Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen vihaa emojeja?

Vierailija
20.07.2026 |

Mulla tulee mieleen sellainen kiukkuinen konservatiivi-inceli, joka vihaa emojeja siksi, että ne ovat vielä liian uusi keksintö konservatiivin hitaasti uusiin asioihin tottuville aivoille ja myös siksi, että ne ovat suosittuja seksiä harrastavien normojen keskuudessa. 

Toinen syy vihata emojeja on se, että emojeilla ilmaistaan tunteita ja tällaisella henkilöllä voi olla jotain vaikeuksia omien tunteiden ilmaisussa esim. autismin kirjoilla olemisen takia tai siksi, että lapsuuden kodissa ei saanut näyttää tunteitaan, joka on tehnyt kyseisestä henkilöstä tunnevammaisen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen alapeukut paljastaa, että palstalla on aivan helvetisti tunnevammaisia autisti-inceleitä 🤭

Ainoa tunnevammainen olet sinä itse, et raukka osaa edes kommentoida asiallisesti.

Ja sieltä viisivuotiaan tasolle jääneen kehitysvammaisen ennalta-arvattavat "no u" -argumentoinnit 🤭 Myötistä 😆

Suosittelen sinulle vihanhallintakurssia.

Nyt se minimuna turaani projisoi jo omia vikojaan kaikessa peppukipeydessään 🤣 Sattuko noin kovasti kun tulit servatuksi? 😘

Olen nainen. Sun "älysi" ei riitä servaamaan ketään, sorry.

Vierailija
42/43 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihminen joka ei osaa ilmaista tunteitaan ilman emojia, on jäänyt kehityksessä lapsen tasolle. Tunteiden sanoittamista taidetaan nykyään harjoitella jo päiväkodissa?

Kirjoitustaidon vajavuutra peitellään emoijeilla. 

>vajavuutra

>emoijeilla

Ota nyt se nee kerin kyr pä pois suusta ja keskity siihen kirjoittamiseen, v*tun vammainen 😆 

Miksi et itse kirjoita sanoja niin kuin ne kuuluu kirjoittaa vaan viljelet välilyöntejä ja tähtiä? -eri

Uushomo ei näköjään ymmärrä, että tällä sosialistityttöjen rinkirunkkupalstalla ei voi kirjoittaa tuhmia sanoja ilman.

Jätä ne kirjoittamatta niin ongelma ratkeaa.

En jätä, koska en ole sananvapautta vihaava sosialistimasokisti.

"GOVERN ME HARDER DADDY!!!"

Sanoi vassarilammas kuudennetta koronarokotetta ja uusia rajoituksia odottaessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen alapeukut paljastaa, että palstalla on aivan helvetisti tunnevammaisia autisti-inceleitä 🤭

Ainoa tunnevammainen olet sinä itse, et raukka osaa edes kommentoida asiallisesti.

Ja sieltä viisivuotiaan tasolle jääneen kehitysvammaisen ennalta-arvattavat "no u" -argumentoinnit 🤭 Myötistä 😆

Suosittelen sinulle vihanhallintakurssia.

Nyt se minimuna turaani projisoi jo omia vikojaan kaikessa peppukipeydessään 🤣 Sattuko noin kovasti kun tulit servatuksi? 😘

Olen nainen. Sun "älysi" ei riitä servaamaan ketään, sorry.

Nyt se minimuna inkkeli esittää naista netissä 😂 Säälittävää 😘 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi