Toimeentulotukea saavalla kaverilla on 4 autoa jotka kaikki katsastettu ja vakuutettu
Miten voi olla varaa kun minulla duunarilla on juuri ja juuri varaa yhteen autoon?
Kommentit (35)
Unohdit mainita hänen moottoripyöristään.
Sä uskot varmaan joulupukkiin ja hammaspeikkoonkin?
Miksei olisi? Mun kaverin on työtön ja sillä on jotain 20 autoa. Kaikki katsastettu ja vakuutettu, osa tosin varmaan poissa liikennenkäytöstä, mutta senhän saa hoidettua parissa minuutissa.
Satuilet liikaa todennäköisesti 0 autoa, 0 mopoa, 0 sähköpyörää..
Joo, täälläkin kaupungin vuokrataloissa joissa on varallisuusrajat on parkkipaikalla asukkailla teslaa ja kallista citymaasturia...
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Mun kaverin on työtön ja sillä on jotain 20 autoa. Kaikki katsastettu ja vakuutettu, osa tosin varmaan poissa liikennenkäytöstä, mutta senhän saa hoidettua parissa minuutissa.
Selänteen temelläkin on tallit täynnä autoja..eikä sekään enää taida olla töissä..
Hän osaa hoitaa hommat paremmin kuin sinä.
Mitä sitten? Hän haluaa käyttää rahansa autoharrastukseen ja on sitten vaikka syömättä tai ilman uusia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteen temelläkin on tallit täynnä autoja..eikä sekään enää taida olla töissä..
Saako hän toimeentulotukea?
Vierailija kirjoitti:
Joo, täälläkin kaupungin vuokrataloissa joissa on varallisuusrajat on parkkipaikalla asukkailla teslaa ja kallista citymaasturia...
Teslan saa liisattua alle 600 eurolla.
Työtön = työnantajan hyljeksimä ja työkkärin kiusaama , hae 8 työpaikkaa kuukaudes tääl Espoon Matinkyläs. Naisvirkailija haluaa 4 ilmoitus pakko ja 4 vapaa valintaiset työpaikat samalle kuukaudelle. Ei oo tasa arvoista vaan selvää syrjintää.
Ja se kaveri onkin Somalineekeri Eihän kantiksilla tuollaisia ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako hän toimeentulotukea?
Saattaa se saada...ainakin pärjäilee hyvin..ei kai muuten ole millä mällätä, jos ei saa tukea..
Ne 8 työpaikkaa paikkaa on kantikselle pakotettu, eli valkoisille
Eli kaikki työnhakijat ei oo Espoos tasa arvoisia Matinkyläs osa valkoisista saa 4 paikkaa hakee, mutta naisvirkailija pakottaa hakee 8 paikkaa. 4 ilmoitus pakko + 4 vapaa valintaiset. Virkailija ei toisaalta oo kantis, Ville kerto
Siinä sen näkee miten hyviä ovat tuet ja muut avustukset...voi harrastaa vaikka autoja..