Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiselle vartalolle Tokmannin Pola-merkkiset vaatteet on oikein suunniteltu???

Vierailija
21.07.2026 |

Ostin sieltä yöpaidan, kun ajattelin, että sen kanssa nyt ei voi mennä kauheasti pieleen vaikka ei sovittaisikaan.

Meni sittenkin. Vyötärön kohdalla on suunnilleen puoli metriä liikaa kangasta ja takapuolen kohdalta kiristää. Hartioista paituli sentään istuu.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä siis et osaa ostaa itsellesi silmämääräisesti. Itse ostan paitoja, mekkoja, pikkuhousuja silmämääräisesti ja aina on sopivia. 

Eli vika oli vain mun arviointikyvyn puutteessa eikä esim. kaavoituksessa?

Ap

Tai vartalon muodossa. Leveä peräsin, kapea vyötärö. Suunniteltu päinvastaiselle.

Vierailija
42/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana ja ostin Polan farkut, kun tavalliset alkoi kiristää. Ne on vyötäröltä niin joustavat, että vieläkin keskiraskauden lopussa istuu hyvin.

Nää farkut on kyllä hyviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille vartalolle. Otit varmaan liian pienen koon, jos se kiristää?

Vierailija
44/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ottanut isomman koon niin vyötäröllä olisi ollut varmaan metrin verran liikaa kangasta.

Ap

Vierailija
45/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun kerran pesee niin pienenee ja lyhenee helma ja hihat

Kyllä mulla on kestänyt neljänkympin pesut. Peset väärin.

Vierailija
46/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa Pola-merkkisiä vaatteita ja vielä Tokmannilta? Kiinan paskaa ovat.

Minä. Meidän pikkukaupungissa ei paljon vaatteita ostella vaan Tokmannista saa sentään jotain. Eihän ne istu mutta on sentään jotain päälle pantavaa. En jaksa enää välittää miltä näytän kunhan on ehjää ja puhdasta.

Vierailija
47/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalle  vähän vatsakkaalle sopivat oikein hyvin 😃

Vierailija
48/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka, myös hoikkavyötäröinen ja aika pitkä. Ostan silloin tällöin Polan vaatteita. Ihan ok laatu ja mallit. 

Vierailija
49/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynämalliselle.

t. skrode omena

Ei vaan ap kuulostaa juurikin päärynämallilta. Itse olen omena ja se tarkoittaa että olen kokotaulukoiden mukaan S kokoa lantiosta ja L kokoa vyötärön kohdalta. Käytän M kokoa. 

Vierailija
50/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mekot on kauhean isoja lantiolta suhteessa vyötäröön ja etenkin rinnanympärykseen. Sitten siinä seuraavassa koossa olisi rinnanympärys jo ok, mutta hartioista ei istu enää mitenkään ja lantiolla on vaan entistä enemmän väljyyttä eikä vyötärökään varsinaisesti purista.

Pohjoismaissa naisilla on isot tissit. Sinulla ei, joten sinä olet poikkeus.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/breast-size-by-count…

Ai sinä käyt oikein tutkimassa naisten tissikokotilastoja! Miten säälittävää! 

Vierailija
51/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kuulostaa hirveältä.

Minulla oli lapsena perinteisiä laamapaitoja ja -housuja. Semmoisia maksi-alkkareita. Ne housut olivat hirveitä. Niissä oli lahkeensuissa kireät kuminauhat, mutta muuten ne olivat valtavia. Ei niitä hameen kanssa voinut käyttää. Jäivät roikkumaan kuminauhoista ylösalaisin reisien päälle. Siis ne kuminauhat olivat niin kireät, että ne sattuivat. Olin silloin alipainoinen ruipelo, enkä ymmärrä miten ne kuminauhat edes pystyivät olemaan liian kireät.

Ehkä ne laamahousut ovat sukua Polan paituleille.

Vierailija
52/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuolla Tokmannin sivuilla löytyy Polalle kokotaulukot. Sieltä vaan vertaamaan omia mittoja.

Vierailija
53/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulit voisi uudelleenmääritellä ehkäisyvälineeksi ja siirtää apteekin hyllylle.

Vierailija
54/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mekot on kauhean isoja lantiolta suhteessa vyötäröön ja etenkin rinnanympärykseen. Sitten siinä seuraavassa koossa olisi rinnanympärys jo ok, mutta hartioista ei istu enää mitenkään ja lantiolla on vaan entistä enemmän väljyyttä eikä vyötärökään varsinaisesti purista.

Pohjoismaissa naisilla on isot tissit. Sinulla ei, joten sinä olet poikkeus.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/breast-size-by-count…

Millä logiikalla naisella on pienet rinnat, jos mekko on liian pieni rintojen kohdalta mutta muualta liian iso?

Vierailija
55/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtävästi ei ainakaan muumeille 

Vierailija
56/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just puseroita ja pitkiähousuja vähän pyöreälle sukulaiselle, joka on mallia päärynä. Tokmannilta sai sopivia ja halvalla.

Vierailija
57/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä siis et osaa ostaa itsellesi silmämääräisesti. Itse ostan paitoja, mekkoja, pikkuhousuja silmämääräisesti ja aina on sopivia. 

Eli vika oli vain mun arviointikyvyn puutteessa eikä esim. kaavoituksessa?

Ap

Vika on siinä, että ostit sovittamatta ja katsomatta tarkkaan sen vaatteen muotoa ja istuvuutta. 

Vierailija
58/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Ostin kirppikseltä Polan tunikan ja näyttää äitysmekolta joka kiristää perseestä!

Vierailija
59/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ottanut isomman koon niin vyötäröllä olisi ollut varmaan metrin verran liikaa kangasta.

Ap

No, meille omenoille on useinkin metrin ylimääräiset pussit lantiolla, kun vyötärö on sopiva. Samat vaatteet ei oikein käy. 

Vierailija
60/70 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa Pola-merkkisiä vaatteita ja vielä Tokmannilta? Kiinan paskaa ovat.

Eikös Pola ole nykyään Tokmannin tuotemerkki? Laatu on kyllä tosi kaukana entisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä