Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pian tulee anafylaktinen shokki jos tulee (ampiaisen pisto)?

Vierailija
22.05.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

th

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ap mutta sain vuosi sitten epipen-reseptin ja joulun alla sain sen haettua. Hirveä stressi puhkesi ja ihottuma joulun aikaan kun luin epipenin selosteen. Sain sen reseptin postissa ja lääkärin luona kävin vasta nyt juttelemassa (en saanut siltikään kunnolla tietoa) kevääseen pääsin jotenkin, välillä oli mieli parempi mutta ihottuma ei ole vieläkään parantunut. Nyt siitepölyaikana asia alkoi taas painaa mieltä ja paniikkikohtaukset alkoi taas rajuina! oon sairastanu niitä vuodesta 2000 ja muutaman vuoden olin jo melkein terve.

Nyt meen ens viikolla psygologille juttelemaan että sais mielen taas parempaan päin. mutta shokkia pelkään edelleen päivittäin!!

joten kertokaa siitä jotain, asiasta tietävät tai sen kokeneet! miten se tuli? onko joka kerta samanlainen? auttaako jos välttää kaikkea mille on allerginen? oon välillä ihan hysteerinen asian takia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu anafylaktinen shokki, tässä edelleen olen hengissä. Mitä pelättävää? Tietenkin täytyy vältellä kaikkea mille allerginen, mutta etenkin jos kannat epipeniä mukana, niin mitä hittoa sä pelkäät?

Vierailija
4/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos en olis aiemmin jostain lukenu analyfaktisesta shokista niin en olis tiennyt mikä se edes on. apteekissa kertoivat suurinpiirtein miten se laitetaan. ja se siinä ehkä eniten pelottaa kun en tiiä millanen se on eli on uusi ja vieras. mutta luin kaksplussan sivuilla että joku olis kuus sellasta saanut ja hengissä.

ite oon kahen pienen lapsen kotiäiti ja sekin pelottaa että jos mulle jotain käy niin mitä tytöt?! tiedän että panikoin liikaa mutta paniikkihäiriö aiheuttaa sen että kuvittelee oireita ja sitte iskee kauhea paniikki. jospa se nyt auttais kun siellä psygologilla (tai mikä olikaan) käy. Aiemmin kävin psykiatrisella sairaanhoitajalla kolmesti paniikin takia ja apua oli paljon. sen takia heti ajan varasinkin. paniikkikohtauksen tullessa otettavaa lääkettä paniikkin mulla oli vuonna 2002 ja 2003 mutta aloin oottaa esikoista 2003 keväällä joten kauaa en lääkettä syönyt. sen jälkeen olinkin melkein terve siitä kunnes nyt ne taas alkoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi