Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elliott Page oli mahtava The Odysseyssa

Vierailija
20.07.2026 |

Persahtaneet kulttuurisoturit olivat pahoittaneet incelinmielensä kun Elliott Page castattiin Nolanin uusimpaan huopputeokseen. Harmi vain heidän kannaltaan, että Page teki elokuvassa pienehkön, mutta erittäin vakuuttavan roolin. Toinen perskansan älyttömyys oli Troijan Helenan roolituksesta itkeminen. Voi pojat teidän kanssanne. Hassusti valkoisista näyttelijöistä ei ole sanottu sanaakaan, vaikka esim. Matt Damon ei ole kreikkalaista nähnytkään. Charlize Theronkin on varmasti kuin ilmetty kreikkalainen 😂 Syynä poruun on jälleen kerran vain ja ainoastaan saamattomien skigulinnysvääjien rasismi. 

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että vasemmistolaiset kiinnityvät aina epäonnistuneisiin hankkeisiin ja miekkailevat sitten kuviteltuja vihollisiaan vastaan. Kolmas käsi tarvittaisiin pitämään nenästä kiinni että ilma ei lopu uppoavassa laivassa.

Maailma on ilmeisesti lähes 100% vasemmistolainen kun katsoo tämän elokuvan vääjäämätöntä huippumenestystä. Kyllä se laiva joka on uppoamassa on oikeistof a s i s m i. Pahoittelut. 

Vierailija
102/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hieno englantilainen tubettaja kertoo kaikein mikä Nolanin Odysseuksessa on pielessä. Ja puhuu muutenkin täyttä faktaa ja asiaa kunnon perusteilla. Inspiroi tuhansia muitakin kritisoimaan nykyistä sontaviihdettä ja kulttuuria.

En tiedä kuka tuo on. Mutta pidän mielenkiintoisena sitä että tunnettu oikeistokommentaattori Ben Shapiro kehui elokuvaa. Mies joka valittaa "wokesta" ammatikseen oli sitä mieltä että hyvin tehty elokuva.

Sinun on varmasti vaikea ymmärtää, että oikeistossa ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä monista asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälaisia ongelmia näillä palstapersuilla on. Ei pysty enää elokuviakaan katsomaan kun niin harmittaa ihmisten itsemääräämisoikeus.

Sukupuolta ei voi vaihtaa edes itse määräämällä. Oikeasti kyse on muiden määräämisoikeudesta, eli pakotetaan muut sukupuolifantasian validointiautomaatiksi sosiaalisten sanktioiden ja jopa rikostuomion uhalla.

Oletko harkinnut, että vain hyväksyisit heidät? Sehän ei ole sinulta pois. 

Ei ole keneltäkään pois, että penis tungetaan naisten tiloihin ja naisen määritelmään!

Ei se olekaan. Sinullakin pyörii puheet koko ajan peniksen ympärillä. Kenties kertoo jostain?

Kullifobiasta. Selvää kullifobiaa, jos ei halua peniksiä naisten ja tyttöjen tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin!

Ne kullit pyörivät siellä vain sinun mielessäsi. Eivät oikeassa maailmassa. Taitaa vain poikaa harmittaa kun ei itse pääse sinne toteuttamaan sairaita fantasioitaan. Ihmiset käyvät katsos noissa paikoissa ihaneri syistä. Koita hetki olla ajattelematta niitä kulleja, niin josko helpottaisi 😂

Käykö Ellen Paige miesten puolella?

Kuvittelisin, että Elliott Page käy miesten puolella, mutta se ei ole asia jota aktiivisesti mietin. Minulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa vatvoa kulleja ja vessakäyntejä. Mutta jokainen miettiköön mitä haluaa. Sinua kiehtoo vessat ja kullit, minua muut asiat.

Yllättävän paljon kommentoit asiaa, joka ei kiehdo sinua ollenkaan. 

Olen kohtelias ja vastaan kun minulle vastataan. Ja jos vaikka olisinkin suuri kullifani, niin en kyllä häpeäisi sitä lainkaan. 

Vierailija
104/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on varmasti vaikea ymmärtää, että vasemmistossq ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä monista asioista. 

Vierailija
105/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälaisia ongelmia näillä palstapersuilla on. Ei pysty enää elokuviakaan katsomaan kun niin harmittaa ihmisten itsemääräämisoikeus.

Sukupuolta ei voi vaihtaa edes itse määräämällä. Oikeasti kyse on muiden määräämisoikeudesta, eli pakotetaan muut sukupuolifantasian validointiautomaatiksi sosiaalisten sanktioiden ja jopa rikostuomion uhalla.

Ei ole keneltäkään pois, että penis tungetaan naisten tiloihin ja naisen määritelmään!

Ei se olekaan. Sinullakin pyörii puheet koko ajan peniksen ympärillä. Kenties kertoo jostain?

Kullifobiasta. Selvää kullifobiaa, jos ei halua peniksiä naisten ja tyttöjen tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin!

Ne kullit pyörivät siellä vain sinun mielessäsi. Eivät oikeassa maailmassa. Taitaa vain poikaa harmittaa kun ei itse pääse sinne toteuttamaan sairaita fantasioitaan. Ihmiset käyvät katsos noissa paikoissa ihaneri syistä. Koita hetki olla ajattelematta niitä kulleja, niin josko helpottaisi 😂

Kuvittelisin, että Elliott Page käy miesten puolella, mutta se ei ole asia jota aktiivisesti mietin. Minulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa vatvoa kulleja ja vessakäyntejä. Mutta jokainen miettiköön mitä haluaa. Sinua kiehtoo vessat ja kullit, minua muut asiat.

Olen kohtelias ja vastaan kun minulle vastataan. Ja jos vaikka olisinkin suuri kullifani, niin en kyllä häpeäisi sitä lainkaan. 

Vaikutat pakkomielteiseltä. Montako kertaa olet jo kirjoittanut "kul-li"?

Vierailija
106/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli todella turhake 5 minuuttia näytettiin tuota naismiestä. XD

Vierailija
107/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ulina täälläkun kaikki ei tykkää jostain leffasta

Vierailija
108/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hieno englantilainen tubettaja kertoo kaikein mikä Nolanin Odysseuksessa on pielessä. Ja puhuu muutenkin täyttä faktaa ja asiaa kunnon perusteilla. Inspiroi tuhansia muitakin kritisoimaan nykyistä sontaviihdettä ja kulttuuria.

En tiedä kuka tuo on. Mutta pidän mielenkiintoisena sitä että tunnettu oikeistokommentaattori Ben Shapiro kehui elokuvaa. Mies joka valittaa "wokesta" ammatikseen oli sitä mieltä että hyvin tehty elokuva.

Shapirolla ei ole käsitystä siitä miten tehdään kunnollinen historiallinen-myyttinen eepos. Eikä näytä olevan 99% täällä pyörivistä hulluista. Mel Gibson olisi palkannut vain kreikkalaisia näyttelijöitä ja laittanut kaikki puhumaan mykeneläistä kieltä.

Elokuva on itkustasi huolimatta maailmanlaajuisesti ylistetty. Pahoittelut. 

En minä itke kerron vain totuuden. Se että leffa myi/myy saatanasti ei tee siitä oikeasti hyvää ja tasokasta leffaa. Mutta sitä sinä et pysty mitenkään ymmärtämään se on aivan selvä asia. Möihän Anvengerskin kokonaisuudessa miljardeja ja on todellisuudessa aivan hirvittävää sontaa alusta loppuun.

Et ole itse tainnut käydä  edes katsomassa. Upea, eeppinen mestariteos. Se, että katsot ilmeisesti lastenelokuvia voi tietysti estää sinua ymmärtänästä elokuvan syvällisempiä teemoja. Tai kenties ne kullit vain pyörivät mielessäsi liikaa. Unohda kullit hetkeksi ja antoisaa elokuvailtaa 😂

Olet sekaisin.

Vierailija
109/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa kritisoida ja varmasti tässä elokuvassa on paljon aiheellista kritisoitavaa. 

Mutta jo kauan ennen elokuvan ensi-iltaa "kritisoitiin" esimerkiksi Pagen roolia Akilleena, vaikka tämä ei edes esittänyt Akillesta. 

Page nyt vain ei sovi yhtään tuohon leffaan etenkin kun hänellä on ruutuaikaa noin 5 minuuttia kokonaisuudessan. Ei pitäisi olla edes mainintaa hänestä päätähtien joukossa. Erittäin ruma mies nykyään ja liiaan naismainen edelleen.

Tuokin kritiikki on sallittua, kun Pagen suoritus on nähty. Mutta edelleen, suurin kritiikki tuli jo ennen ensimmäistäkään traileria, perustuen perättömiin huhuihin ja täysin väärään rooliin. 

No sekin kriiikki oli oikeutettua. Koska Page olisi ollut siinäkin roolissa aivan helvetin karmea ja naisellinen.

Tarkoitatko Akillesta, jota edes itse Odysseus ei pystynyt erottamaan kuninkaan tytärten joukosta ja joka meni mököttämään puolen sodan ajaksi, koska ei saanut pitää seksiorjaansa ja palasi taisteluun vasta kun poikaystävänsä oli kuollut? 

Kyllä. Akilles oli kaunis mies. Elliot Page ei näytä komealta tai kauniilta mieheltä, vaan melko rumalta 50-vuotiaalta naiselta, koska mieshormonit ovat rumentaneet hänet.

Mutta nelikymppinen Brad Pitt oli täysin uskottava teini-ikäisenä kreikkalaisena prinsessana? 

Vierailija
110/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni mieheksi. Ei uskottava.  

Vierailija
111/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oli todella turhake 5 minuuttia näytettiin tuota naismiestä. XD

Mutta kiitos öyhöttäjien, tämän osuus elokuvassa on tunnetumpi kuin kenenkään muun! 

Vierailija
112/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa kritisoida ja varmasti tässä elokuvassa on paljon aiheellista kritisoitavaa. 

Mutta jo kauan ennen elokuvan ensi-iltaa "kritisoitiin" esimerkiksi Pagen roolia Akilleena, vaikka tämä ei edes esittänyt Akillesta. 

Page nyt vain ei sovi yhtään tuohon leffaan etenkin kun hänellä on ruutuaikaa noin 5 minuuttia kokonaisuudessan. Ei pitäisi olla edes mainintaa hänestä päätähtien joukossa. Erittäin ruma mies nykyään ja liiaan naismainen edelleen.

Tuokin kritiikki on sallittua, kun Pagen suoritus on nähty. Mutta edelleen, suurin kritiikki tuli jo ennen ensimmäistäkään traileria, perustuen perättömiin huhuihin ja täysin väärään rooliin. 

No sekin kriiikki oli oikeutettua. Koska Page olisi ollut siinäkin roolissa aivan helvetin karmea ja naisellinen.

Tarkoitatko Akillesta, jota edes itse Odysseus ei pystynyt erottamaan kuninkaan tytärten joukosta ja joka meni mököttämään puolen sodan ajaksi, koska ei saanut pitää seksiorjaansa ja palasi taisteluun vasta kun poikaystävänsä oli kuollut? 

Kyllä. Akilles oli kaunis mies. Elliot Page ei näytä komealta tai kauniilta mieheltä, vaan melko rumalta 50-vuotiaalta naiselta, koska mieshormonit ovat rumentaneet hänet.

Mutta nelikymppinen Brad Pitt oli täysin uskottava teini-ikäisenä kreikkalaisena prinsessana? 

Kyllä. Troy oli aivan fantastinen tekele, jos sitä vertaa tähän Nolanin hirvitykseen, jossa on lähes kaikki asiat pielessä.

Vierailija
113/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa päästää persukullistasi irti. Kukaan muu siihen ei liene koskenut. Ainakaan ilman rahakorvausta 😂

Naisella ei voi olla kullia, vaikka miten väittäisit vastaan 🤣 Tämähän vain todistaa oman pakkomielteesi sukupuolista. Laskepa, montako kertaa olet jankuttanut kulleista. Et taida saada sellaista, vaikka miten piikittäisit testosteronia itseesi ja vaatisit puhuttelemaan itseäsi miehenä 🤣🤣

Vierailija
114/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun on varmasti vaikea ymmärtää, että oikeistossa ihmisillä voi olla hyvinkin erilaisia mielipiteitä monista asioista. 

Ei sinänsä mutta tässä tapauksessa kyseessä on mies joka säännöllisesti valittaa liiasta poliittisesta korrektiudesta ja vasemmistolaisuudesta viihteessä. Ja tekee siis sitä työkseen.

Vierailija
115/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Go woke go broke at the end ;D

Vierailija
116/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimmeko saman tekstin suomeksi?

Vierailija
117/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa päästää persukullistasi irti. Kukaan muu siihen ei liene koskenut. Ainakaan ilman rahakorvausta 😂

Hiukka noloa muuten yläpeukuttaa omia viestejään ja alapeukuttaa muiden viestejä. 

Menetkö 8. luokalle? 🤣🤣

Vierailija
118/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Go woke go broke at the end ;D

Eikös tuo leffa ylittänyt tuotoissa ensimmäisen viikonlopun aikana kulut? Eli kaikki tästä eteenpäin on voittoa. 

Vierailija
119/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni Odysseus oli huvittava pätkä. Nauroin monessa kohtaa.

Vierailija
120/191 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Akhilles ei ollut prinsessa taikka teini-ikäinen. Oletko kännissä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä