Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo saapuu kohta töistä, se syö ja menee kamariinsa lukemaan. Jokapäivä samahomma.

Vierailija
23.07.2026 |

Alkaa jo tosiaan kyllästyttää istua kaiketpäivät yksin sohvalla ja tuijotella telkkari tai läppäriä.  Ei se monestikkaan puhu edes mitään mulle, eikä siihen saa oikeen edes koskea seksistä nyt on turha edes haaveilla ja on tosi vittuuntuneen näkönen jos koitan sille jotain sanoa kun joutuu keskeyttämään kirjansa. Taidan muuttaa kohta pois. Samakai se on istunko yksin jossain yksiössä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi herra ap:tä ei kukaan ole ottanut töihin?

Kuka niin sano? Veikkaan että tienaan vuodessa enempi kuin sinä.

Vierailija
22/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Sama homma

Kaiket päivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin minäkin itsekseni päivät pitkät, jos puolisoni ulosanti ja asenne on tuota luokkaa. 

Vierailija
24/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään eukko ei halua seksiä sinun kaltaisesi lerppamulkun kanssa. Työpaikallaan hän saa luultavasti tanakkaa parrua.

Vierailija
25/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään eukko ei halua seksiä sinun kaltaisesi lerppamulkun kanssa. Työpaikallaan hän saa luultavasti tanakkaa parrua.

Toivottavasti. Epäilen kyllä, siellä on kaikki naisia. Voihan se käydä muuallaki mistä sitä tietää???

Vierailija
26/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukisin minäkin itsekseni päivät pitkät, jos puolisoni ulosanti ja asenne on tuota luokkaa. 

Mikäslaista ulosantia teille saisi olla? Ja mikä asenteessa on vikana?

Vierailija
27/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä

Sama homma

Kaiket päivät

Ymmärsit kuitenkin lukemasi? Vai oletko vajaa älyinen?

Vierailija
28/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeminen kannattaa aina.

Niinhän se Jörkka tais väittää.

Oli myös kova jörnimään.

Vierailija
29/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valittaa ihan samaa kuin sinä. Olen vuosikaudet yrittänyt saada miestä yhteisiin tekemisiin ja viettämään laatuaikaa kanssani. Vähän aikaa sitten päätin lopettaa yrittämisen, palvelun ja elää siten, kuin itse haluan. Hoidan oman osuuteni lapsista ja kodista, ja jos jossain tarvitsen apua, pyydän vain kerran. Jos sen kerran jälkeen mies ei osallistu, ratkaisen ongelman jotenkin itse.

Nyt mies valittaa, kun puuhaan jotain rauhassa itsekseni, enkä jaksa olla yksinäni edistämässä parisuhdetta. Olisiko teillä parisuhteessa jotain häikkää? Tuliko tämä ihan puskista vai onko vaimosi vuosia yrittänyt saada parannusta aikaan ja lopulta kyllästynyt?

No kyllä on kuule harrasteltu yhteisiä tekemisiä, on perkele istuteltu kukkia ja laiteltu kasvihuonetta eikä ole tarvinnu monesti käskeä jos jotain on pyydetty tekemään. Minä teen lähes kaikki ruoat, siivoan, pesen pyykit, käyn yleensä kaupassa. Mitä sirkustemppuja vielä pitäs tehdä??? 

Se on niin, että vaimo on vain kyllästynyt sinun luonteeseesi. Kaikkeen hyvään nääs leipääntyy. Se on epäreilua ,mut niin maailma makaa.

Okei, voi vaihtaa,,, no hetken kestää se hurma ja sama ongelma tulee etteen jokaisessa suhteessa useimmiten.

Ehkä elämä on liian helppoa tasaista arkea. Siihen kun tupsahtaisi joku onnettomuus tai paha sairaus jommalle kummalle, niin kyllä maistuisi perusarki juhlalta.

Me ihmiset olemme just näin raadollisia.

Vierailija
30/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samaa vikaa kaikissa tulevat miesvihaiseksi omalle ukolleen mullakin sama tekee jo mieli halukasta naista kik .uhkean 

Vierailija
31/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se elämä voi vaan mennä niin, ettei niitä yhteisiä kiinnostuksia enää vaan ole. 

Mun salainen harrastukseni on yleinen ympäristön ja ympäröivän elämän tarkkailu. Sitten pyörittelen päässäni siitä kaikenlaisia skenaarioita. 

Ymmärrän, että ero ei vaan aina ole se oikea vaihtoehto.

Oman empiirisen tutkimukseni perusteella olen tullut siihen tulokseen, että pitkän parisuhteen salaisuus on eräänlainen kombo. Eli talo ja asuntovaunu. Tai huoneisto ja kesämökki. Sitten molemmilla on se oma puuhamaansa, jossa voi elää mieleistään elämää. Poikkee vaan välillä katsomassa, onko poissaoloa huomattu. Ellei ole, voi huoletta jatkaa valitsemansa harrastuksen parissa.

Vierailija
32/42 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se elämä voi vaan mennä niin, ettei niitä yhteisiä kiinnostuksia enää vaan ole. 

Mun salainen harrastukseni on yleinen ympäristön ja ympäröivän elämän tarkkailu. Sitten pyörittelen päässäni siitä kaikenlaisia skenaarioita. 

Ymmärrän, että ero ei vaan aina ole se oikea vaihtoehto.

Oman empiirisen tutkimukseni perusteella olen tullut siihen tulokseen, että pitkän parisuhteen salaisuus on eräänlainen kombo. Eli talo ja asuntovaunu. Tai huoneisto ja kesämökki. Sitten molemmilla on se oma puuhamaansa, jossa voi elää mieleistään elämää. Poikkee vaan välillä katsomassa, onko poissaoloa huomattu. Ellei ole, voi huoletta jatkaa valitsemansa harrastuksen parissa.

Ankeaa tuollainen "parisuhde".

Ja johtaa melko usein puolisoiden katkeroitumiseen. Vanhoja pareja, jotka vaan torailevat toisilleen, on tämäkin maa täynnä.

Muistan kun nuorempana avustin erästä pyörätuolissa olevaa ukkoa, ja hänen vaimonsa pelkästään rähjäsi ja sätti tätä 24/7. Pahan mielen avioliitto tuollainen. 

Vierailija
33/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäiilemättä näin on. Meillä on hyvät tuet ja pienet palkat

Vierailija
34/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan apina, oon tehny 30v vuorotöitä. Ja täällä työttömät epäilee kaverikseen. Nostele sinä vain niitä tukiasi mitkä minä maksan!

Vierailija
35/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valittaa ihan samaa kuin sinä. Olen vuosikaudet yrittänyt saada miestä yhteisiin tekemisiin ja viettämään laatuaikaa kanssani. Vähän aikaa sitten päätin lopettaa yrittämisen, palvelun ja elää siten, kuin itse haluan. Hoidan oman osuuteni lapsista ja kodista, ja jos jossain tarvitsen apua, pyydän vain kerran. Jos sen kerran jälkeen mies ei osallistu, ratkaisen ongelman jotenkin itse.

Nyt mies valittaa, kun puuhaan jotain rauhassa itsekseni, enkä jaksa olla yksinäni edistämässä parisuhdetta. Olisiko teillä parisuhteessa jotain häikkää? Tuliko tämä ihan puskista vai onko vaimosi vuosia yrittänyt saada parannusta aikaan ja lopulta kyllästynyt?

No kyllä on kuule harrasteltu yhteisiä tekemisiä, on perkele istuteltu kukkia ja laiteltu kasvihuonetta eikä ole tarvinnu monesti käskeä jos jotain on pyydetty tekemään. Minä teen lähes kaikki ruoat, siivoan, pesen pyykit, käyn yleensä kaupassa. Mitä sirkustemppuja vielä pitäs tehdä??? 

Se on niin, että vaimo on vain kyllästynyt sinun luonteeseesi. Kaikkeen hyvään nääs leipääntyy. Se on epäreilua ,mut niin maailma makaa.

Okei, voi vaihtaa,,, no hetken kestää se hurma ja sama ongelma tulee etteen jokaisessa suhteessa useimmiten.

Ehkä elämä on liian helppoa tasaista arkea. Siihen kun tupsahtaisi joku onnettomuus tai paha sairaus jommalle kummalle, niin kyllä maistuisi perusarki juhlalta.

Me ihmiset olemme just näin raadollisia.

Pitäskö se koittaa aloittaa vaikka juopottelu??? Ei ois aina niin tasaista arkea ja tulis jännitystä elämään...

Vierailija
36/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan apina, oon tehny 30v vuorotöitä. Ja täällä työttömät epäilee kaverikseen. Nostele sinä vain niitä tukiasi mitkä minä maksan!

Taisi erikoisammattimiehelle mennä ihon alle

Vierailija
37/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on erikoisammattimies? Tais mennä teillä kelarotilla ihon alle kun en ollukkaa joutilas vötkylä.

Vierailija
38/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on erikoisammattimies? Tais mennä teillä kelarotilla ihon alle kun en ollukkaa joutilas vötkylä.

Et ole minkään alan mies.

Vierailija
39/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Luuletko että mulla tuli nyt huono mieli?

Vierailija
40/42 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Luuletko että mulla tuli nyt huono mieli?

Ei kannata pahoittaa mieltä. Muista vain,  että lukeminen kannattaa aina, dorka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan