Mikä teitä kiinnostaa matkaillessa eniten ja mikä taas vähiten?
Itse tykkään vuorista, rannoista ja kylistä, sen sijaan vesiputoukset ja luolat ei kiinnosta juuri lainkaan.
Kommentit (37)
Kiinnostaa konsertit, joiden esittäjiä ei saada Suomeen. Niiden takia ainoastaan matkustan. Vähiten kiinnostaa rannalla kuumuudessa makaaminen, en ole eläissäni ollut rantalomalla enkä aio mennäkään.
Kiinnostaa kaikki hienot nähtävyydet (luonnon- tai ihmisenmuovaamat).
Hyvä ruoka ja juoma.
Sinkkuna vähiten kiinnostaa paikat, joissain on vaan perheitä ja pariskuntia.
Ei myöskään kiinnosta uskontojuttuihin osallistuminen, mutta esim. kirkkojen ja temppelien arkkitehtuuria voin ihailla.
Ei kiinnosta liian kuumat paikat. Alle +30 astetta on ideaali lämpötila.
Riippuu sataprosenttisesti siitä minne ja miksi matkustan.
Espanjassa kiinnostaaisi vähiten hiihtää kivääri selässä ja huippuvuorilla ollessa ei kiinnostaisi rannalla olla uimapuvussa.
Eniten kiinnostaa kaunis ympäristö ja rentoutuminen, vähiten kiinnostaa epämääräiset hostellit.
Eniten kiinnostaa historia, luonto, ehdottomasti vähiten kiinnostaa shoppailu.
Museot ja jotkut rauniot ei kiinnosta pätkääkään.
Kaupunkilomat on kiinnostavia, mutta kyllä matkat lämpimään on myös paikallaan. Riippuu vähän miten missä ja milloin. Historia ja museot, paikallinen elämä, ruokakullttuuri, niin paljon olisi kaikkea, mutta niin vähän aikaa ja tietenkin rahaakaan ei vain vedetä seinästä.
Hiilijalanjälki minkä matkustaminen aiheuttaa.
Eniten kiinnostaa luonto, kasvit, eläimet, luontopolut, puistot, maisemat jne. Vähiten kiinnostaa yöelämä.
Vierailija kirjoitti:
Uudet kokemukset kiinnostaa. Paitsi ihmisoikeuteen ja eläinten oikeuteen liittyvät rikkomukset. Vähiten kiinnostaa muiden suomalaisten tai pohjoismaalaisten näkeminen.
Onko venäjä suosikkikohde, kun ihmisoikeusrikkomukset kiinnostavat?
Minua kiinnostavat kaikki vanhat rakennukset ja rauniot, arkkitehtuuri - uusikin - ja taide. Sen lisäksi kieli ja paikallinen ruoka. Ei kiinnosta aurinkolomat eikä mikään ryyppäily - en yleensä edes noteeraa, onko alkoholi halvempaa matkakohteessani, Suomeen verrattuna.
Rämäpäälomat tuli tehtyä ihan nuorena aikuisena, ja sinne noin 18-22 -ikäisten harrastuksiinkin se mielestäni kuuluukin. Ei se hullumpaa ollut, mitä nyt lapsellista, ja aika riskaabelia, ainakin seksin suhteen.
Monesti valitsen kaupunkikohteen sen taidemuseoiden perusteella.
Moi! Jos olen työmatkoilla, kuten usein olen, mua kiinnostaa miten projektimme kentällä etenee, miten apu menee perille ja miten työkaverini kentän hankkeissa voivat. Jos on sen lisäksi jotenkin pakko vapaa-aikanakin matkustaa, varmaan eniten kiinnostaa koittaa saada jokin kokemus paikallisesta elämästä.