Jos nainen pettää, se on miehen vika
Siksi miehen tulee vain niellä se ja jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kommentit (23)
Miehen kohtalokas vika on hakeutua naisten seuraan. Siitä alkaa katkeamaton ketju uusia vikoja.
Mies ei anna tarpeeksi usein. Nainen joutuu ottamaan sivusuhteita.
Mun eksä oikeasti tuntui ajattelevan näin. Mä petin ja se olisi ollut valmis antamaan mulle anteeksi kun mähän en naisena voinut mitään sille, että mut vaan vieteltiin. Mua ärsytti niin, että jätin sen siihen. Pettäminen oli tosi väärin, mutta suhde oli ollut surkea jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa kolmenkimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se ei halua toteuttaa naisen fantasioita, joten nainen alkaa toteuttaa niitä toisaalla.
Jos nainen saa turpaansa mieheltä niin se on naisen oma vika kun ei suostunut pitää turpaansa kiinni vaan jatkoi sitä jatkuvaa valitusta ja nalkutusta
Riippumatta sukupuolesta pettäminen on aina petetyn syy.
Pettäjää kohtaan on aina käyttäydytty välinpitämättömästi ja ohikävelevästi eikä annettu kuumia kosketuksia aina kun pettäjä on tästä tarpeestaan petetylle puhumatta niitä halunnut.
Petetyt ovat aina myös ehdottomia ja mustavalkoisia sekä sairaalloisen mustasukkaisia kontrolloija. Tästä ei ole poikkeuksia.
Pyytävät joskus pettäjän puhelinta nähtäväkseen salasuhteen ollessa käynnissä, aivan törkeää kontrollointia tämäkin.
Parisuhteessa saatanallisen omistamisen tarve aiheuttaa täysin normaalin tarpeen pettää.
On käsittämätöntä kuinka petetyt ovat jääneet jonnekin 1950-luvulle. Ketään ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on bodycount kasvanut kolmella avioliiton aikana. Tylsistyminen ja jännityksen puuttuminen syynä. Nuo suhteet kestäneet 4-8kk. Yksi suhteista piti katkaista 4kk:n jälkeen, koska mies alkoi vaatia, että valitsen hänen ja mieheni välillä.
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta sukupuolesta pettäminen on aina petetyn syy.
Pettäjää kohtaan on aina käyttäydytty välinpitämättömästi ja ohikävelevästi eikä annettu kuumia kosketuksia aina kun pettäjä on tästä tarpeestaan petetylle puhumatta niitä halunnut.
Petetyt ovat aina myös ehdottomia ja mustavalkoisia sekä sairaalloisen mustasukkaisia kontrolloija. Tästä ei ole poikkeuksia.
Pyytävät joskus pettäjän puhelinta nähtäväkseen salasuhteen ollessa käynnissä, aivan törkeää kontrollointia tämäkin.
Parisuhteessa saatanallisen omistamisen tarve aiheuttaa täysin normaalin tarpeen pettää.
On käsittämätöntä kuinka petetyt ovat jääneet jonnekin 1950-luvulle. Ketään ei voi omistaa.
Siinäpä erään tunnetun sarjapettäjän ja bloggarin ajattelutapa tiivistettynä.
Pettäjät pettää, sukupuolesta riippumatta sen pettäjän vika, koska erotakin voi tai avata suhteen jos se molemmille sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se ei halua toteuttaa naisen fantasioita, joten nainen alkaa toteuttaa niitä toisaalla.
höpöhöpö. Nainen ei itse halua kenenkään fantasioita toteutettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on bodycount kasvanut kolmella avioliiton aikana. Tylsistyminen ja jännityksen puuttuminen syynä. Nuo suhteet kestäneet 4-8kk. Yksi suhteista piti katkaista 4kk:n jälkeen, koska mies alkoi vaatia, että valitsen hänen ja mieheni välillä.
seliseli
Onneksi nainen on todella säälittävä olento.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohtalokas vika on hakeutua naisten seuraan. Siitä alkaa katkeamaton ketju uusia vikoja.
Ja naisten vika on se ku pipa sanoo että muutan tuon miehen sellaiseksi kuin haluan, eikä tajuta ettei toista pidä ryhtyä muuttamaan, vaan paljon helpompi on muuttaa itseään, ja tuosta johtuu iso osa riidoista ja avio eroista. Tietää Turun paappa, elämän tutkailija ja nyt teidän sexologi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seliseli
Olin todella, todella tylsistynyt. Ennen noita suhteita hain jännitystä kaahaamalla liikenteessä, sekä tuhlaamalla rahaa. Sivusuhteet aiheuttivat vähemmän vahinkoa kuin nuo em.
Minulla pääkoppa toimii eri tavalla. Nainen on minun seurassa ajasta A aikaan B, ja sen jälkeen minulle ei ole väliä missä hän aikansa viettää. Merkitys syntyy kohtaamisissa, ei kohtaamisten pituudessa. Nainen tulee minun elämääni aitona, tai ei tarvitse tulla ollenkaan. Joko nainen tykkää minusta, tai minä en tykkää hänestä koska hän ei tykkää minusta. Ei tarvitse olla toisin.
-M
Vierailija kirjoitti:
Minulla pääkoppa toimii eri tavalla. Nainen on minun seurassa ajasta A aikaan B, ja sen jälkeen minulle ei ole väliä missä hän aikansa viettää. Merkitys syntyy kohtaamisissa, ei kohtaamisten pituudessa. Nainen tulee minun elämääni aitona, tai ei tarvitse tulla ollenkaan. Joko nainen tykkää minusta, tai minä en tykkää hänestä koska hän ei tykkää minusta. Ei tarvitse olla toisin.
-M
Kuvasit juuri, miten epävakaassa persoonallisuudessa koetaan toisen ihmisen läsnäolo: kun toinen ihminen poistuu huoneesta, ei häntä ole sen jälkeen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M
Kuvasit juuri, miten epävakaassa persoonallisuudessa koetaan toisen ihmisen läsnäolo: kun toinen ihminen poistuu huoneesta, ei häntä ole sen jälkeen olemassa.
Juuri näin. Kun henkilö lähtee, minä jatkan polymaattisten opintojeni parissa. Jos hän ei olisi ikinä tullut seuraani, olisin opiskellut. Joka päivä koko päivä.
-M
Tottakai on, kuten on miehenkin pettäminen - ja kaikki ongelmat suhteessa, ja naisen työpaikalla.