Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on mennyt älyttömästi rahaa juhlimiseen sen jälkeen kun nainen jätti.

Vierailija
21.07.2026 |

Siis olen varmaan joka viikonloppu ryypännyt ja rahaa mennyt kolme tonnia 3 kk aikana. Naisia ollut ja olen saanut kun olen naisille ostanut alkoholia myös. Ei varmaan mitään järkeä ole ollut mutta eipä sillä väliäkään enää. En ryypännyt 10 vuoteen kun seurustelin. Nyt lähti lapasesta vaan ja alkanut masentaa se rahanmeno.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun haluaa elää uudelleen.

Vierailija
2/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on kallista suomessa. Ulkomailla 3 kertaa halvempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun haluaa elää uudelleen.

Kun turruttaa ahdistusta. 

Vierailija
4/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap nenänvalkaisuun.

Enkä tarkoita mitään jauheita. 

Vielä on kesää jäljellä. Pistä itsesi kuntoon ennen syksyä. 

Vierailija
5/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa olla itse vastuussa omasta elämästään, vaikka exääsi syytät juomisestasi ja h*oraamisestasi. Varmaan näki, mikä todella olet luonteeltasi ja jätti. Nyt olet damaged goods ja päälle vielä köyhä. Edessä maksuhäiriömerkintä, kuten kaltaisillasi miehillä lähes aina.

Vierailija
6/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juhlat ansainnut pitkän henkisen väkivallan jälkeen. Älä tee sitä virhettä nyy ainakaan että uuteen suhteeseen menisit. Hommaat 2-4 panokaveria, jotta voit joka viikonloppu jyystää, vaikka jollain oiskin menoa. Viikot kannattaa pyhittää työlle ja levolle.

Vierailija
7/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa kuussa kolme tonnia. Tonni kuussa. Eihän tuo vielä ole paha! Ei ainakaan tuota rahaa kannatta murehtia!

Vierailija
8/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se rankkaa olla itse vastuussa omasta elämästään, vaikka exääsi syytät juomisestasi ja h*oraamisestasi. Varmaan näki, mikä todella olet luonteeltasi ja jätti. Nyt olet damaged goods ja päälle vielä köyhä. Edessä maksuhäiriömerkintä, kuten kaltaisillasi miehillä lähes aina.

Katkeruudestasi päätellen joku jännämies on kellistänyt sinutkin nuorena, mutta parisuhteen mahdollistava voittoarpa ei osunut sillä kertaa kohdallesi.

Vierailija
9/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun huomasit itse tuon, nyt voit lopettaa ja siirtyä vaikka suuntaamaan energiasi kuntoiluun. Tuo oli vaihe, joka näkökään yuli tsrpeeseen, mutta nyt olet päässyt sen verran yli, että kaipaat jo muuta. Ajattele jos bilettämisen sijaan hankit sixpackin ja terveen elämäntavan ja mieluummin nettideittailet naisia, niin ns nostst tasoasi ja saat paremman uuden tyttöystävän!

Vierailija
10/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun huomasit itse tuon, nyt voit lopettaa ja siirtyä vaikka suuntaamaan energiasi kuntoiluun. Tuo oli vaihe, joka näkökään yuli tsrpeeseen, mutta nyt olet päässyt sen verran yli, että kaipaat jo muuta. Ajattele jos bilettämisen sijaan hankit sixpackin ja terveen elämäntavan ja mieluummin nettideittailet naisia, niin ns nostst tasoasi ja saat paremman uuden tyttöystävän!

Älä usko naisia, ne haluaa parisuhteeseen, ja kohta oot taas yhtä pahassa jamassa kuin aiemmin.

Vierailija
11/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet juhlat ansainnut pitkän henkisen väkivallan jälkeen. Älä tee sitä virhettä nyy ainakaan että uuteen suhteeseen menisit. Hommaat 2-4 panokaveria, jotta voit joka viikonloppu jyystää, vaikka jollain oiskin menoa. Viikot kannattaa pyhittää työlle ja levolle.

Vähän realismia kehiin.  Ap saa olla onnellinen, jos yhden panokaverin löytää, jos ei sitten ole fleksiibeli kumppanin sukupuolen suhteen. Juopottelu kannattaa lopettaa heti. 

Vierailija
12/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen on kallista suomessa. Ulkomailla 3 kertaa halvempaa.

Paljonko se siis on? 

Jos suomessa ryyppääminen maksaa 100 niin ulkomailla se on 100-100/3=66?

Vai 100-1003=-200?

Mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
13/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä usko naisia, ne haluaa parisuhteeseen, ja kohta oot taas yhtä pahassa jamassa kuin aiemmin.

Kuka nainen? Ap:n eksäkin nimenomaan halusi parisuhteesta pois.

Vierailija
14/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin 2018 ja rahaa menny pari tonnia kuussa viinaan ja naisiin. Silti olen rikkaampi, onnellisempi ja paremmassa kunnossa kuin avioliitossa, seksiäkin ollut lähes päivittäin kun liitossa sitä oli 1 - 2 kertaa vuodessa jos oli hyvä vuosi.

Vierailija
15/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen on huono harrastus siitä saa alkoholismin.

Vierailija
16/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruudestasi päätellen joku jännämies on kellistänyt sinutkin nuorena, mutta parisuhteen mahdollistava voittoarpa ei osunut sillä kertaa kohdallesi.

Jotenkin tuntuu, että katkerana miehenä nimittelisit ap:n tavoin toimivaa naista paljon pahemmilla nimillä, mutta raivostut, kun ap:ta arvostellaan samalla mittapuulla kuin sinä naisia. Kaksinaismoralismi on rumaa ja siksi olet yksin.

Vierailija
17/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän realismia kehiin.  Ap saa olla onnellinen, jos yhden panokaverin löytää, jos ei sitten ole fleksiibeli kumppanin sukupuolen suhteen. Juopottelu kannattaa lopettaa heti. 

neljän naisen pyörittäminen yhtäaikaa on ihan realismia, jos asuu pk-seudulla ja omistaa ok-tasoisen auton

Vierailija
18/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että katkerana miehenä nimittelisit ap:n tavoin toimivaa naista paljon pahemmilla nimillä, mutta raivostut, kun ap:ta arvostellaan samalla mittapuulla kuin sinä naisia. Kaksinaismoralismi on rumaa ja siksi olet yksin.

raivot on sulla perseessäs :DDDD

Vierailija
19/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

neljän naisen pyörittäminen yhtäaikaa on ihan realismia, jos asuu pk-seudulla ja omistaa ok-tasoisen auton

Ja muuallakin jos osaa    

Vierailija
20/33 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panotreffeillä ei autoa tarvita mihinkään. Kerro nyt vielä, että komea rannekello auttaa myös :D Useimmat miehet eivät löydä edes yhtä panokaveria. Miehistä on moninkertainen ylitarjonta panokavereiksi suhteessa naisiin.