Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi pitänyt rakastua nuorena, nyt se on jo mahdotonta

Vierailija
23.07.2026 |

En ole koskaan ollut rakastunut. Ikää on 27. Teininä ajattelin suhteen tavoittelun olevan turhaa, koska ajattelin, että eivät ne nuorina aloitetut suhteet kestä. En muutenkaan ollut kiinnostunut seurustelusta, vaikka ihastuksia tuli ja meni. Ihastuksille en kuitenkaan kertonut ikinä tunteitani.

Tässä nykyisessä iässä taas tuntuu, että ei ole mahdollista saavuttaa edes ihastumista. Joskus luulen ihastuvani, mutta sitten selviää, että toinen on varattu. En ole ruma, minuun ihastutaan säännöllisesti, mutta itse en ihastu heihin. Ja jos ihastuisin, niin suhteen muodostaminen olisi kiusallista, kun ei siitä kehtaisi tässä iässä kertoa kellekään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaaaaaas. Montako päivää ajattelit valittaa tätä meille, joita ei edes kiinnosta? Kato me muut ymmärrettiin, että kumppani pitää hankkia ihan itse ja omilla avuillaan, iästä riippumatta. 

En ole kyllä nähnyt kenenkään puhuvan tästä aiemmin.

Vierailija
22/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-Iissä 91-vuotiaat rakastuivat palavasti ja menivät naimisiin. Ovat erittäin onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kans mitään niin noloa ajatusta kuin se että joutuisi jotain kumppaniaan esittelemään sukulaisille ja kavereille. "Jaa tätä tuo panee", ajattelisivat.

Vierailija
24/24 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan alkanut parisuhteisiin, koska ne tuntuu liian intensiivistä ja intiimeiltä. Että pitäisi koko ajan olla selvittämässä toiselle, mitä tekee milloin ja suunnitella asioita toisen mukaan. Keskustella suunnitelmista ja tunteista.

Mikään noista ei ole pakollista parisuhteessa.

Saat kyllä aika huonon parisuhteen ilman niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi