Hävettääkö koiranomistajia, jos oma koira räkyttää kaikelle mahdolliselle ja mahdottomalle?
Kysymys tuli mieleen, kun lähistöllä olevan rivitalon pihalla on koira, joka räksyttää ihan koko ajan. Ja omistaja yrittää sitä vaientaa tuloksetta. Varmaan tosi kiva, kun kaikki naapurit varmasti vihaa tuota koiraa ja siinä sivussa myös omistajaa.
Itse ainakin haluaisin vajota maan alle, jos oma koirani olisi tuollainen.
Kommentit (23)
Ei kaikki vihaa. Teitä vaihdevuotisia kaiken vihaajia on onneksi aika vähän. Minä en vihaa koiran omistajia.
Vietän paljon aikaa Espanjan aurinkorannikolla ja 99,9% varmuudella siellä räksyttävä ja hihnassa sinkoileva koira on suomalainen. Miksei muiden Euroopan maiden koirat ole yhtä hermoheikkoja ja räksyherkkiä? Mennä jolkottavat vaan tyynesti ja ääneti, oli sitten kyseessä vilkas rantakatu tai hiljainen puisto.
Ei hävetä. Minulla on haukkuherkkä terrieri joka on iän myötä kylläki rauhoittunut. Kukaan ei ole valittanut. Ei minua hävetä sekään kun karjaisen sille koiralle että nyt haiseva pskarakki suus kiinni. Nykyään ei tarvitse karjua kun koira sai järkeä päähän. Ei haittaa vaikka naapurit kuulee. Ihan sama mitä minusta ajattelevat, en ole mikään kulissien kannattaja.
Ps Sinä ap muistutat yhtä naapurin ämmää, voisin kuvitella että vinkuu täällä anonyymina viinihuuruissaan.