Lempiessä laukeavat naiset, onko heitä oikeasti?
Vai pitääkö miehen aina suorittaa ensin sirkustemppuja?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puristus on niin voimakas, ettet voi ollaa huomaamatta.
Senkin voi feikata. Voi miehiä. Moni pitää niiden itsetuntoa kasassa sanattomasti, ja ne luulee ihan muuta. 3 pisteen vihje: se on vain tavanomainen lantionpohjan lihasten treeniliike. Jota suositellaan ihan terveydenhuollonkin toimesta esim. synnytyksen jälkeen. Onnistuu 100% synnyttämättömiltäkin. On helppoa, eikä vaadi kuntoa. Eikä näy ulospäin.
Nyt mua alkaa jo naurattamaan.
Oikeastiko pompitte sängyssä esittämässä orgasmeja ja huutoa? Miksi ihmeessä?
Minä muistan tehneeni kerran noin joskus tosi nuorena, kun halusin vaan saada jo panon loppumaan ja pojalla oli joku pakkomielle saada minut tulemaan (ja tiesin, etten ole tulossa). Ei ole sen jälkeen ollut repertuaarissa.
Niin kun se ei todellakaan tunnu niiiiiin hyvälle. Olen itskein ollut sellaisen kanssa kenen kanssa toivoin sen vaan loppuvan. Tietysti lopussa otin häneltä orgasmit sormettamalta kun se kuitenkin tuntuu hyvältä. Toisin kuin peniksellä jyystäminen, tai voi sekin tuntua hyvältä, mutta on kovin tapauskohtaista. Tämä neropatti alkoi kylmiltään nyökyttämään oikein kunnolla, tai olin minä märkä. Silti naisella kestää tottua yhdyntään. Sitten se ihmetteli tyyliin jotain "mikä sua vaivaa" kun se sattui minuun niin paljon, että kehoni säpsähteli tahdonvastaisesti, en pystynyt sitä hallitsemaan. En kyllä mene enää ikinä sänkyyn miehen kanssa ellen ole todella rakastunut.
Hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi yök yök yök yökMiehet.
Yök yök yök.
Vetäisi itteäääännn pääähääään!!!!!!!!!
Ja en ole mitenkään epätavallisen tiukka sieltä. Ei johdu siiitäääääääää!!!!!!!!!!!
Se on tiukka, jos keho ei ole auki vaan vastustelee
Ois pitänyt lopettaa tuossa tilanteessa kesken
Ei ole tiukka vaan sattuu jos osuu sisäelimiin. Painele vaikka itseäsi vatsasta ja mieti jos tökittäisiin saatana sisältä päin.
"Ei ole tiukka vaan sattuu jos osuu sisäelimiin. Painele vaikka itseäsi vatsasta ja mieti jos tökittäisiin saatana sisältä päin.". En arvele, että osuu sisäelimiin. Sinulla vaan sattuu ehkä olemaan sellainen rakenne (taaksepäin kallistunut kohtu). Se on ihan normaalia sekin. Itselläni sama. Ja se sattuu siksi, jos toisen elin huonossa asennossa osuu siihen kohdun suulle sitä tökkien. Ja toinen vastaajakaan ei ollut väärässä. "Tiukkuus" voi tosiaan johtua sinulle aiheutuneesta kivusta, jolloin keho "vastustelee" tahtomattaan. Niin tuttua. Ja omaa elettyä elämää. Synnytyslääkäri aikanaan sanoi, että kanava voi olla kuin "peltiä", kun keho pistää vastaan. Kivun takia. Ja se tosiaan vaikeuttaa, kipeyttää, ja mahdollisesti vaurioittaa paikkoja, vaikka tuossa tapauksessa "liikenne" on toiseen suuntaan.
No empäs tiedä tuosta...mainittakoon vielä että kyseisellä miehellä oli itsellään käyrä kyr pä.
En usko, että täytyy olla anatominen poikkeavuus siihen, että yhdyntä sattuu. Siellä voi olla herkkiä kohtia, sisäelimissä. Mihin nyt osuikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap et vaan osaa nussia
Helppoa kuin heinänteko. Muna pilluun ja ah ah.
Niinkö minä työnnän kullin, työnnätkö sinä kiveksen pilluun olet aika tyhmä.
Minuun on sattunut kyllä myös suorakärsäisen kanssa, mutta se oli järkevä ja osasi hidastaa vauhtia sekä pahoitella.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ihminen puhuu lempimisestä. Tämähän on kuin termi jostain kansanlaulusta. Tai mustavalkoisesta Suomileffasta, jossa Ansa ja Tauno menivät lempimää latoon.
Jos kysyisi 25-vuotiaalta, pitääkö hän lempimisestä, vastaus olisi kuta kuinkin ; Ööö, täh?
Kun kysyy melkein mitä tahansa 25-vuotiaalta, on vastaus sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit naiset laukevat nussitaessa. Sitten näistä sirkustemppuja lauetakseen vaativista naisista kannattaa pysyä etäällä.
Hirveän vaikeaa on kaikki heidän kanssaan.
Et vaan osaa.
En vaan jaksa olla mikään helvetin temppumaakari. Seksin tulee olla luonnollista eikä mitään väkisin puurtamista.
Eli vain miehen mielestä kivaa. Tottakai tuntuu luonnolliselta tehdä sellaista mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Niin no siis nainenhan ei tietysti voi tehdä mitään ;)
Toiset mihet haluavat nuolla orgasmin, mistä tykkään. En mistään, että mies vaan nauttii omasta orkustaan, toiset miehet osaavat käsitellä naista.
:D No totta kai miehen täytyy olla erinomainen rakastaja jotta saa naisen laukeamaan. Ja se että sinä pidät tätä sirkustemppuiluna kertoo ettet ole edes huono rakastaja, vaan joku surkea nylkyttäjä joka saa hädin tuskin edes prostituutilta rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Toiset mihet haluavat nuolla orgasmin, mistä tykkään. En mistään, että mies vaan nauttii omasta orkustaan, toiset miehet osaavat käsitellä naista.
Mielestäni aika tylsää jos miehellä ei ole muuta annettavaa kuin pillun lipsutus. Hyviä rakastajia on ehkä 1/1500 yksilöstä jos sitäkään. Parempi odotella laatua ja tehdä muuta välillä kuin tuhlata aikaansa johonkin lipsutteleviin koiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aika tylsää jos miehellä ei ole muuta annettavaa kuin pillun lipsutus. Hyviä rakastajia on ehkä 1/1500 yksilöstä jos sitäkään. Parempi odotella laatua ja tehdä muuta välillä kuin tuhlata aikaansa johonkin lipsutteleviin koiriin.
Siinäkin valittaa ap ja toverit, että leuka alkaa puutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mies trollaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puristus on niin voimakas, ettet voi ollaa huomaamatta.
Senkin voi feikata. Voi miehiä. Moni pitää niiden itsetuntoa kasassa sanattomasti, ja ne luulee ihan muuta. 3 pisteen vihje: se on vain tavanomainen lantionpohjan lihasten treeniliike. Jota suositellaan ihan terveydenhuollonkin toimesta esim. synnytyksen jälkeen. Onnistuu 100% synnyttämättömiltäkin. On helppoa, eikä vaadi kuntoa. Eikä näy ulospäin.
Nyt mua alkaa jo naurattamaan.
Oikeastiko pompitte sängyssä esittämässä orgasmeja ja huutoa? Miksi ihmeessä?
Minä muistan tehneeni kerran noin joskus tosi nuorena, kun halusin vaan saada jo panon loppumaan ja pojalla oli joku pakkomielle saada minut tulemaan (ja tiesin, etten ole tulossa). Ei ole sen jälkeen ollut repertuaarissa.
Niin kun se ei todellakaan tunnu niiiiiin hyvälle. Olen itskein ollut sellaisen kanssa kenen kanssa toivoin sen vaan loppuvan. Tietysti lopussa otin häneltä orgasmit sormettamalta kun se kuitenkin tuntuu hyvältä. Toisin kuin peniksellä jyystäminen, tai voi sekin tuntua hyvältä, mutta on kovin tapauskohtaista. Tämä neropatti alkoi kylmiltään nyökyttämään oikein kunnolla, tai olin minä märkä. Silti naisella kestää tottua yhdyntään. Sitten se ihmetteli tyyliin jotain "mikä sua vaivaa" kun se sattui minuun niin paljon, että kehoni säpsähteli tahdonvastaisesti, en pystynyt sitä hallitsemaan. En kyllä mene enää ikinä sänkyyn miehen kanssa ellen ole todella rakastunut.
Hyi hyi hyi hyi hyi hyi hyi yök yök yök yökMiehet.
Yök yök yök.
Vetäisi itteäääännn pääähääään!!!!!!!!!
Ja en ole mitenkään epätavallisen tiukka sieltä. Ei johdu siiitäääääääää!!!!!!!!!!!
Se on tiukka, jos keho ei ole auki vaan vastustelee
Ois pitänyt lopettaa tuossa tilanteessa kesken
Ei ole tiukka vaan sattuu jos osuu sisäelimiin. Painele vaikka itseäsi vatsasta ja mieti jos tökittäisiin saatana sisältä päin.
"Ei ole tiukka vaan sattuu jos osuu sisäelimiin. Painele vaikka itseäsi vatsasta ja mieti jos tökittäisiin saatana sisältä päin.". En arvele, että osuu sisäelimiin. Sinulla vaan sattuu ehkä olemaan sellainen rakenne (taaksepäin kallistunut kohtu). Se on ihan normaalia sekin. Itselläni sama. Ja se sattuu siksi, jos toisen elin huonossa asennossa osuu siihen kohdun suulle sitä tökkien. Ja toinen vastaajakaan ei ollut väärässä. "Tiukkuus" voi tosiaan johtua sinulle aiheutuneesta kivusta, jolloin keho "vastustelee" tahtomattaan. Niin tuttua. Ja omaa elettyä elämää. Synnytyslääkäri aikanaan sanoi, että kanava voi olla kuin "peltiä", kun keho pistää vastaan. Kivun takia. Ja se tosiaan vaikeuttaa, kipeyttää, ja mahdollisesti vaurioittaa paikkoja, vaikka tuossa tapauksessa "liikenne" on toiseen suuntaan.
No empäs tiedä tuosta...mainittakoon vielä että kyseisellä miehellä oli itsellään käyrä kyr pä.
En usko, että täytyy olla anatominen poikkeavuus siihen, että yhdyntä sattuu. Siellä voi olla herkkiä kohtia, sisäelimissä. Mihin nyt osuikaan...
Minä tiedän. Empiirisesti. Eikä se ole "anatominen poikkeavuus". Se on yksi rakenne monista. En ollut siksi nuorena kovin "seksiorientoitunut" (toisen kanssa). Vähäiset kerrat oli pelkkiä pettymyksiä. Ja kipua. Jos joku nuori nainen sen voi välttää tiedon lisääntymisellä, niin sehän vaan olisi hyvä asia. Siis se, että voivat saavuttaa paremman ja nautinnollisen lopputuloksen itsetuntemuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei muka nainen lopulta laukea jos mies tikkaa kuin ompelukone.
Itse olen kova "tikkaamaan" ja kyllä jokainen nainen on lauennut. Jotkut jopa useasti. Itse ovat minulle sen kertoneet...
Totta kai naiset feikkaa orgasmin ennenkuin toosa tai sänky hajoaa miehen tikatessa kuin adhd-duracel pupu. Ja jälkeenpäin valehtelevat ettet pahoita mieltäsi.
Kyllä mun kokemuksen mukaan ( olen nainen ja kavereiden kanssa puhutaan) ratsastaen laukeaa suurin osa naisia, siis jos sen saa tehdä rauhassa tavallaan eikä mies puutu liikeratoihin tms.
Myös alla ollessa ihan mahdollista, mutta itselläni ainakin harvinaisempaa.
Omalla miehellä alkaa olla ikää 50 ja ei enää kestä hyvin ratsaessa, oivoi. Ja olen hoikka, ennenkuin joku siitä alkaa.
Minä tapailin kerran miestä josta näkyi vahvasti aikuisviihteen vaikutus,luuli että nainen laukeaa siitä kun iso muna tulee kovaa ja syvälle. No se vaan sattui. Lisäksi tyypillä oli erittäin vastenmielinen tapa kostuttaa sylkemällä sinne ja saatiin hirveä riita aikaiseksi,kun ilmoitin että oksettavaa jos joku räkii haaroväliin.
Lopullisesti räjähti kun kerroin ystävällisesti että kannattaa opetella erottamaan huutaako nainen nautinnosta vai tuskasta ja vähän enemmän esileikkejä kiitos. Kuulemma on kova panemaan eikä kukaan ole ennenkään valittanut. Mutta minä en nelikymppisenä ala huonoa seksiä katsella. Joskus 15vuotiaana sitä makasi kuin meritähti kundin alla ja mietti,että mikä tässä on niin ihanaa muka mutta ne ajat ovat menneet.
Kysy Ekiltä Bees&Honeys lehdeltä