Pakkohoitopotilaan kuljetus ambulanssilla
Entä kun matka on monta sataa kilometriä? Miten ruokailu tapahtuu?
Kommentit (60)
Multa ei vappupillejä tai
Puppaan liittyviä. x
Vierailija kirjoitti:
Mut on siirretty kahteen otteeseen noin neljän tunnin matkan kans sairaalasta toiseen. Toisella kerralla kyllä henkilöautolla. En muista pysähdyttiinkö välillä, muistaakseni ambulanssissa ei ollut lepo siteet käytössä.
Miksi peukutus? On ihan totta. Näistä on aikaa. Voi olla, että protokollat on muuttuneet tässä välissä ja silloin sai käyttää harkintaa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on siirretty kahteen otteeseen noin neljän tunnin matkan kans sairaalasta toiseen. Toisella kerralla kyllä henkilöautolla. En muista pysähdyttiinkö välillä, muistaakseni ambulanssissa ei ollut lepo siteet käytössä.
Miksi peukutus? On ihan totta. Näistä on aikaa. Voi olla, että protokollat on muuttuneet tässä välissä ja silloin sai käyttää harkintaa eri tavalla.
Minulla ei mt-dg taustaa eikä
psykiatrian osastoilla hoitojaksoja.
(Avo/suljettu os: 0 keikkaa). E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vissiin.
Jos on oikeasti huonokuntoinen potilas (eli mielenterveys siinä kunnossa, että voi olla akuutisti vaaraksi itselleen tai muille, niin siirtomatkan aikana ei pysähdellä. Tarvittaessa vaipat ja sokerista juomista (esim. pillimehu) voi olla mukana. ilman ylimääräisiä pysähdyksiä ajetaan. Teoriassa on mahdollista pitää taukoa (pari tuntia tai yön yli) lähimmässä sairaalassa (esim. Kajaanissa tai Oulussa, jos Lapista tullaan Niuvanniemeen,) mutta tauon järjestäminen vaati yleensä niin paljon resursseja, että on järkevämpi ajaa yhtä kyytiä.
Jos on rauhallinen ja sopuisa potilas, niin tarpeen mukaan voidaan pitää vessataukoja. Harkinnan mukaan jopa huoltoasemalla. Tai oikein, jos sopuisia ollaan, niin pitää jopa kahvitauko. Potilaalla voi myös olla kevyet eväät mukana (joko osastolla pakatut tai itse hankitut).
Parempikuntoiset potilaat siirretään taksilla ilman saattajia ja silloin tauon pito on kuskin ja potilaan sovittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
possu
🐷🐷🥳🥳👴🏼👴🏼👴🏼
puppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vissiin.
Miksi kiusata tuntematonta?
Mitä sinä tästä saat, trolli?
Minulla ei yhtään psykiatrian
hoitojaksoa eikä mt-diagnoosia.
Nämä kaikki näkyisivät Omakannassa.
Siellä on nolla psykiatriaan liittyvää. E
Tämä sivusto on musta,
sairas psykøpaattien
piha-aitaus. Uskomattoman
toksista törkyä. Jätän
omaan arvoonsa køprofiilit
ja muut sikailut. E
On käynyt sellaista, että mielisairas on tarttunut ambulanssissa rattiin ja saanut auton ulos tieltä.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt sellaista, että mielisairas on tarttunut ambulanssissa rattiin ja saanut auton ulos tieltä.
Lähde? Linkki?
Ambulanssi kuljettaa, tarvittaessa poliisit ajaa saattaen.
Minulla on hyvät ja hellät välit exiini ja anoppeihini, exieni sisariin + lapsiin.
Ei riitoja sukulaisten kanssa. Ei minkäänlaista
suukopua kenenkään pk-seudun
ihmisen kanssa. Naapuri, kollega.. ei mtn.
Nämä ilkeydet on pakko olla jotain
paikkakuntaan liittyviä; talosta
häädettyjen, melko
matalasti koulutettujen ja epäsivistyneiden
diilereiden køstøja, koska olen aina ollut pidetty rauhanrakentaja/luottotyyppi kaikkialla aiemmissa yhteisöissäni. E
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä nyt puhutaan? Miksi pakkohoitopotilasta pitäisi siirtää satoja kilometrejä? Jos pitää noin pitkästi siirtää niin lentokoneita menee myös.
Ei taida olla hoitopaikkoja ympäri maata niin tiuhaan niin ettei jouduttaisi potilaita kuljettamaan kauas. Taitaa Utsjokea lähin hoitopaikka olla Rovaniemellä ja välimatka 450 km.
Vai onko pelkästään se, etten pyydä
kotiini kahville - noin iso isku jollekin?
Miksi ihmeessä yhdet kahvit puolitutun,
paikkakunnalle koronan takia tulleen
Irmelin kanssa kummallisen paljon/
huomattavasti merkkaavat?
Voin kertoa, ettei serkkunikaan
juo kahvia luonani. Menemme
autolla isoon kaupunkiin.
Astumme idylliseen kahvilaan,
jossa otamme erikoiskahvit ja
palan kakkua. Ihan oikeasti, kamut.
Suhtautukaa minuun kuin käymään
tulleeseen, (yhdentekevään) vieraaseen.
Täysin ilman kiintymystä. Pyydän.
Release, let go. Kiitos ja anteeksi. E
Häädöt ja lasut on antanut isännöinti/
poliisi/soten työntekijät.
Ei suinkaan Etelä-Suomen koronamuuttaja.
Te projisoitte liialti minuun omia,
kohtaloonne väistämättä kuuluneita
elämän karmaläksyjä. E
Vierailija kirjoitti:
🐷
Lutherin äiti oli juuta lai nen ollut . Mieti tätä .
Sitten kaikki jotka on erilaisia kuin teidän valheet kuuluu hoitoon ? Jos joku sekoaa huumeista sen ymmärtää kyllä .
🐷🐷🥳🥳👴🏼👴🏼👴🏼