Miksi nuoret naiset ovat nykyään koppavia, ronskeja ja äänekkäitä? Miehenä sellainen on luotaantyöntävää
Itseä viehättää pehmeys, kainous ja feminiinisyys.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät jossain historiassa jossa naisen kuului olla jotain sellaista mitä miehet halusivat. Enää ei tarvitse.
Niinhän sinä luulet. Taidat olla aika nuori vielä.
Varo! Groomer bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedessä liikaa estrogeeniä, niin miehet muuttuneet naismaisiksi, ja kun miehet käyttäytyvät kuin naiset niin naiset alkaa muuttua miehekkäiksi.
Miehet eivät ole kuitenkaan muuttuneet naisellisiksi, vaan nuoret miehet ovat todella itsekeskeisiä kyynärpäätaktiikoineen. Työelämässä tapaa näitä minä minä-poikia. Että kyllä vakka on löytänyt kantensa. Yhtä epämiellyttäviä ovat.
eli ovat naismaisia?
eri
Naismaiset miehet ovat suloisia, koska heidän kanssaan tulee hyvin toimeen. Liika testosteroni tekee miehistä väkivaltaisia ja se on paha asia. N32
Vierailija kirjoitti:
Miehisten piirteiden määrä kasvanut heissä?
Onko se miehistä, että tekee kuten haluaa, eikä ota pariksi jotain hyvin epämiellyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät jossain historiassa jossa naisen kuului olla jotain sellaista mitä miehet halusivat. Enää ei tarvitse.
Voi kiitos! Siitä on kyllä ainakin 30 vuotta kun on nuoreksi kutsuttu 🤭
Vierailija kirjoitti:
Niin, ovat myös ylimielisen oloisia. Eikä ole montaa vuotta siitä, kun olivat vielä herttaisia pikkutyttöjä.
Jätä äl- lö vanha li- mainen mies nuoret tytöt rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo! Groomer bongattu!
Mikä groomer? Väitätkö että olen joku mies vai? :DD Kai ymmärrät, että se että oletat naisten käyttäytyvän vain tietyllä tavalla on naisvihaa? Tosiasia on, että ei jokaikinen nainen inhoa kotiäitiyttä ja muita asioita mitkä olivat ennen vanhaan normaalia.
Nykyään? Eivät olleet sinun nuoruudessa? Koska nykyään saa olla mitä itse haluaa. Ei tarvitse miellyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedessä liikaa estrogeeniä, niin miehet muuttuneet naismaisiksi, ja kun miehet käyttäytyvät kuin naiset niin naiset alkaa muuttua miehekkäiksi.
Miehet eivät ole kuitenkaan muuttuneet naisellisiksi, vaan nuoret miehet ovat todella itsekeskeisiä kyynärpäätaktiikoineen. Työelämässä tapaa näitä minä minä-poikia. Että kyllä vakka on löytänyt kantensa. Yhtä epämiellyttäviä ovat.
eli ovat naismaisia?
eri
Naismaiset miehet ovat suloisia, koska heidän kanssaan tulee hyvin toimeen. Liika testosteroni tekee miehistä väkivaltaisia ja se on paha asia. N32
Tuo kai on ihan tutkittu juttu, että tasa-arvoisemmissa yhteiskunnissa naiset kiinnostuvat feminiinisenmistä miehistä.
Kun ei vanhempi väki ole samanlailla kunnioitettavaa kuin ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ovat myös ylimielisen oloisia. Eikä ole montaa vuotta siitä, kun olivat vielä herttaisia pikkutyttöjä.
🤢🤮🤢🤢🤮
voi kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun joku random mies ei rakasta äänekkäitä ja ylimielisiä naisia. itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa millaisista naisista jotkut random ukot tykkää mutta sinua näköjään kiinnostaa paljonkin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo! Groomer bongattu!
Mikä groomer? Väitätkö että olen joku mies vai? :DD Kai ymmärrät, että se että oletat naisten käyttäytyvän vain tietyllä tavalla on naisvihaa? Tosiasia on, että ei jokaikinen nainen inhoa kotiäitiyttä ja muita asioita mitkä olivat ennen vanhaan normaalia.
Luuletko tosissaan että vain mies voi groomata? Ja että vain pieniä tyttöjä groomataan?
Kuinka naiivi olet?
Sedät ovat nyt tosi, tosi vihaisia. Kun kohta ei ole enää mitään mitä alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos! Siitä on kyllä ainakin 30 vuotta kun on nuoreksi kutsuttu 🤭
Se ei ollut kehu, olet vain lapsellinen ja naiivi. Tilannetajua vähän?
Onneksi olen epäronskisti käyttäytyvän tytön isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo! Groomer bongattu!
Luuletko tosissaan että vain mies voi groomata? Ja että vain pieniä tyttöjä groomataan?
Kuinka naiivi olet?
En, mutta yleensä kun sanotaan groomeriksi on oletus että tämä haukunnan kohde on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮🤢🤢🤮
voi kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin kun joku random mies ei rakasta äänekkäitä ja ylimielisiä naisia. itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa millaisista naisista jotkut random ukot tykkää mutta sinua näköjään kiinnostaa paljonkin.
eri
", kun olivat vielä herttaisia pikkutyttöjä."
Herttainen pikkutyttö aikuisen miehen suusta keskustelussa jossa puhutaan naisten seksuaalisesta/sukupuolisesta viehättävyydestä.
No ymmärrän toki ettet sinä sairas ymmärrä mikä on sairasta ja mikä ei.
Itse nuorena naisena en ymmärrä mitä hienoa ja coolia on käyttäytyä kuin ronski vanha ukko. Sehän on juuri nimenomaan oksettavaa.
Mikähän tuollainen nainen on, en haluaisi olla. Terveisin ihan hyvä nainen (kainous on idiotismia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo! Groomer bongattu!
Kuinka naiivi olet?
En, mutta yleensä kun sanotaan groomeriksi on oletus että tämä haukunnan kohde on mies.
Ei. mulle on ihan sama mitä sukupuolta ne häiriintyneet lasten hahtaajat on. Groomer on groomer.
Miehisten piirteiden määrä kasvanut heissä?