IL: Työttömyyden kasvussa käänne- Työttömyys kasvoi!
Työttömyyden kasvussa käänne!
Työttömien määrä kasvoi kesäkuussa edellisvuoteen verrattuna. Kesäkuussa työttömiä 15–24-vuotiaita oli Suomessa 297 000. Työttömiä viime vuoden kesäkuussa oli 294 000.
Toukokuussa työttömiä 15–75-vuotiaita oli 376 000, uutisoi Iltalehti kesäkuussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/69a9a181-239f-4f82-b5c4-a04524791…
Mitä??
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Näin olisi kuitenkin käynyt, vaikka hallitus olisi ollut toinen.
Orpopurra sai itse aikaan tämän ennätystyöttömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpopurra sai itse aikaan tämän ennätystyöttömyyden.
Aika hankalaa ylipäätänsä tehdä mitään tämmöisessä nistimaassa.
Pitäisi ainakin eka aselajit muokata niin että kaikki voisivat kantaa pistoolia mukanaan että uskaltaisi ylipäätänsä mennä johonkin ja rankaistus siitä pois jos sitä joutuu itsesuojelussa käyttämään. Tää jo nostaisi suolen taloutta järisyttävästi.
Mikä se on se käänne?
Kasvava työttömyys on kääntynyt kasvuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tääl kohta oo työllistä paljoakaan..Ennustukset käy toteen.
Työllisiä on noin 3.000.000 ja määrä on kasvanut nykyhallituksen aikana. Tätä ei oppositio muista koskaan mainita. Työttömien määrä kasvaa kymmenillä tuhansilla vuosittain ja pääsyynä on rakettikirurgien muutto tänne.
Niiden rakettikirurgien takia siis Suomen nuoret eivät saa töitä ja syrjäytyvät? Siitäkö yrität sanoa?
Ja muita. Saavat työpaikat vaikka eivät osaa suomea. Sitten kerrotaan lehdissä siitä yhdestä, joka oppi suomen vuodessa. No puhukaa sille rauman murretta tai savoa. Ei osaa suomea, väitän minä.
Vierailija kirjoitti:
Kädetön ja aivoton perskokkarehallitus ei osaa mitään eikä vaikuta mihinkään.
Työttömyyden kasvun hidastumisen syy kesäkuussa lienee johtunut hallituksen lomailusta.
Sinä taas olet seurannut sellaisia trendejä näköjään joissa sanotaan tuollaista, mistä luulet näiden "trendien" tulevan? ;-)