Näin eilen peniksen, joka oli lepotilassa paljon isompi kuin miehelläni erektiossa
Tiedän, kuulostaa provolta, mutta ei ole. Saunottiin kaveriporukalla ja mukana oli kaverini uusi miesystävä. Hänellä oli valehtelematta huomattavasti isompi (ainakin paksumpi) penis lepotilassa kuin miehelläni erektiossa. En voi valehdelle etteikö tuollaista olisi joskus kiva kokeilla. En tiennyt, että kokoerot voivat olla noin suuria.
Kommentit (33)
Kokoerot on valtavia.minun työkaveri nigeriasta kotoisin oleva kulli levossa melkein 25 cm pitkä ja paljon paksumpi levossa kuin minulla kovana. minulla levossa 5 cm pitkä ja kovana 13 cm.
Hevosen mulkkua olet katsellut, surkimus.
Oon saunonu tytyn exän kanssa, yli 10v olivat yhdessä. Tällä exällä on löysänä huomattavasti isompi ja paksumpi kuin mulla seisokissa. Voin kuvitella miten tyty on vinkukunu kun sitä on sen pikkuseen pyllyyn työnnetty. Tyty on sanonu että sen ex tykkäs panna kakkoseen. Sen veli ja tää ex on edelleen kavereita niin edelleen ex pyörii välillä meidän kanssa.
Näin eilen naisen jolla ainakin 5 kertaa isommat tissit kuin mun naisella.
Lepotilassa oleva ei välttämättä veny seisokissa paljoa pitemmäksi. Prinssinakkikin voi taasen paisua grillimakkaraksi. Ei siis yhtään tiedä ennen testausta.
Vierailija kirjoitti:
Lepotilassa oleva ei välttämättä veny seisokissa paljoa pitemmäksi. Prinssinakkikin voi taasen paisua grillimakkaraksi. Ei siis yhtään tiedä ennen testausta.
Mutta jos on lepotilassa isompi kuin minulla seisokissa niin ei voi myöskään pienentyä erektiossa pienemmäksi.
Aviomieheni penis on n, 10cm erektiossa. Isoin näkemäni on ollut lepotilassa reilustu yli 20cm.
Minun mustat kaverit kaikilla lepotilassa yli 20 cm. Ja tosi paksut. Minulla itse suomalais Mies 5 cm lepotila 12 cm kovana.
Olen huomannut kuinka kookkaan omistavat miehet tykkäävät sitä muka puolivahingossa esitellä. Yhteissauna sitten vielä asia erikseen.. Miehelleni painajainen.. Löysänä tosi pieni.. Seisokki 11-12cm. 7v sitten vanhemman naapupariskunnan kanssa juhannussauna... En saanut katsetta kunnolla irti.. Löysänä noin 15cm...kovaankin tutustuin silloin yöllä ekaa kertaa.. Sormet ei mene ympäri.. Ikää tällä herralla nykyään 62v...ja isosta ei koskaan tule kivikovaa kuin teinipojan pippelistä...
N44
Joo, varsinkin nuo mustat pojat muka puolivahingossa esittelevät sitä valtavaa kulliaan.eilen bussissa mustan pojan valtava kulli näkyi hyvin selvästi housuissa pullottavan ja tytöt selvästi tuijottivat sitä hymyillen. Hän selvästi oli asettanut kullinsa niin että se valtava kulli varmasti huomattaisiin.minun pikku nysästä ei saa pullotusta aikaan millään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut kuinka kookkaan omistavat miehet tykkäävät sitä muka puolivahingossa esitellä. Yhteissauna sitten vielä asia erikseen.. Miehelleni painajainen.. Löysänä tosi pieni.. Seisokki 11-12cm. 7v sitten vanhemman naapupariskunnan kanssa juhannussauna... En saanut katsetta kunnolla irti.. Löysänä noin 15cm...kovaankin tutustuin silloin yöllä ekaa kertaa.. Sormet ei mene ympäri.. Ikää tällä herralla nykyään 62v...ja isosta ei koskaan tule kivikovaa kuin teinipojan pippelistä...
N44
Saitko hyviä orgasmeja sen vieraan kanssa ja tulitko penetraatiossa ?
Serkullani on upeankokoinen kulli jo löysänä. Mutta ei omani enään paljoa häpeile kun molemmat ollaan seisoksissa. Siis käyn välillä avittamassa heidän makkarissa. Serkku löytänyt kyltymättömän vaimon. Kerran vain saunareissumme johti siihen että minusta tehtiin heidän apumies.
Somali luokkakaverini lähetti kuvan kullistaan kovana.hirveän iso.yli puolet pitempi kuin poikaystävälläni ja paljon paksumpi.suonikaskin.varmaan yli 25 cm.minua kiihottaa niin paljon tuo komean luokkakaverini valtava kulli.mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on lepotilassa isompi kuin minulla seisokissa niin ei voi myöskään pienentyä erektiossa pienemmäksi.
Voi se lyhyemmäksi tulla, jos samalla kasvaa paksuutta. Testaa vaikkapa vedellä hieman täytetyllä ilmapallolla. Pelkkä ilmakin saattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
Oon saunonu tytyn exän kanssa, yli 10v olivat yhdessä. Tällä exällä on löysänä huomattavasti isompi ja paksumpi kuin mulla seisokissa. Voin kuvitella miten tyty on vinkukunu kun sitä on sen pikkuseen pyllyyn työnnetty. Tyty on sanonu että sen ex tykkäs panna kakkoseen. Sen veli ja tää ex on edelleen kavereita niin edelleen ex pyörii välillä meidän kanssa.
Hellekesä 2024 ..Mökkinaapuri sai loppukeväästä sydärin., toipilas oli ja auttelin minkä itse ehdin. Rapujuhlien aikoihin pyydettiin vähän toisenlaisiin mieshommiin eli saunamajuriksi. Juhlilla muut vieraat saivat väkeviä mutta potilas pysyi kanssani mehulinjalla. Saunottaessani miestä hyvin leppeissä löylyissä lopuksi saunaan lisäsin puita ja lauteille tuli myös hänen pomonsa ja työkaveri eli kolmen miehen porukalla vedimme ne kiperimmät löylyt.
Pomo avautui että tulikin odotetun perheenlisäyksen myötä ero kun se tulokas osoittautui mulaatiksi.
Miehellä ihan kelpo varustus ja entuudestaan tarhis ikäinen tyttö Isänsä todellinen silmäterä. Poikaa oli odotettu ja toivottu mutta toinen tyttö joka oli vääränvärinen niin ei ollut epäselvyyttä isyydestä. Oli kuulemma otattanut tyttärestään myös dna testit ja vieraan miehen tekosia se oli.
Kaikeksi onneksi oli älytty tehdä avioehto eli nyt oli ex-vaimo lähdössä ilman mitään omaisuutta viettämään sitä yh-äidin elämää kahden elätettävän kanssa.
Tytön osalta isyys oli kiistetty pomomies kertoi ettei vaimo aikanaan halunnut miehen tunnustavan ja kun vihkiminen oli tapahtunut "yllätysraskauden" jälkeen niin liitossa syntynyt lapsi ei ollut.
Juhannuksena saadessani mökkinaapurilta konjakkipullon kevään avuista kertoi että pomomies tulee uuden vaimonsa kanssa tänä vuonna rapujuhlille.
Nyt odotellaan kuun vaihteen viikonloppua ja juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Somali luokkakaverini lähetti kuvan kullistaan kovana.hirveän iso.yli puolet pitempi kuin poikaystävälläni ja paljon paksumpi.suonikaskin.varmaan yli 25 cm.minua kiihottaa niin paljon tuo komean luokkakaverini valtava kulli.mitä teen?
Lampaan ja Vuohen kanssa harjoittelun jälkeen siirtyvät yleensä perspanoihin ja kameli tuo lisää kokemusta mikäli paimenpoikien alueella kameleita on. Annat siis persettä kyllä se musta tuntuu anaalissa olit itse Sari tai Seppo,,
Tuleehan noita toisten miesten kulleja vilkastua kun ollaan jossain suihkussa tai saunassa. En koskaan unohda sitä kun olin rippikoulussa ja siellä oli yhdellä pojalla se Hk:n sininen.... en silloin 15-vuotiaana tiennyt että jollain voi olla niin iso...oma katkarapu näyttää aivan naurettavalta rinnalla.
Oikeasti kadehdin miehiä, joilla on kookas elin. Tosin intin saunassa yksi kookkaan omistava kertoi, ettei tyttöystävä tykkää kun pimppi meinaa revetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Saitko hyviä orgasmeja sen vieraan kanssa ja tulitko penetraatiossa ?
Sain ja saan edelleen.. 7 kesää suhde jatkunut. Naapurin vaimokin ihmetteli tänä kesänä viineissä että isäntä on aina mökillä kuin nuori kolli. Saattaa keskellä päivääkin ehdotella ja ja talvella kuulemma max kerran kuussa. Asiaan saattaa ehkä vaikuttaa vierailut minun luon ja siniset pillerit. Naapuri siis 62 ja rouva 60. Kyllähän se jotenkin oudosti kiihottaa kun miettii että toinen ollu just oman puolison kanssa
N44
Voi Pertti, kokeilkaa kaikki yhdessä vaan!