Ongelma uuden miehen kanssa
Tuntuu tosi pahalta edes kysyä tai puhua tästä, mutta kaipaan nyt jotain näkemystä.
Olen siis tavannut maailman ihanimman miehen, meillä synkkaa tosi hyvin. Siis komea, hauska ja tosi fiksu kaveri. Ollaan tapailtu nyt pian jo puolisen vuotta ja vakavaksi tämä on mennyt. Nyt mietitään yhteen muuttamista. Mutta sitten on se seksi. Ja siinä yksi juttu. Tällä miehellä on tosi pieni, siis todella pikkuinen kalu. Ja kyllä, olen saanut ja seksi tuntuu hyvältä, kun osaa koskettaa hyvin. Mutta silti… hän ei pysty hieromaan syvemmältä ja no, ehkä tiedätte. Tuntuu tosi ikävältä edes marista tai miettiä tätä. Mutta mietin, että kuinka iso juttu tästä voi loppu elämässä tulla. Nyt se on kuin pieni kivi kengässä mutta entä sitten myöhemmin. Onko muita kenellä ollut tai on sama tilanne?
En millään haluaisi luopua tästä miehestä näin typerän jutun vuoksi, mutta jotenkin tämä pelottaa ja tunnen itseni ääliöksi kun edes tästä kirjoitan. N32.
Kommentit (62)
Ap lykkää tapin pyllyynsä ja joha alkaa tuntumaan.
Ymmärrän, että asia voi olla suurikin ongelma. Itse olen nainen, joka tykkää seksissä eniten yhdynnästä. Jos se jää jotenkin vajaaksi, keston tai koon takia, on seksi vaan lopulta epätyydyttävää. Luultavasti epätyydyttävä seksi johtaisi suhteen lässähtämiseen. Tuo tilanne varmaan sopii sellaiselle naiselle, joka pitää enemmän vaikka nuolemisesta.
Sitä mietin, että miksi noin nopeasti yhteenmuutto? Eikö kannattaisi tutustua hieman paremmin? Ja vielä jos seksielämä hiertää?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että asia voi olla suurikin ongelma. Itse olen nainen, joka tykkää seksissä eniten yhdynnästä. Jos se jää jotenkin vajaaksi, keston tai koon takia, on seksi vaan lopulta epätyydyttävää. Luultavasti epätyydyttävä seksi johtaisi suhteen lässähtämiseen. Tuo tilanne varmaan sopii sellaiselle naiselle, joka pitää enemmän vaikka nuolemisesta.
Sitä mietin, että miksi noin nopeasti yhteenmuutto? Eikö kannattaisi tutustua hieman paremmin? Ja vielä jos seksielämä hiertää?
Tuskin kannattaa tutustua paremmin. Miestä on jo loukattu hänen tietämättään. Hän ei riitä, joten homma poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kannattaa tutustua paremmin. Miestä on jo loukattu hänen tietämättään. Hän ei riitä, joten homma poikki.
Se, että ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen ei ole loukkaus kumpaakaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa päivästä toiseen, kuinka kunnon miehiä ei löydy ja kaikki on jo varattuja ja miehet on väkivaltaisia, mielenvikaisia, eikä kunnollisiin törmää missään koskaan.
Tässä on sitten viimein löytynyt se kunnon mies, mutta yksi synnynnäinen ominaisuus aiheuttaa naiselle sen, että ei kelpaa.
No mitä sitten? Jos jossain on ihana nainen, mutta seksi ei onnistu, etsisin itsekin jotain muuta.
Onnistuuhan se seksi.
No näköjään ei ap:ta tyydyttävällä tavalla. Hänhän sitä seksiä ks. miehen kanssa harrastaa, ei me.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kommentti: mä olen aika pienimunainen. Tiedostan tämän ja yritän tyydyttää naiseni aina joko sormilla tai suulla. Sanoisin että kaikki tyttöystäväni ovatkin olleet tyytyväisiä seksiin, vaikka kukaan ei ole yhdynnässä saanut.
Jos sulle riittää että saat sormettamalla tai suuseksillä, niin mielestäni voit suoraan sanoa miehelle että haluaisit hänen antavan ensin sulle orkun tai pari sormilla, suulla tai vaikka dildolla (ihan miten haluat) ja vasta sen jälkeen siirrytte yhdyntään. Me pienimunaiset yleensä tiedostetaan itsekin puutteemme ja ollaan kyllä valmiita kompensoimaan asiaa. Ota vaan rohkeasti asia esille ja kerro mitä haluat. Tärkeintähän on se että molemmat nauttii seksistä.
Aivan, puutteenne. Kompensoimaan.
"Koolla ei ole väliä" hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kuva. Vaikka olisi täydellinen mies, niin kalun koko ratkaisee. Tällainen on tiivistettynä maailma, jossa elämme.
Turha siitä on syyllistää. Kyllähän aloittaja itsekin on pahoillaan siitä, että tällainen asia tuntuu ongelmalta.
Asia vain on, niin kuin se on.
Näin asia on. Kannattaa olla rehellinen sille miehelle ja kertoa, että kaikki muu toimii, paitsi kalu on liian pieni. Mies aavistaa ja tietää sen itsekin. Näin hän ymmärtää ehkä jättää suhteet kokonaan väliin, koska tuo on herkkä paikka miehelle ja vain rautaisen itsetunnon kanssa tuosta jaksaa vielä yrittää löytää naista.
Vai niin. Itse antaisin päinvastaisen neuvon. Rehellisyyden ja julmuuden raja on joskus piirretty veteen.
Miksi? Onko se julmaa, että kertoo rehellisesti, mikä on ongelma? Miksi pitää valehdella ja esittää jotain muuta kuin itse on?
Kyllä se mielestäni on julmaa. Voin hyvin kuvitella itseni kyseisen miehen tilalle. Hän on varmaan koko aikuisikänsä kärsinyt asiasta ja samalla jankuttanut itselleen, että ei se mitään, kyllä minä kuitenkin olen ihan kelpo mies.
Sitten se oma kärsimyksen ja epävarmuuden aiheuttaja hierotaan naamaan kuin deliriumpaskainen aikuisvaippa. Siinä saattaa elämänhalu olla katkolla.
Niin kai, voihan sitä erota ihan suosiolla mainitsematta, että syy oli pieni pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan kuva. Vaikka olisi täydellinen mies, niin kalun koko ratkaisee. Tällainen on tiivistettynä maailma, jossa elämme.
Turha siitä on syyllistää. Kyllähän aloittaja itsekin on pahoillaan siitä, että tällainen asia tuntuu ongelmalta.
Näin asia on. Kannattaa olla rehellinen sille miehelle ja kertoa, että kaikki muu toimii, paitsi kalu on liian pieni. Mies aavistaa ja tietää sen itsekin. Näin hän ymmärtää ehkä jättää suhteet kokonaan väliin, koska tuo on herkkä paikka miehelle ja vain rautaisen itsetunnon kanssa tuosta jaksaa vielä yrittää löytää naista.
Älä nyt vaan tuota mene sanomaan. Keksi muuta. Julma ei kannata olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että ihmiset eivät sovi seksuaalisesti yhteen ei ole loukkaus kumpaakaan kohtaan.
On se loukkaavaa, ettei pidä toisen sukupuolielimestä ja sen takia eroaa. Jos naiselle sanottaisiin (tai valehdeltaisiin jotain sen sijaan), että pillusi on niin ruma, että joudun jättämään sinut, vaikka muuten olet tosi hyvä nainen, niin kyllä se loukkaisi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vaan tuota mene sanomaan. Keksi muuta. Julma ei kannata olla.
Joo kannattaa lässyttää jotain ympäri pyöreää soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa päivästä toiseen, kuinka kunnon miehiä ei löydy ja kaikki on jo varattuja ja miehet on väkivaltaisia, mielenvikaisia, eikä kunnollisiin törmää missään koskaan.
Tässä on sitten viimein löytynyt se kunnon mies, mutta yksi synnynnäinen ominaisuus aiheuttaa naiselle sen, että ei kelpaa.
No mitä sitten? Jos jossain on ihana nainen, mutta seksi ei onnistu, etsisin itsekin jotain muuta.
Onnistuuhan se seksi.
No näköjään ei ap:ta tyydyttävällä tavalla. Hänhän sitä seksiä ks. miehen kanssa harrastaa, ei me.
Ensi kerralla sitten vaan tiedustelemaan miehen mitat heti kättelyssä, ettei ala tuhlaamaan kenenkään aikaa ja vaivaa.
Täytyy nyt todeta tälle ap lle että kaikille lölleröisille sidukkavalaille joilla on myös henkisiä ongelmia ei riitä niitä isoaseisia hyvin toimeentulevia ja fiksuja miehiä joiden panotaidot ovat ylivertaista A-ryhmää.
Selkeää on että tuo suhteesi on jo epäonnitunut et kykene vakavaan ihmis suhteeseen pienimunaisen miehen kanssa.
Mutta mikäli haluat vain sitä ISOA vailla mitään muuta sisältöä elämääsi niin suosittelen lämpimästi bi- henkistä seksiklubia. Siellä " kaikki saavat munaa" bileisiin pääsyn alarajana pidetään tuota 17 sentin mittaa.
Alamittaiset näet heitetään härskisti ulos ei auta vaikka tikkaisit muutamaa reikää punasilmä kanin lailla,,
Kun nyt ap kyselee munan koon perään niin kaikkia eivät edes ne stailisti salibebe saa seisokkia aikaiseksi.
Tästä esimerkkinä eräs ex-tapahtumajärjestäjä vuosia avautunut somessa yksinäisyyttään.
Tapahtumajärjestäjänä ollessaan arvosteli muita "fyysisitä vajaavaisuuksista " nämä laajalti somessa levinneet ilkeilykommentit suutti paljon ihmisiä. Silloinkin kun ilkeilijä itse ei itse ollut kunnon timmissä tikissä eli ns. halujanostattavaa hottista vaan habitus pikemminkin lähiökapakan pubiruusua mainosti itselleen himon nostattavia miehisyyden mittoja " miehellä pitää olla niin iso että se hieman sattuu",,,
Saliposejen mukaan siiderivalaslook ei ole kadonnut eikä varsinkaan nyt olisi sitä kuuminta
hottia. Se näkyy naamasta kun lakkaa saamasta ja sen ISON patukan kaiho puskee kaikista postauksistakin läpi.-
AP:n mies kyllä löytää itselleen ymmärtäväisen naisen. Kaikille ei se kikkelin koko ole Se elämän tarkein juttu.
Olen nähnyt monia potenssiongelmien kanssa kamppailevia mahtimulkkuja. Syltyllä ne pukkaa kun se ei suorituskuntoiseksi aisaksi muutu edes sinisten pillereiden avituksella.
Kannattaa ajatella siltäkin kantilta, että jos hankkii lapsia niin sama ominaisuus voi periytyä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella siltäkin kantilta, että jos hankkii lapsia niin sama ominaisuus voi periytyä.
Sekin vielä. Jos lapsella ei ole isoa meisseliä, niin uuniin vaan. Mitäs sellasilla tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä. Jos lapsella ei ole isoa meisseliä, niin uuniin vaan. Mitäs sellasilla tekee.
Itse en tieten tahtoen tuollaista taakkaa lapsilleni hankkisi.
Haluatko harrastaa hänen kanssaan seksiä seuraavat 50 vuotta? Haluatko oikeasti vai tyytyisitkö vain? Niin. Vastaus taisikin tulla jo. Jos oikeasti haluaisit ko. miestä, et olisi kirjoittanut tätä aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa tän takia en voi harkita lahjoitettuja siittiöitä. Mitä jos ne on jonkun millimunan luovuttamia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa tän takia en voi harkita lahjoitettuja siittiöitä. Mitä jos ne on jonkun millimunan luovuttamia!
Todennäköisesti onkin. Mahtimunat on niin haluttuja naisille, että heillä on jopa useita naisia kierroksessa, eikä heillä ole aikaa mihinkään lahjoituksiin.
Tämä mies ei ole sopiva ap:lle, joten laske se menemään. Toisaalta en minäkään mitään löysä pillua kelpuuttaisi samaan sänkyyn.