Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiselle vartalolle Tokmannin Pola-merkkiset vaatteet on oikein suunniteltu???

Vierailija
21.07.2026 |

Ostin sieltä yöpaidan, kun ajattelin, että sen kanssa nyt ei voi mennä kauheasti pieleen vaikka ei sovittaisikaan.

Meni sittenkin. Vyötärön kohdalla on suunnilleen puoli metriä liikaa kangasta ja takapuolen kohdalta kiristää. Hartioista paituli sentään istuu.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä siis et osaa ostaa itsellesi silmämääräisesti. Itse ostan paitoja, mekkoja, pikkuhousuja silmämääräisesti ja aina on sopivia. 

Eli vika oli vain mun arviointikyvyn puutteessa eikä esim. kaavoituksessa?

Ap

Etkö kaupassa nähnyt, minkä mallinen vaate on?

Vierailija
62/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä siis et osaa ostaa itsellesi silmämääräisesti. Itse ostan paitoja, mekkoja, pikkuhousuja silmämääräisesti ja aina on sopivia. 

Eli vika oli vain mun arviointikyvyn puutteessa eikä esim. kaavoituksessa?

Ap

Vika on siinä, että ostit sovittamatta ja katsomatta tarkkaan sen vaatteen muotoa ja istuvuutta. 

En ole kertaakaan elämässäni sovittanut paitulia ja tämä oli ensimmäinen, joka ei istunut millään tavalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole suunniteltu niille tynnyrivartaloisille keskivartalolihaville naisille?

Vierailija
64/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla Tokmannin sivuilla löytyy Polalle kokotaulukot. Sieltä vaan vertaamaan omia mittoja.

Taulukon mukaan valitsin oikean koon. Lantionympäryksen osalta olen kahden koon välissä, mutta luulisi paitulin helmassa olevan sen verran väljyyttä, ettei se kiristä kahden "ylimääräisen" sentin takia.

Ap

Vierailija
65/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHUKSILLE.

Vanhainkodeissa on paljon nuita Pola-vaatteita. Myös oma mummoni alkoi yhtäkkiä kasikymppisenä ostaa yövaatteita Tokmannilta. 

Vierailija
66/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla Tokmannin sivuilla löytyy Polalle kokotaulukot. Sieltä vaan vertaamaan omia mittoja.

Taulukon mukaan valitsin oikean koon. Lantionympäryksen osalta olen kahden koon välissä, mutta luulisi paitulin helmassa olevan sen verran väljyyttä, ettei se kiristä kahden "ylimääräisen" sentin takia.

Ap

No sä ostit paitulin TOKMANNILTA.

Mitä luulit?

Vierailija
67/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se uusi länsimaalainen normaali medium kokostandardi 73 kg+ alkaen naisille, jotta ei tulisi paha mieli.

Aijaa, minä olen 58 kg ja Pola istuu hyvin. Mulla on normaali vyötärö (70 jotain cm) ja lantio noin 90 cm ja rinta noin 90 cm. Ostan M kokoa, viimeksi ostin S koon teepaidan, koska poikkeuksellisesti halusin vähän tiukemman, tosin sekään ei nuole nahkaa. Pidän väljistä mukavista vaatteista. 

Vierailija
68/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla on siis iso takapuoli. Valitse seuraavan kerran suurempi koko. 

Vierailija
69/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisella hikipajalla juosten kusten tehty rouva Wongin toimesta. Eli persiilleen meni. 

Vierailija
70/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisella hikipajalla juosten kusten tehty rouva Wongin toimesta. Eli persiilleen meni. 

Junttikansa shoppailee rytkynsä nykyään enimmäkseen Prismasta, Citymarketista ja Tokmannilta.

Trikoota made in China, halvalla sai! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme