Tajuatteko autoilijat että oikealta tulevilla on etuajo-oikeus myös parkkialueella!!!!!
Taas Tokmannin parkkialueella meinasi rysähtää kun joku eukko painoi menemään eikä hiljentänyt eikä katsonut yhtään tuleeko oikealta puolelta ketään! Oikealta tulevilla on etuajo-oikeus myös parkkialueelle ellei sitä ole liikennemerkein muutettu!!!
Kommentit (28)
Ainoa naurettava asia on, että kauppias nauraa videovalvonnan tallennteille kahvitauolla jalat pöydällä, kuinka asiakkaat pelleilee pysäköintipaikalla.
Asia olisi helposti korjattavissa liikennemerkein, mutta ei se kauppiasta eikä vakuutusyhtiöitä jaksa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. En ollut Tokmannin parkkialueella.
Minä käyn Tokmannilla kävellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on nopeusrajoitus parkkialueella?
10-20km/h. Prisman parkkihallissa taitaa olla 10 lätkiä siellä ylhäällä.
Mutta jos ei ole nopeusrajoituskylttiä.
En ymmärrä näitä köröttelijöitä. Parkkipaikalla saa ajaa 50km/h jos ei ole erillistä nopeusrajoitusmerkkiä.
Pitäkää se nopeutenne siinnä 50km/h itse ajan aina 55km/h etten ole parkkipaikan tulppana.
Totta, mutta kolarin sattuessa kulut laitetaan 50/50
Parkkipaikalla kaikki varovat kaikkia. Ajovuorojen suhteen oikealta tuleva ajaa ensin, mikäli pääsee ajamaan. Ensio Itkonen
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Moni kuvittelee, että parkkialueella kokoomaväylällä on etuajo-oikeus. EI OLE, jollei väylälle oikealta tulevalta ole kolmiota.
Kokoomaväylän pitäisi olla etuajo-oikeutettu. Liikenne sujuisi paljon sujuvammin ja sehän se on liikennesääntöjen tarkoituskin.
Parkkialueelta tulevat joutavat odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Parkkipaikalla kaikki varovat kaikkia. Ajovuorojen suhteen oikealta tuleva ajaa ensin, mikäli pääsee ajamaan. Ensio Itkonen
Minä en varo ketään.
Kärkikolmion takaa tuleva panssarivaunu saa ajaa risteysalueella henkilöauton yli ilman eri komentoa.