Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paistinpannu

Vierailija
21.07.2026 |

Onko joku muu huomannut että nykypaistinpannut ovat sysipaskoja ,kaikki jää kiinni,jopa Amerikan pekoni! Lämpötilat ovat kohtuullisia ei liian kuumaa niin silti tarttuu kiinni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen huomasin, että fairystä ei ole mihinkään. Puoli pulloa ei edes poista rasvaa pannulta. 

Vierailija
2/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Finkarsin Hard Face - paistinpannu. Lähtee puhtaaksi pyyhkimällä, ei tarvitse jynssätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Finkarsin Hard Face - paistinpannu. Lähtee puhtaaksi pyyhkimällä, ei tarvitse jynssätä.

Fiskarsin tietysti.

Vierailija
4/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen huomasin, että fairystä ei ole mihinkään. Puoli pulloa ei edes poista rasvaa pannulta. 

jynsäsin uuninpeltiä niin tuntui että kaikki muut aineet kuten universal stonekin oli parempi kuin fairy. Samalla kun fairyn tuoksua vaihdettiin vaihtui näköjään tehokin.

Vierailija
5/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut. Siksi pysyttelen vanhoissa teräspannuissa. Onneksi niitä löytyy vielä kirpparilta silloin tällöin.

Vierailija
6/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla myös valurautapata.

Vierailija
7/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu ei ole päällystetty millään myrkyllisellä päällysteellä. (Se myrkyllisyys huomataan viiden tai kymmenen vuoden päästä, jos koskaan.)

Niitä myydään edelleen. Halvin 19 e

Vierailija
8/8 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heirolin Steelsafe Pro käytössä ja on paraspannu mitä ikinä ollut käytössä. Fiskarsit ja Jamie oliverit testattu. Laatu maksaa hiukan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme