Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi näyttää keski-ikäisenä yhtä hyvältä kuin Shakira?

Vierailija
20.07.2026 |

Rahaa ei todellakaan ole käytettävissä yhtä paljon, kuin hänellä.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyllä ikäiseltään lähikuvissa, vaikka onkin tehnyt jotain naamalleen. Tanssiessa näyttää nuoremmalta. Vaikka ei kai tässä tosiaan ole kyse iästä vaan hyvältä näyttämisestä. 

Näyttää ikäiseltään? :D Ei tuon näköisiä viisikymppisiä tule ikinä vastaan.

Kyseletkö kaikkien vastaantulijoiden ikää?

Vierailija
42/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin jotkut ovat noin hyvännäköisiä ja kroppaisia vielä 49-vuotiaana.

Ehkä ette tunnista näitä tämmöisiä, kun törmäätte, vaan luulette heitä paljon nuoremmiksi.

Mutta noin täyteläinen naama ei ole juuri kenelläkään ilman kirurgin apua. Se että jotain kehutaan nuoremman näköiseksi ei yleensä tarkoita että näyttää nuoremmalta oikeasti. Timmiys ja hyvät geenit voi saada näyttämään freesimmältä mutta ei varsinaisesti nuoremmalta. 

Tietysti se että Suomi on nykyään täynnä sairaalloisen lihavia ihmisiä jotka jo teineinä näyttävät kolmikymppisiltä vääristää ja se että näemme nämä täydellisiksi hiotut julkkikset ruudun läpi. Laita tavisviisikymppinen samaan tilanteeseen ja jokainen ikääntymisen merkki näkyy kuin suurennuslasin alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox ym aineet naamariin, meikataan niin että tuntuu ja kuvankäsittelyllä saa ihmeitä aikaan. Ei se sen kummempaa ole. Jos näkisit Shakira aamulla ilman meikkejä niin väitän että et edes tunnistaisi kuka on kyseessä. 

Vierailija
44/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat tanssiharrastuksen.

Vierailija
45/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakiraa ei saa morkata! Se on minun!  Kuuletteko! MINUN!

Vierailija
46/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vihaa sanaa kuri, minä vihaan sanaa timmi. Myös kamerat silottavat ryppyjä, sen näkee jo Suomen uutisistakin. Olen rupsahtaneempi kuin Shakira mutta 50+ ja 163/45 ilman pt:ä. Mutta Tomppa oli täytellyt naamaansa :(

Vierailija
47/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shakira on hyvä todistus siitä, että näyttääkseen hyvältä ja omatakseen hyvän kropan, riittää ihan oman nyrkin kokoiset rinnat eli A-kupin rinnat. On kuitenkin leveä lantio ja muutenkin kaunis vartalo. Hän ei tarvitse mitään jätti-isoja rintoja, näyttääkseen hyvältä.

Suurimmalla osalla naisista on aika pienet rinnat. Myös hyvännäköisillä, hyväkroppaisilla naisilla.

En ole tullut edes ajatelleeksi, että pienet rinnat tekisivät kenestäkään vähemmän hyvännäköistä. Ei tee.

Olen itsekin pistänyt merkille, että todella kauniskasvoisilla on pienet rinnat eikä niitä tyrkytetä esille siten, että rintojen paljasta ihoa näkyy. Sitten on erikseen sellaiset ylipainoiset ei minkäännäköiset naiset, joilla on niin tiukka ja antelias paita, että puolit jätti-isoista rinnoista on aivan tyrkyllä, siis ihan paljasta tissi-ihoa. Varsinkin nyt kesällä näihin törmää jatkuvasti. Ikinä en kehtaisi kävellä edes kotona sellaisessa paidassa.

Vierailija
48/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monetkin naiset ovat yllättävän nuoren näköisiä aina sinne noin 55 v ikäisiksi.

Te vain ette tunnista näitä katukuvasta, luulette taatusti 10-15 v nuoremmaksi näitä ihmisiä.

Vierailija
49/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shakira on hyvä todistus siitä, että näyttääkseen hyvältä ja omatakseen hyvän kropan, riittää ihan oman nyrkin kokoiset rinnat eli A-kupin rinnat. On kuitenkin leveä lantio ja muutenkin kaunis vartalo. Hän ei tarvitse mitään jätti-isoja rintoja, näyttääkseen hyvältä.

Suurimmalla osalla naisista on aika pienet rinnat. Myös hyvännäköisillä, hyväkroppaisilla naisilla.

En ole tullut edes ajatelleeksi, että pienet rinnat tekisivät kenestäkään vähemmän hyvännäköistä. Ei tee.

Olen itsekin pistänyt merkille, että todella kauniskasvoisilla on pienet rinnat eikä niitä tyrkytetä esille siten, että rintojen paljasta ihoa näkyy. Sitten on erikseen sellaiset ylipainoiset ei minkäännäköiset naiset, joilla on niin tiukka ja antelias paita, että puolit jätti-isoista rinnoista on aivan tyrkyllä, siis ihan paljasta tissi-ihoa. Varsinkin nyt kesällä näihin törmää jatkuvasti. Ikinä en kehtaisi kävellä edes kotona sellaisessa paidassa.

Todella älykkään ja miellyttävän ihmisen kuuloista vastakkainasettelua sulta. Not. 

Vierailija
50/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai suurimmalla osalla on oman nyrkin kokoiset rinnat eli A-kuppi? Ei kyllä ole. Itselläni on pienet A-kupin rinnat ja tuntuu siltä, että noin 99:llä sadasta vastaantulijasta naisesta on isommat rinnat kuin mulla. Ehkä yhdellä sadasta on samanlaiset ku mulla.

Vierailija
51/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niin perus negatiivisen suomiharakan viesti toi toisten naisten rintojen arvostelu ja "en kehtaisi edes kotona" yhy yhy :D

Onnea vaan. Suomi on todella konservatiivinen edelleen, ja se näkyy nihkeiden akkojen asenteissa. 

Vierailija
52/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai suurimmalla osalla on oman nyrkin kokoiset rinnat eli A-kuppi? Ei kyllä ole. Itselläni on pienet A-kupin rinnat ja tuntuu siltä, että noin 99:llä sadasta vastaantulijasta naisesta on isommat rinnat kuin mulla. Ehkä yhdellä sadasta on samanlaiset ku mulla.

Suurimmalla osalla varmaan pienemmätkin kuin oman nyrkin kokoiset.

Sulla varmaan joku vääristymä asian suhteen, ja sitten tulee vahvistusharhaa kun tarkkailet niitä omiasi isompia rintoja.

Rannalle kun menee katselemaan naisia, niin erittäin harvalla on bikinin yläosan sisällä juurikaan mitään, saati vakoa.

Vierailija
53/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monetkin naiset ovat yllättävän nuoren näköisiä aina sinne noin 55 v ikäisiksi.

Te vain ette tunnista näitä katukuvasta, luulette taatusti 10-15 v nuoremmaksi näitä ihmisiä.

Tai sitten ne vaan itse luulee näyttävänsä nuoremmilta.

Erittäin harva näyttää mitenkään huomattavasti nuoremmalta. Harhaisia lienee enemmän kuin niitä, jotka näyttävät oikeasti nuoremmalta.

Vierailija
54/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-akat näyttivät taas luonteensa :D

Puolustat pienirintaisia, niin joku Mirva-Jaana-Irmeli tulee haukkumaan suuririntaisia ja kauhistelemaan niiden paitoja. Lol.

Vierailija
55/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla varmaan pienemmätkin kuin oman nyrkin kokoiset.

Sulla varmaan joku vääristymä asian suhteen, ja sitten tulee vahvistusharhaa kun tarkkailet niitä omiasi isompia rintoja.

Rannalle kun menee katselemaan naisia, niin erittäin harvalla on bikinin yläosan sisällä juurikaan mitään, saati vakoa.

Mulla ei ole mitään vääristymää omasta kehosta. Omat rinnat ovat noin oman nyrkin kokoiset ja A-kupit istuvat. B-kuppia kun kokeilen, jää tyhjää siihen yläosaan. Mitään vakoja ei tule, ellen purista täysillä käsin rintoja väkisinkin yhteen, silloin tulee sellainen 5 cm vako. Kun pistän rintaliivit, on rintakehä ihan lättänä keskeltä ilman mitään vakoja. Ja mielestäni miltei kaikilla on mua isommat rinnat.

Vierailija
56/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä niin perus negatiivisen suomiharakan viesti toi toisten naisten rintojen arvostelu ja "en kehtaisi edes kotona" yhy yhy :D

Onnea vaan. Suomi on todella konservatiivinen edelleen, ja se näkyy nihkeiden akkojen asenteissa. 

No, mun mielestä on todella mautonta kulkea jossain Prismassa koko jätti-iso rintavarustus sillä tavoin esillä, että tisseistä puolet on ihan paljasta ihoa. Ja ne hyllyvät siinä kävellessä ja kiinnittävät tasan kaikkien huomion. Onko se huomion saanti niin kivaa, että jokainen vilkaisee niitä puoliksi paljaita jättihinkkejä? Miksei ne pitää tuoda tuolla tavon tyrkylle, että paita peittää vain puolet rinnoista? En ymmärrä. Enkä ikinä edes kotonakaan pitäisi sellaista paitaa.

Vierailija
57/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakiralla on henkilökohtainen valmentaja joka ohjaa monipuoliseen treeniin ja säännölliseen ateriarytmiin.

Niinhän ne aina väittää. Että naama silenee ruokavaliolla ja treenillä.

Vierailija
58/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakira on laittanut täyteaineita naamaansa, sen näki ihan selvästi..sama Tomppa Cruisella. Kroppaan vaikuttaa myös geenit ja toki treenaa päivittäin PT avulla, tietty myös kurinalainen ruokavalio.

Molemmilla kirurginen kasvojen kohotus ja rasvansiirto. Täyteaineet on köyhille. 

Vierailija
59/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä neuvoja:. 

- pidä paino kurissa, käytä tyköistuvia, kauniita vaatteita. Älä mummoudu, mutta älä yritä teineillä. Kirkkaat värit on hiukan tätimäisiä, mutta samalla todella kivoja ja pistää positiiviisesti silmään. Päälle vaan reippaasti värejä. Esimerkiksi itse olen saanut positiivista palautetta pinkeistä pillifarkuista ja valkoisesta ohuesta neuleesta. Housut oli vähän niin ja näin, kun ne jostain alesta nappasin vapaa-ajan housuiksi, mutta nehän olleet suorastaan hitti.  

- hiuksissa jotain muuta kuin tätiä, pörröä, pitkää kiiltävää tai mitä vaan, naisellista joka tapauksessa

- vältä typeriä feikkikynsiä yms. Sellaiset geelipullerot on todella tätien juttu. Kynsilakka on jees, mutta omat kynnet, lyhyet tai pitkät hyvä.

- kevyt meikki, glow:ta maltilla naamaan ja ripsaria vähintään

- laita hampaat kuntoon, ne vaikuttaa todella paljon. Jos et saa muuten, niin sitten ihan esteettistä hoitoa. Hohtava hymy (ei siis jenkkihymy vaan kaunis vaalea) nuorentaa ihmistä, koska vaaleat hampaat yhdistyy aina ikään ja lisäksi hymyilevä ihminen näyttää viehättävältä ja sitähän tekee mieli hymyillä koko suulla, kun on komeat hampaat, joita näytellä.

- muista hymyillä, jos on jo ikää. Roikkuva kaula kiristyy, kun nostaa vähän poskipäitä. :D

Mutta Shakiraksi pääset vain kirurgin avulla. Pienempiä "fiksauksia" (eli näyttämään hyvältä ikäisekseen) pystyy tekemään edullisemmin. 

Vierailija
60/173 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaamalla hienot latina geenit. Ei ole suomalaisilla saumaa, sori vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi