Korkein kerros, jossa uskaltaisit asua? Tulipaloa ajatellen.
Minä etsin asuntoa Helsingistä. Tarvitsen yksikön työkeikkoja varten. Paljon on tarjolla korkealla sijaitsevia asuntoja. En vain uskalla muuttaa enää mihinkään, joka on 4 krs korkeammalla. On jäänyt pelko sen Kalasatamassa tapahtuneen tulipalon jälkeen, sen missä koko talo meni asuinkelvottomaksi.
Kommentit (8)
Olen pelastautunut palavasta autosta, joten mietin aina tarkasti paloturvallisuusasiat.
Itsellä korkein kerros olisi 4.
Ymmärrätkö ollenkaan, millainen riski on, kun ulkoilet? Meteoriitti voi milloin vain pudota päähäsi.
3. kerros. Pakkotilanteessa voi olla tietysti ettei saa valita. Mutta oot oikeassa, olen samaa mieltä.
Kaikki pelkää korkeita paikkoja mutta katto on itseasiassa helppo paikka pelastaa helikopterilla.
Että parempi olla alhaalla tai ylhäällä kuin puolivälissä.
En minäkään muuttaisi 4 krsta korkeammalle. Enkä varsinkaan pienten lasten kanssa...
Odottelet sitten, että löytyy asunto alemmista kerroksista. Mutta en selannut kun muutaman asunnon, niin oli kakkos kerroksessa yksiö.
En halua muuttaa katutasosta korkeammalle, asun nyt pari kilometriä Helsingin keskustasta ja rauhassa saa olla.