Miksi joku valitsee Tykkimäen?
Ymmärrän Särkänniemen kun siellä on kaikkea ja Linnanmäellä on muut Helsingin kohteet lähellä mutta miksi joku menee mieluummin tykkimäelle? Osaako joku kertoa?
Kommentit (35)
Varmaan joku joka asuu Kouvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei paikka voi vain kouvolalaisilla pysyä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paikka voi vain kouvolalaisilla pysyä pystyssä.
Käy siellä joku woikkaalainenkin.
Se on tosi ihana ja rauhallinen paikka. :) oon ollut siellä monesti. Viimisestä kerrasta on kyllä jo 15v. :)
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan kantaa rahani S-ryhmälle! Käymme myös joka viikko Rossossa.
Kouvolan keskustan ravintolatarjonta on aika mielenkiintoinen...
Amarillo (S-ketju)
Rosso (S-ketju)
Frans & Rose (S-ketju)
Coffee House (S-ketju)
Jos sattuu lomailemaan sielläpäin. Kouvolan lähistöllä on paljon kesämökkikuntia. Ja kaipa siellä seudulla joku asuu ihan vakituisestikin.
Särkänniemessä kauniina päivänä ei juuri pääse mihinkään laitteisiin, lähinnä vain jonoihin. Ei ole kiva jonottaa 30 min kolmen minuutin laiteajelun takia.
Tykkimäellä ei ole niin hirveä tungos.
Lapsille rannekkeet halvemmat ja aikuiset pääsee ilmaiseksi alueelle sisään, ei tarvi kymppiä maksaa siitä että "vahtimaan". Samalla lailla siellä pyöritään kun muissakin paikoissa. Voi ap, maailmassa on varmaan paljon asioita joita et ymmärrä jos tämäkin jo vaikea pala. Jaxuhali!
Kävisin, mutta pitkä matka. Toisaalta, Power Parkkiin on vielä pidempk, mutta oon käyny siellä tänä kesänä jo 3 kertaa 🥳 Se koko alue on täydellinen kaiken ikäisille.
Pienten lasten kanssa paljon paras huvipuisto! eikä hirveitä jonoja.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin, mutta pitkä matka. Toisaalta, Power Parkkiin on vielä pidempk, mutta oon käyny siellä tänä kesänä jo 3 kertaa 🥳 Se koko alue on täydellinen kaiken ikäisille.
Oho, vau! 😎 Ollaankohan nähty 😃
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, vau! 😎 Ollaankohan nähty 😃
Maybe! Liikuskelen koko Huvivaltion alueella kun yksi ajaa kartingia, toinen riekkuu joka vempeleessä ja itse ahmin herkkuja, käyn Röllin luona, piipahdan hotellilla oluella, käyn Road Housessa shoppailemassa ja viihdyn, kaiken parhaiten itse huvipuistossa. Vaikka laitteisiin en mene niin viihdyn täysillä. Olen viime kesänä käynyt siellä myös ilman nuorisoa 😁
Miks ei kävis? Tykkimäki on just kiva paikka!
Miksi kukaan valitsisi huvipuiston, kun voi valita kansallispuiston?
Koska Tykkimäki on mukava! Etenkin aurinkoisena päivänä huomaa eron Särkänniemeen, johon aurinko porottaa armottomasti, vs., Tykkimäki, joka on rakennettu metsään ja puut on jätetty antamaan varjoa.
Eihän se enää teineille paljonkaan anna laitteiden puolesta, mutta pienemmille se on aivan passeli paikka ja vanhemmillekin kivempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan valitsisi huvipuiston, kun voi valita kansallispuiston?
Valitsen molemmat
Vaihtelu virkistää ja aina kyseessä ei tarvitse olla monipäiväinen reissu, vaan ajat aamulla huvipuistoon ja illaksi kotiin. Riippuen ihmisen omasta asuinpaikasta, niin Tykkimäki voi olla se lähin huvipuisto. Itse esimerkiksi en ole koskaan käynyt Powerparkissa, koska se on niin kaukana.
Mä oon luullut että Powerpark on joku ostoskeskusten ketju.
Koska haluan kantaa rahani S-ryhmälle! Käymme myös joka viikko Rossossa.