Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-3 V LASTENHUONEEN SIIVOUS

Vierailija
22.05.2007 |

Kuinka usein siivoatte lastenhuoneen?

Miten leluja säilytetään?

Onko omissa koreissaan vai kippaatteko samaan kasaan kaikki?

Meillä 2v ja 3v SOTKEE minkä ehtii ja oon jo kyllästynyt lelujen keräämiseen koko ajan. Pitäiskö tyystin kerätä lelut piiloon vai mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli poika meillä 4,5v ja 2v.

työkalut omassa, keitiöleikki omassa, leegot, pelit, pallot ,eläimet,junarata ja pehmot.

kun yhden leikin lopettaa, lelut kerätään ja sitten saa ottaa uudet.

joskus esim junarata kun on oikein hieno ja iso niin jätetään yöksi mutta muuten aina illalla kerätään ja siivotaan.

noin kerran parissa vkossa kippaan kaikki lattialle ja heittelen omiin koreihin kun ainahan niitä eksyy väärään paikkaan ym ja silloin myös KAIKKI risat heitetään pois!!

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pienenä (ja olen edelleen) erittäin siisti. Tykkään siitä, että tavaroilla on omat paikkansa. Tyttäreni, kohta 3-vuotias, on samanlainen. Hän kerää yleensä pyytämättä lelut paikoilleen heti leikin jälkeen. Legot omaan koriin, nuket tarvikkeineen omaan jne. Toisinaan pitää komentaa iltaisin leluja keräämään. Meillä siis lelut kerätään joka ilta.

Isoveljeni ja pikkusiskoni ovat pienestä asti olleet vähemmän tarkkoja siivoamisen kanssa. Lapsena he keräilivät tavarat yhteen läjään, kun äiti pakotti. Nyt omillaan asuessaankin he elävät iloisessa sekasorrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän leluja kerrallaan vaikka viikon, lelut laatikkoon ja toiset esille, ja kokopäivääkään ei lelujen tarvitse olla saatavilla. Parempi 1 auto, kun laatikollinen. Kirjoja samat säännöt ei sido, niitä pitää olla paljon.

Vierailija
4/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut ovat hyllyssä tai koreissa.

Lapsi näytti silloin siihen pystyvänsä ja on niin ylpeä itsestään, joten tietysti annoimme sen hänen vastuulleen. Joka päivä hän siis laittaa tavarat paikalleen. Ja kyllä meillä ainakin lastenhuone saa olla välillä kuin räjähdyksen jäljiltä, kunhan sitten ne jossain vaiheessa siitä korjataan.

Kokeile kannustaa lasta siivoamaan itse tai tehkää niin yhdessä.