Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö sinulta kauppojen mobiiliedut käyttämättä?

Vierailija
20.07.2026 |

On jo ikää eikä kädet ole enää niin näppärät. Älypuhelimen käyttö on muutenkin hyvin haastavaa. Etsittävä puhelin ensin laukusta, avattava se. Näyttö menee pimeäksi nopeasti, oltava nopea. Pitää kirjautua, mitkä ne salasanat sun muut oli, sieltä lävähtää tilin saldo näkyviin. Pitää zoomata, että näkee, minne kohtaan pitää mennä, että löytää mobiilikuponkiedut. Nolottaa, että ihmiset näkee toilailuni ja tilini tietoja. Tulee painettua väärää kohtaa. Alettava alusta. Kassajono seisoo ja odottaa. Ja niitä alennuksia on enemmän kuin yksi, joita haluaisin käyttää. Eikö tätä käytäntöä voisi uudistaa, että ne alennukset vaikka hyvitetään jälkikäteen, kun tiedot ostoksista kuitenkin jää kaupalle ja bonuksiakin tulee. Itseltä jää siis tämän takia nämä hyvät alennukset käyttämättä. Maksan normaalihinnan. Tuntuu, että on tarkoituksella tehty näin hankalaksi. Peukuta ylöspäin, jos koet nykysysteemin yhtä hankalaksi kuin minä ja haluat muutosta tähän. Peukuta alaspäin, jos systeemi toimii sinun kohdalla hyvin. Tuskin tätä palstaa lukevat, mutta ehkä muutosta joskus tulee, jos muutkin kuin minä tämän asian kanssa tuskailee. Tulihan kotiinkuljetuskin ruokaroboteista puhumattakaan.

Kommentit (510)

Vierailija
201/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalsta taas näyttää parasta osaamistaan. Keskustellaan ihan asiallisesti pari sivua mobiilikupongeista. Sitten perinteitä kunnioittaen paikalle saapu kaksi pikkupentua, joista toinen esittää tyhmää ja toinen lyö bensaa liekkeihin. Ja taas on saatu yksi jankkaus pysyyn. 

Vierailija
202/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jätän ostamatta kokonaan tuotteet, joista appi-tarjous. Muutenkin vähentänyt paljon s-ryhmän kaupoissa asiointia. Minulla oli s-kortti, jolla pystyi maksamaan. Sitten s-ryhmä uusi kortin, joka tuli postissa. Siinäpä ei enää sitten maksuominaisuutta, vaan se on pelkkä bonus-kortti. Minulla on ollut jumissa jo kuukausia yli 1000e siellä, koska sillä ei voi myöskään nostaa rahaa. Kysyin naapurikaupungissa prismassa asioidessa asiasta. Sain vastauksenkin. Varaa aika s-pankkiin (sijaitsee toisessa kaupungissa). Tule paikan päälle tekemään korttihakemus ja nostamaan rahaa. Passin kanssa. No se on mennyt vanhaksi. Joten nyt joutuisin hommaamaan passin, että saan omat rahani ulos. Ja passiahan en edes itse voisi noutaa, vaan senkin pitäisi noutaa joku muu, jolla voimassa oleva passi . Ja tietenkin pitää hommata maksulliset valokuvat. Että tällaista on olla "pap eriton" kantasuo malainen. Ajokortti ja kuvaton kela-kortti ollut kymmeniä vuosia. Ajokortin ja passin myöntämä poliisilaitos aina sama. Silti kahteen viimeisimpään voimassaolleeseen passiin, niin molemmilla kerroilla vaadittiin sormenjäljet. Että niin "kätevää" oli viimeksikin tehdä nettihakemus. Ja viimeksi sen sentään sai noudettua puoliso. Nyt hänenkin passinsa vanhentui.

Se ei kai liene yhdenkään kaupan tai pankin vika että ette ymmärrä, että ihmisellä on hyvä olla olemassa voimassa oleva henkilöllisyyden todistamiseen käypä asiakirja.

"Se ei kai liene yhdenkään kaupan tai pankin vika että ette ymmärrä, että ihmisellä on hyvä olla olemassa voimassa oleva henkilöllisyyden todistamiseen käypä asiakirja."

Eikä se ole minun vika, että ennen käypänen henkilöllisyyden todistamiseen (ajokortti), ei sitä enää ole. Ja miksi vanhentunut passi ei käy? Olen täällä syntynyt ja elänyt. Passi on ajalta, jolloin sormenjäljet on jo taltioitu. Olen ollut s-ryhmän asiakasjäsen jo viime vuosituhannelta. Ja maksuominaisuudella varustettu korttikin jo niiltä ajoilta alkaen. Passien voimassaoloaika on ollut 5v. Peruste ei ole se, että en näyttäisi siinä kuvassa tunnistettavalta (vrt. joku lapsuusaikainen passi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikeyritykset ovat ryhtyneet puuhakerhoiksi. Monimutkaisten alennusjärjestelmien kehittäminen on kallista, ja nuo kulut nostavat muiden tuotteiden hintoja. 

Eikä tarvii antaa niitä äppitarjouksia kuin pienelle porukalle. Lidlissä käymisen lopetin kun suuri osa tarjouksista äpillä. 

Huonoin asiakaskokemus oli kun sähköisestä tarjouslehdestä kotona katsoin erään tuotteen, ettei ollut äppitarjous mutta kun ehdin kauppaan niin oli sillä välin sähköisessä tarjouslehdessä muutettukin "vain äpillä"-tarjoukseksi.

Olisin epäillyt itseäni mutta onneksi otin ruutukaappauksen ennen lähtöä ja reissun jälkeen. 

Vierailija
204/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ladannut yhtäkään kauppojen sovellusta. Enkä tule lataamaan. Nuo "mobiiliedut" ovat vain houkute saada ihmiset ostamaan lisää. 

Enpä koskaan ole ostanut sellaista mobiilietua jota en halua tai tarvitse. 

Suhdeluku suunnilleen 3 kymmenestä jos sitäkään. 

Eipä ole kukaan sanonut, että ostaisi jotain mitä et tarvitse. Puhe oli siitä, että mobiiliedulla sinut houkutellaan ostamaan LISÄÄ. 

Kuinka niin lisää? Moniko ostaa jotain sellaista mitä ei tarvitse?                                

Lähes jokainen. Vai mihin sinun mielestäsi ihminen erityisesti TARVITSEE esim. irtokarkkeja ja sipsejä? 

Ei kukaan tarvitse juuri mitään jos tuolle linjalle lähdetään.

Irtokarkkeja ja sipsejä voi tarvita lastenkutsuille tai vaikka siihen että haluaa ostaa irtokarkkeja sekä sipsejä. Ei se tarkoita että ostaisi lisää jotain. Ainoastaan sen minkä tarvitsee täyttääkseen mielihalunsa.

Sulla menee kaksi eri termiä sekaisin. Se, mitä TARVITSET on eri asia kuin se mitä HALUAT. Yksikään lapsi ei välttämättä TARVITSE juhliinsa karkkeja ja sipsejä. Hyvin pärjää ilmankin. 

Palstahullu jankkaaja. Ymmärrät tasan mitä tarkoitan, mutta haluat vääntää autistisesti sanojen merkityksilllä. Oletko oikeastikin noin vaikea ihminen?

Turhaan sinä muita haukut. Ongelma on sinussa ja siinä, ettet ymmärrä, mitä sana tarvitsee tarkoittaa. Jankutat haluamisesta, vaikka puhutaan tarvitsemisesta. Sitten kun sinua korjataan, syyttelet muita ja alat raivota kuin taapero. Miksi?

Hanki oikeasti hoitoa. Jos et ymmärrä toisia ilman täsmällisiä sanoja, niin sinulla on ongelmia. Kukaan ei käytä täydellistä puhetta missään arkisessa tilanteessa. Epäilen kyllä ettei sinulla ole sosiaalisia taitoja minkään vertaa

Voi kultamussukka. Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Tiedän erinomaisesti, mikä ero on sanoilla tarvita ja haluat. Sinä olet täällä ainut, joka ei ymmärrä ja nyt raivoat siitä minulle. Ikävä kyllä, että käännät oman tietämättömyytesi minun haukkumiseksi, ei poista sitä faktaa, että ongelma on siinä, että SINÄ et ymmärrä. 

Kuten sanoin. Sinulla on ongelmia sosiaalisissa taidoissa mikäli tartut vääriin sanoihin vaikka ymmärrät mitä tarkoitetaan. Onnea vaan elämällesi.

Koeta ymmärtää autisteja. Eivät he tee tuota tahallaan. Heillä on erilainen ajatusmaailma. Kielikuvat tai väärin sanotut sanat ymmärretään helposti väärin.

Ei siihen autismia tarvita, että ymmärtää sanojen merkityksen. Miksi ei voi käyttä sanoja oikein? Eikö taito riitä vai mistä on kyse?

Ei tarvita ei. Mutta jos tarttuu liiaksi yksittäisten sanojen merkitykseen eikä näe kokonaisuutta kertoo autistisuudesta.

Sinulla ei minkäänlaista pätevyyttä tehdä diagnooseja. Varsinkaan ihmisestä, josta et tiedä edes mitään. Et edes sitä, onko hän trolli, joka vie sinua kuin pässiä narussa jankkaamalla yksittäisestä sanasta. Siitähän sinä kiihotut. 

Trolli tai sanoihin tarttuminen. Kertoo joka tapauksessa ihmisestä paljon. Ei kukaan normaali ihminen jaksa trollailla. 

Hyvä, että rehellisesti myönnät, ettet ole normaali ihminen.

Etkö muuta keksinyt? 

Mieti järjellä. Sinä joko esität autistista trollaajaa tai olet sellainen. Millainen ihminen käyttää aikaansa trollailuun?  Mikset ole ystäviesi kanssa? Onko sinulla sellaisia?

Eipä kestänyt kovin kauaa sinulta tajuta, että olet trollaamisen kohteena 😂😂😂😂

Älä vaihda aihetta vaan kerro mikä saa sinut trollaamaan? Mikset ole ystäviesi kanssa? Onko sinulla sellaisia?

On viihdyttävää vedättää yksinkertaisia ihmisiä, kuten sinä. 

Oletko yksinäinen? Miksi vietät nytkin aikaasi palstalla trollaten, kun voisit olla tekemässä jotain järkevämpää?                                              

En tietenkään ole yksinäinen, koska minulla on sinut uskollisena fanipoikana ketjusta toiseen <3

P:s. Onko sinun mielestäsi järkevää tekemistä jankuttaa minun kanssani vauvapalstalla? 

Tarkoitin oikeita ystäviä oikeassa elämässä. En pidä meitä ystävinä koska tapaamme ensikertaa.

En tiedä onko tämä järkevää, mutta tämä on mielenkiintoista. Tutustua kaltaiseesi vaikkakin näin keskustelupalstan kautta.

Eli sinusta on mielenkiintoista jankuttaa minun kanssani ja minusta on viihdyttävää vedättää yksinkertaista ihmistä, kuten sinä. Mikä tässä siis on ongelma? 

Ongelma on se, ettet sinä ole avoin vaan kierrät ja kaarrat sekä vaihdat aihetta lennosta.

Tämä on anonyymi palsta. En minä oikeasti saa sinun henkilöllisyyttäsi selville.                           

Ihan avoimesti olen myöntänyt olevani trolli, joka viihtyy kun sa vedätettyä sinunlaistasi yksinkertaista ihmistä. Mitä vielä haluat minun kertovan? 

Onko sinulla oikeita ystäviä? Oletko yksinäinen? Miksi viihdyt trollaamassa etkä keksi parempaa tekemistä elämälläsi?

Tottakai on oikeita ystäviä. En ole yksinäinen, koska minulla on sinut (tämän jo kerroinkin). Viihdyn trollaamssa, koska juuri nyt ei satu olemaan parempaakaan tekemistä. Eli ihan samasta syystä kuin sinäkin viihdyt jankkamassa kanssani. 

Toivottavasti näin on ja sinulla on muutakin elämää palstailun lisäksi. Muuten olisin todella surullinen puolestasi.

Elämä on tarkoitettu elämiseen eikä ruudun tuijottamiseen tai trollailuun.

Vierailija
205/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita trollia vaan henkilöä jolla on joku ongelma. Trollaus on sen ilmentymä. Ilman ongelmaa ei olisi trollausta.

Ja se ongelma ei edelleenkään liity autisteihin. Mikä sinun ongelmasi on, kun et näin yksinkertaista asiaa ymmärrä? 

Sinä oletat ettei autisti voisi olla trolli? Eihän se näin mene. Trolli voi olla myös autisti.

Hyvin epätodennöisesti on, koska autistit tyypilliesti välttelevät konflikteja ja trollit taasen haastavat riitaa tahallaan. 

Autisti ei hae konflikteja, mutta joutuu niihin helposti tahtomattaankin. Väärinymmärrykset, kuten yksittäisiin sanoihin tarttuminen kokonaisuuden sijaan, ajatusmaailman erilaisuus ns. normaaleihin verrattuna aiheuttavat niitä.

Niin? Kuinka saatanan tyhmä olet, kun et erota, että tuo sanoista jankkaaja teki sen tahallaan eikä siksi, että austina ei vain ymmärrä? 

Vierailija
206/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jää ässäedut ostamatta koska niin hankala.

Hankalia, enkä varsinkaan isompien ostosten kanssa edes muista kassalla kuponkeja. Eipä sillä, harvoin niissä mitään tarpeellista tarjousta on. 

Vierailija
207/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita trollia vaan henkilöä jolla on joku ongelma. Trollaus on sen ilmentymä. Ilman ongelmaa ei olisi trollausta.

Ja se ongelma ei edelleenkään liity autisteihin. Mikä sinun ongelmasi on, kun et näin yksinkertaista asiaa ymmärrä? 

Sinä oletat ettei autisti voisi olla trolli? Eihän se näin mene. Trolli voi olla myös autisti.

Hyvin epätodennöisesti on, koska autistit tyypilliesti välttelevät konflikteja ja trollit taasen haastavat riitaa tahallaan. 

Autisti ei hae konflikteja, mutta joutuu niihin helposti tahtomattaankin. Väärinymmärrykset, kuten yksittäisiin sanoihin tarttuminen kokonaisuuden sijaan, ajatusmaailman erilaisuus ns. normaaleihin verrattuna aiheuttavat niitä.

Niin? Kuinka saatanan tyhmä olet, kun et erota, että tuo sanoista jankkaaja teki sen tahallaan eikä siksi, että austina ei vain ymmärrä? 

Mikä noin hermostuttaa? Osuiko diagnoosini oikeaan?  Sinulla on joku isompi ongelma ja siksi trollailet.                                                     

Vierailija
208/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ladannut yhtäkään kauppojen sovellusta. Enkä tule lataamaan. Nuo "mobiiliedut" ovat vain houkute saada ihmiset ostamaan lisää. 

Eipä ole kukaan sanonut, että ostaisi jotain mitä et tarvitse. Puhe oli siitä, että mobiiliedulla sinut houkutellaan ostamaan LISÄÄ. 

Lähes jokainen. Vai mihin sinun mielestäsi ihminen erityisesti TARVITSEE esim. irtokarkkeja ja sipsejä? 

Irtokarkkeja ja sipsejä voi tarvita lastenkutsuille tai vaikka siihen että haluaa ostaa irtokarkkeja sekä sipsejä. Ei se tarkoita että ostaisi lisää jotain. Ainoastaan sen minkä tarvitsee täyttääkseen mielihalunsa.

Sulla menee kaksi eri termiä sekaisin. Se, mitä TARVITSET on eri asia kuin se mitä HALUAT. Yksikään lapsi ei välttämättä TARVITSE juhliinsa karkkeja ja sipsejä. Hyvin pärjää ilmankin. 

Palstahullu jankkaaja. Ymmärrät tasan mitä tarkoitan, mutta haluat vääntää autistisesti sanojen merkityksilllä. Oletko oikeastikin noin vaikea ihminen?

Turhaan sinä muita haukut. Ongelma on sinussa ja siinä, ettet ymmärrä, mitä sana tarvitsee tarkoittaa. Jankutat haluamisesta, vaikka puhutaan tarvitsemisesta. Sitten kun sinua korjataan, syyttelet muita ja alat raivota kuin taapero. Miksi?

Hanki oikeasti hoitoa. Jos et ymmärrä toisia ilman täsmällisiä sanoja, niin sinulla on ongelmia. Kukaan ei käytä täydellistä puhetta missään arkisessa tilanteessa. Epäilen kyllä ettei sinulla ole sosiaalisia taitoja minkään vertaa

Voi kultamussukka. Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Tiedän erinomaisesti, mikä ero on sanoilla tarvita ja haluat. Sinä olet täällä ainut, joka ei ymmärrä ja nyt raivoat siitä minulle. Ikävä kyllä, että käännät oman tietämättömyytesi minun haukkumiseksi, ei poista sitä faktaa, että ongelma on siinä, että SINÄ et ymmärrä. 

Kuten sanoin. Sinulla on ongelmia sosiaalisissa taidoissa mikäli tartut vääriin sanoihin vaikka ymmärrät mitä tarkoitetaan. Onnea vaan elämällesi.

Koeta ymmärtää autisteja. Eivät he tee tuota tahallaan. Heillä on erilainen ajatusmaailma. Kielikuvat tai väärin sanotut sanat ymmärretään helposti väärin.

Ei siihen autismia tarvita, että ymmärtää sanojen merkityksen. Miksi ei voi käyttä sanoja oikein? Eikö taito riitä vai mistä on kyse?

Ei tarvita ei. Mutta jos tarttuu liiaksi yksittäisten sanojen merkitykseen eikä näe kokonaisuutta kertoo autistisuudesta.

Sinulla ei minkäänlaista pätevyyttä tehdä diagnooseja. Varsinkaan ihmisestä, josta et tiedä edes mitään. Et edes sitä, onko hän trolli, joka vie sinua kuin pässiä narussa jankkaamalla yksittäisestä sanasta. Siitähän sinä kiihotut. 

Trolli tai sanoihin tarttuminen. Kertoo joka tapauksessa ihmisestä paljon. Ei kukaan normaali ihminen jaksa trollailla. 

Etkö muuta keksinyt? 

Mieti järjellä. Sinä joko esität autistista trollaajaa tai olet sellainen. Millainen ihminen käyttää aikaansa trollailuun?  Mikset ole ystäviesi kanssa? Onko sinulla sellaisia?

Älä vaihda aihetta vaan kerro mikä saa sinut trollaamaan? Mikset ole ystäviesi kanssa? Onko sinulla sellaisia?

Oletko yksinäinen? Miksi vietät nytkin aikaasi palstalla trollaten, kun voisit olla tekemässä jotain järkevämpää?                                              

En tietenkään ole yksinäinen, koska minulla on sinut uskollisena fanipoikana ketjusta toiseen <3

P:s. Onko sinun mielestäsi järkevää tekemistä jankuttaa minun kanssani vauvapalstalla? 

Tarkoitin oikeita ystäviä oikeassa elämässä. En pidä meitä ystävinä koska tapaamme ensikertaa.

En tiedä onko tämä järkevää, mutta tämä on mielenkiintoista. Tutustua kaltaiseesi vaikkakin näin keskustelupalstan kautta.

Eli sinusta on mielenkiintoista jankuttaa minun kanssani ja minusta on viihdyttävää vedättää yksinkertaista ihmistä, kuten sinä. Mikä tässä siis on ongelma? 

Ongelma on se, ettet sinä ole avoin vaan kierrät ja kaarrat sekä vaihdat aihetta lennosta.

Tämä on anonyymi palsta. En minä oikeasti saa sinun henkilöllisyyttäsi selville.                           

Ihan avoimesti olen myöntänyt olevani trolli, joka viihtyy kun sa vedätettyä sinunlaistasi yksinkertaista ihmistä. Mitä vielä haluat minun kertovan? 

Onko sinulla oikeita ystäviä? Oletko yksinäinen? Miksi viihdyt trollaamassa etkä keksi parempaa tekemistä elämälläsi?

Tottakai on oikeita ystäviä. En ole yksinäinen, koska minulla on sinut (tämän jo kerroinkin). Viihdyn trollaamssa, koska juuri nyt ei satu olemaan parempaakaan tekemistä. Eli ihan samasta syystä kuin sinäkin viihdyt jankkamassa kanssani. 

Toivottavasti näin on ja sinulla on muutakin elämää palstailun lisäksi. Muuten olisin todella surullinen puolestasi.

Harmi, ettei sinulla ole oikeaa elämää, vaan roikut täällä aamusta iltaan joka päivä. 

Vierailija
209/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muuta keksinyt? 

Harmi, ettei sinulla ole oikeaa elämää, vaan roikut täällä aamusta iltaan joka päivä. 

Sotket minut johonkin toiseen. En vietä täällä aikaani. Käyn vain satunnaisesti. Kuten kerroin emme ole (ehkä) tavanneet aiemmin.

Mistä muuten edes tietäisit minun viettävän täällä aikaani ellet sinä tekisi samaa?

Vierailija
210/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Lidlin appia ja S-ryhmän mobiilikuponkeja. Molemmat vaativat sovellusten avaamista kassalle tullessa ja usein latautuvat törkeän hitaasti. Ja jos avaa appin liian aikaisin, näyttö ehtii pimetä ja S-mobiilista joutuu vieläpä kokonaan ulos. 

K-kaupan edut on ainoa järkevästi toteutettu, kun appia ei tarvitse enää kassalla. 

Vihaan myös dorkia jankuttajia, jotka täyttävät asiallisen ketjun täysin turhalla vääntämisellä. Menkää pois!

Vierailija
211/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noin hermostuttaa? Osuiko diagnoosini oikeaan?  Sinulla on joku isompi ongelma ja siksi trollailet.    

Kuinka saatanan tyhmä pitää olla, jos kuvittelee, että paskanjauhantasi on joku diagnoosi? 😂😂😂😂

Vierailija
212/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotket minut johonkin toiseen. En vietä täällä aikaani. Käyn vain satunnaisesti. Kuten kerroin emme ole (ehkä) tavanneet aiemmin.

Mistä muuten edes tietäisit minun viettävän täällä aikaani ellet sinä tekisi samaa?

Ainahan te jankkajatrollit väitätte, että olette vain satunnaisesti käymässä. Siltikin, vaikka teidät on hyvin helppo tunnistaa vakiofraaseistanne ja on päivänselvää, että omaa elämää teillä ei ole. 

Vierailija
213/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saatanan tyhmä pitää olla, jos kuvittelee, että paskanjauhantasi on joku diagnoosi? 😂😂😂😂

Kiertelet ja kaartelet muttet kerro mikä sinua vaivaa. Ei kukaan täysijärkinen ihminen trollaile ja vielä kehu asialla.

Vierailija
214/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

.,

Vierailija
215/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiertelet ja kaartelet muttet kerro mikä sinua vaivaa. Ei kukaan täysijärkinen ihminen trollaile ja vielä kehu asialla.

Nimeomaan. Kukaan täysijärkinen ei sellaista tee. Mutta sinä teet. 

Vierailija
216/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan te jankkajatrollit väitätte, että olette vain satunnaisesti käymässä. Siltikin, vaikka teidät on hyvin helppo tunnistaa vakiofraaseistanne ja on päivänselvää, että omaa elämää teillä ei ole. 

Fraasit ja kirjoitustyyli ovat siitä huonoja tunnistamiskeinoja etteivät ne ole yksilöllisiä vaan opittuja esimerkiksi koulussa. Saman ikäpolven ihmiset käyttävät samanlaista tekstiä.

Kuten kerroin käyn täällä vain satunnaisesti. Uskoit tai et.

Kuinkas sinun elämäsi menee? Sinä tunnut tietävän ketä täällä käy ja milloin. Vietätkö oikeasti muutakin elämää kuin palstailu?

Vierailija
217/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketin mobiiliedut tulevat aika tarkkaan käytettyä, koska ne ovat niistä tuotteista, joita muulloinkin ostan.

Tämän viikon mobiiliedut olivat poikkeus. Aika paljon epäravintoa eli ei oikeaa ruokaa, vaan ultraprosessoitua myrkkyä. Eivät kyllä omaan ostohistoriaan kuuluneet millään lailla. Täysi huti kauppiaalta. 😆

Vierailija
218/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

.

Vierailija
219/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeomaan. Kukaan täysijärkinen ei sellaista tee. Mutta sinä teet. 

Kerro vain rehellisesti mikä sinua vaivaa? 

Vierailija
220/510 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekosi kun alkoi tulemaan tyhjää viestiä. 😂