä iässä kertoa kellekään.
Kommentit (24)
Yli-Iissä 91-vuotiaat rakastuivat palavasti ja menivät naimisiin. Ovat erittäin onnellisia.
En tiedä kans mitään niin noloa ajatusta kuin se että joutuisi jotain kumppaniaan esittelemään sukulaisille ja kavereille. "Jaa tätä tuo panee", ajattelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan alkanut parisuhteisiin, koska ne tuntuu liian intensiivistä ja intiimeiltä. Että pitäisi koko ajan olla selvittämässä toiselle, mitä tekee milloin ja suunnitella asioita toisen mukaan. Keskustella suunnitelmista ja tunteista.
Mikään noista ei ole pakollista parisuhteessa.
Saat kyllä aika huonon parisuhteen ilman niitä.
En ole kyllä nähnyt kenenkään puhuvan tästä aiemmin.