Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyväksyä se, että on miehille kuin ilmaa ja ettei tule koskaan saamaan kumppania ?

Vierailija
21.07.2026 |

Menenpä minne tahansa. Kukaan, siis kukaan ei ole kiinnostunut ikinä missään. Olen aivan näkymätön. Voin meikata kauniisti, laittaa hiukset, pukeutua kauniisti, yhtä tyhjän kanssa. Olen ihan nätin näköinen ja olen mukava, kiltti ja empaattinen ihminen. Edes paljon vanhemmat miehet (  noin 20 vuotta vanhemmat) eivätkä ulkomaalaiset ole ollenkaan kiinnostuneita. Taitaa olla paras, että lopettaisin edes haaveilun kumppanista... Huomaan itsessäni jo katkeroitumisen merkkejä, valitettavasti. Olin täysin näkymätön myös nuorempana. 

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aloittajan kaltainen tilanne ja miehet ovat reagoineet joko kävelemällä pakoon, katsomalla kuin halpaa makkaraa tai nauramalla. Yliopistossa eräs nuorimies ihan loukkaantui, että miten mun näköinen nainen kehtaa jutella hänelle. :D

Jotkut miehet ovat tällaisia ja kyllä itsekin karsastan jos joku suihkussa käymätön olmi yrittää tulla jutulle kanssani. Joskus aikanaan suostuin vielä ohjaamaan tällaisia että mentäisiinkö kuitenkin huoltoaseman sijaan tuonne oikeaan kahvilaan kahville, nykyään en enää jaksa. Poistoon vaan jos eivät ymmärrä tasoaan. 

Joissakin tosi-telkku mainoksissa olen nähnyt kyllä miesten kohtelevan juuri heidän tasoisisaan naisia erittäin huonosti, mutta epäilen näiden olevan jossain huumeissa. Kukaan täyspäinen ei edusta niin oksettavasti kansainvälisessä telkkarissa ellei ole oikeasti joku pipi päässä tai huume suonessa. Aika yleistä nykyään "pärjäävien" porukoissa vähän avustella avujaan...

vai tosi-telkku olisikin totta, eikä käsikirjoitettua? ja ne jotka eivät ymmärrä tasoaan ovat juurikin ne keskinkertaiset naiset, jotka vaativat miljonääri urheilija toimitusjohtajaa ja saisi olla vielä miesmallikin. 

Mä tein tosiaan aloitteet ylipainoisille nörttimiehille. Itse olen hoikka nörttinainen ja naiivisti ajattelin, että nämä nörttimiehet voisivat tykätä kaltaisestaan naisesta. En vaan ollutkaan tarpeeksi söpö gamer girl. Ei voi mitään. :)

Ne pojat meni lukkoon, ei niitä ole kukaan aikaisemmin huomannut millään tavoin. Eikä tuollaista täysin jäätynyttä äijää saa enää ihan helpolla hereille. Suojamuurit ovat vähintään 2 metriä teräsbetonia.

Voihan se olla. Outoa, että tämä yliopistoheppu kehtasi kuitenkin arvostella mun ulkonäköä vaikkei itsekään ollut mikään komistus. :D Sinkku taitaa olla edelleen. 

Oikeastiko yllätyit vastaanotosta, kun tuollaista miestä lähestyit? Luulitko, että se olisi jotenkin kiitollinen kun suvaitsit häntä lähestyä?

Miksi ylipäätään kuvittelit, että se mies olisi mukava? Eihän siinä ollut mitään merkkejä sellaisesta, päinvastoin.

En odottanut kiitollisuutta vaan normaaleja käytöstapoja. Kiitos, mutta en ole kiinnostunut olisi riittänyt oikein hyvin. Normaalit ihmiset osaavat tosiaan käyttäytyä. 

Vierailija
62/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta voi kuin surra asia. Keksiä muita hyviä asioita elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali,vali,vali ketä kiinnostaa.👎

Vierailija
64/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan faktaa ja olen omassa kaveri piirissäkin huomannut, että kaikki asteikolla 1-10 olevat naiset tavoittelee niitä samoja 8-10 tason miehiä niin eihän ne millään matematiikalla riitä kaikille ja parhaat palat pariutuu jo alle 20v. Ja miehillä se on pitkälti sama juttu, tavoittelevat niitä samoja 8-10 tason naisia, saattavat seksin ja pyykinpesijän perässä pariutua alemman tasoisen naisen kanssa, mutta ovat koko ajan toinen jalka ulkona josko jotain parempaa osuisi tielle. 

Omassa kaveri piirissä yksi pariutui jo teininä oman tasoisen miehen kanssa, vaihtoi myöhemmin toiseen vähän matalamman tasoiseen mieheen. Toinen pöyri ensin sinkkuna itseään parempien miesten kanssa kunnes pariutui oman tasoisen miehen kanssa. Kolmas pyöri ulkoisesti hyvien ja sisäisesti aivan paskojen miesten kanssa kunnes pariutui oman tasoisen kanssa. Neljäs on ikisinkku koska havittelee koko ajan itseään parempia miehiä eikä edes vilkaise oman tasoisiin. Itse olen myös sinkku koska oma taso on painonnousun ja elämäntilanteen takia laskenut ja tiedän etten saa tällä hetkellä sen tason miehiä joita haluan enkä halua tyytyä vähempään koska en tarvitse miestä oikeastaan muuhun kuin seksiin ja juttukaveriksi, muutoin pärjään hyvin itse. Nykymiehistä suurin osa on oikeesti aivan hyödyttömiä ja on aina riski, että se mies joku päivä tappaa sut. 

Mutta jos silti kaipaat miestä ja parisuhdetta, niin mene vaikka johonkin netin deitti sivustolle ja ala kattelee miehiä eri silmin. Joku joka ei ehkä ulospäin oo just sitä mitä etit voi olla muilta osin tosi kiva mies. Ja deittimarkkinat on yleisesti nykyään sellasta kuraa ettei kukaan enää livenä lähesty ja ne kivat miehet on yhtä kyllästyneitä eivätkä enää tee aloitetta vaan joskus joutuu itse naisena tekemään sen aloitteen. 

Vierailija
65/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa olla toisillenne vähän vähemmän saatanoita, ei ole kovin vaikeaa. Tämä perusmies menee nyt keittiöön ihmettelemään mitä tänään syötäisiin.

Vierailija
66/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästäkin keskustelusta näkyy, jotkut naiset eivät pysty hyväksymään sitä, ja muuttuvat katkeriksi, huonokäytöksisiksi miesvihaajiksi.

Vierailija
67/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Minulla on vähän sama tilanne ja olen sitä myös toisinaan ihmetellyt. Mutta itse en kyllä haekaan nyt ketään. Mutta on se joskus vähän masentavaa silti ollut, kun ei kukaan edes vilkaise sillä silmällä. 😅 Olen kuitenkin teinistä asti ollut parisuhteessa ja vasta vanhempana jäänyt yksin, joten tiedän, että minustakin mies voi olla kiinnostunut. Mutta vain kaksi miestä on 10 vuoden aikana osoittanut kiinnostusta sen jälkeen, kun jäin yksin (mieheni kuoli).

Eikä sinussakaan ap varmasti mitään vikaa ole. Ja vaikka sinussa olisikin jotain vikaa, niin sekään ei haittaisi, koska kaikenlaiset ihmiset löytävät kumppaneita ja elämäntovereita. Jopa rikolliset. Sinulla on siis vain huonoa tuuria ollut, ettei se sinusta kiinnostunut vielä ole tullut vastaasi. Usko sinä siis itseesi ja siihen, että se onni varmasti sieltä vielä kävelee vastaasi.

Vierailija
68/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaisin itse tekemään aloitteita, niin saisin pakkeja oikealta ja vasemmalta koko ajan. Ap

Oletko edes kokeillut?  Miehetkin ovat ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella melkein mistä vaan aiheesta. Ei tarvitse "kosiskella", vain jutella mukavia. Baarissa viikonloppuiltaisin tämä onnistuu ehkä helpoiten.

Vierailija
69/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole miehille näkymätön kiitos erään biologisen valttikortin.

Vierailija
70/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muutenkin omituisen näköinen alastomana.

Vähän kuin elefantti, mutta kärsä eri päässä.

Vierailija
71/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet eivät katso naisia eivätkä ole kiinnostuneita naisista. Ulkomaille?

Vanhoilla naisilla ei ole lainkaan pariutumisarvoa, missään maailman kolkassa. Kukaan mies ei halua valita puolisokseen vanhaa naista, ei myöskään lihavaa naista. Vanha nainen on joko vanhapiika joka ei ole yhdellekään miehelle koskaan kelvannut taikka vähintään yhden miehen huonoksi toteamanaan hylkäämä.

Kaikki maailman miehet katsovat (himoiten) nuoria hoikkia kaunottaria.

Vierailija
72/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet katso meikkejä tai pukeutumista. Mikäli seksuaalisuus on tärkeintä, pue läpinäkyvät legginssit niin että piirakka paistaa haaravälistä, mene kuntosalille ja tee mahdollisimman härskejä liikkeitä niin että labiat lepattaa. Vältä sitä, että poljet hiljaa kuntopyörää ja pääsi pyörii kuin pöllöllä kun hyvän näköinen mies menee ohi. Se on aidosti ärsyttävää.

Jos pälyilee ympärilleen sennäköisenä että tarvii muilta huomiota, on lähinnä kammottava. Kukaan ei halua perässävedettävää riippakiveä.

Mutta jos olet kuin kylläinen tiikeri jolla ei ole tarvetta miellyttää, se vetää puoleensa. 

Vierailija
73/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. 

Kyllä sinun todellakin kannattaa niitänäitä koittaa vähän kuin ohimennen ruveta miehille juttelmaan. Siitä se romanssi sitten voi erään kerran alkaa. Tavaratalo tai muu on oikein hyvä paikka, kun siellä aina kumminkin joku häärää samassa hyllyssä. Voi vaikka jostain ruoasta tehdä aasinsillan: "Ootko kokeillut, mahtaako olla hyvää..." -tyyliin.

Minun seuraani on lyöttäydytty pari kertaa, kun olen ajanut pyörällä. Miehet vain ajoivat viereeni ja alkoivat jutella kanssani niitänäitä. Jos minulla olisi ollut noina kertoina haku päällä, niin siinä sitä olisi ollut sitten mahdollisuus edetä.

Vierailija
74/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet eivät katso naisia eivätkä ole kiinnostuneita naisista. Ulkomaille?

Vanhoilla naisilla ei ole lainkaan pariutumisarvoa, missään maailman kolkassa. Kukaan mies ei halua valita puolisokseen vanhaa naista, ei myöskään lihavaa naista. Vanha nainen on joko vanhapiika joka ei ole yhdellekään miehelle koskaan kelvannut taikka vähintään yhden miehen huonoksi toteamanaan hylkäämä.

Kaikki maailman miehet katsovat (himoiten) nuoria hoikkia kaunottaria.

Ap, miksi edes haaveilet miehestä? Miksi kukaan? Onnea vain parisuhteessa vanheneville.

Vierailija
75/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet ovat reagoineet kun olet ilmaissut kiinnostuksesi?

Mulla on aloittajan kaltainen tilanne ja miehet ovat reagoineet joko kävelemällä pakoon, katsomalla kuin halpaa makkaraa tai nauramalla. Yliopistossa eräs nuorimies ihan loukkaantui, että miten mun näköinen nainen kehtaa jutella hänelle. :D

Ohhoh olipas ikävä tapaus 

Mullekin on käynyt niin, että kun olen jututtanut jtn nuorta miestä julkisella paikalla, ihan asiasta, esim. kysyn jtn, hän kavahtaa ja vilkuilee ympärilleen, tyyliin 'ei kai kukaan luule että tunnen ton mummon, tai oon sen kanssa'. Hupaisaa tämä.

Vierailija
76/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minua kiinnostaa aidosti tämä: oletko ylipainoinen? Tai normaalipainon ylärajalla?

Voiko olla niin, että tämä maailma on niin pinnallinen, että miehet ei katso, jos ei ole selkeästi hoikka. Vai voiko olla, että et huomaa sitä, että miehet katsoo/kiinnostuu? Ei monetkaan kuitenkaan uskalla aloitetta tehdä.

Vierailija
77/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet mennyt asettumaan näytille?

Grindriin. 

Ap (M32)

Vierailija
78/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinun itsesi vuoksi toivon että löydät onnen jostakin muualta kuin miehestä. Tuolla ajatusmaailmalla tulet todennäköisesti vain hyväksikäytetyksi. En tarkoita seksuaalisesti välttämättä vaan emotionaalisesti ja taloudellisesti ainakin. 

Sellaisia ne miehet nimittäin tuntuvat olevan. Ne ottaa kaiken mikä on otettavissa, ja sitten ne jättää. 

Tämän on kirjoittanut mies.

Vierailija
79/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, Pentti 59.

Vierailija
80/189 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä miehellä? Osta Satisfyer. Se päihittää miehen kuin miehen, tyydyttää joka kerta eikä loisi kustannuksellasi.