Voiko mistään saada samanlaista mielihyvää kuin syömisestä?
Monesti tulee ilon kyyneleet silmiin, kun saa hyvää ruokaa.
Kommentit (35)
En ole koskaan saanut niin hyvää ruokaa että siitä olisi tullut ilonkyyneleet. Oletko kokki?
Terveisin: rantautunut ja sohvautunut ryhävalas.
Huh, onneksi itse en ajattele noin
Ei samanlaista. Minäkin nautin todella paljon ruoasta. Sen takia pidän itseni hoikkana. Minun syömisnautintoani nimittäin vähentäisi se jos joutuisin syödessäni ajattelemaan laihduttamiseen ja painonhallintaan liittyviä juttuja.
Mutta vaikka syöminen on minulle suuri aistinautinto, vielä suurempi aistinautinto on hoikkuus. Joten allekirjoitan sen Kate Mossin paheksutun mietelauseen "Nothing tastes as good as skinny feels". Tosin muuttaisin sen maltillisempaan muotoon: "Nothing tastes as good as slimness feels."
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Voi saada esimerkiksi erittäin laadukkaasta romanssista.
Oikein hyvän elokuvan katsomisesta.
Kissojen kanssa leikkimisestä (jos pitää kissoista)
Hyvän pelin pelaamisesta
Ei voi, kun on pitkän päivän ollut töissä eikä ole ehtinyt syömään kun kotona. Siinä unohtuu seksit ja muut hömpät
Mulla lienee joku poikkeama mitä tulee makuaistiin ja mielihyvään. Ruoka tai mikään syötävä ei anna mulle juuri ollenkaan mielihyvää. Näin on ollut lapsesta asti. Oikeastaan lähes kaikki ruoka menee "ihan ok" -kategoriaan mulla, sitten on se harvinainen poikkeus, kun ruoassa on jotain oikeasti vialla (esim. kunnolla pohjaan palanut ruoka) ja se maistuu pahalta.
Tuntuu siltä, että jään jostain aika hienosta kokemuksesta paitsi. Sellainen olo tulee, kun toisinaan kuuntelee tai näkee, miten paljon ihmiset nauttivat hyvästä ruoasta.
Itselle tulee tosi hyvä olo tunnin vesijuoksun jälkeen tai luonnonvesissä uimisesta. Talviuinti myös on ihan törkeän koukuttavaa. Seksi myös toimii, varsinkin hyvä masturbointi ja poken katselu. Mutta on se ruoka silti vaan ihan superhyvää. Tiesitkö että vatsalaukussa on samanlaisia hermosoluja kuin aivoissa jotka tuottaa mielihyvää ja myös lisää ruuan ajattelua mitä enemmän syö ja vatsalaukku kasvaa.. Siksi mahalaukun ohitusleikkaus toimii kun näitä reseptoteita poistetaan niin vähenee mieliteotkin radikaalisti ja ikäänkuin poistetaan sitä osaa susta jolla on pakkomielle hyvään ruokaan..
Sehän hienoa. Oon jäänyt jostain paitsi kun en ole mistään saanut tollaista oloa.
Nikotiinista. Mutta järkevää on lopettaa jatkuva mielihyväjahti.
En usko. Rakastan syömistä. Täytyy vähän valvoa että se pysyy aisoissa. Olen normaalipainoinen.