Minkälaisia sääntöjä teillä on teidän miehille?
Mulla on esim., että töistä tullaan suoraan kotiin tai jos on vaikka jossain jääkiekkomatsissa niin sinne saa lähteä tuntia ennen ja kotona pitää olla heti sen matsin päätyttyä.
Kommentit (70)
No, eipä ole tullut mitään sääntöjä puoleen jos toiseen. Aikuinen ihminen tajuaa, kuinka toimia. Pyyntöjä toki voi esittaää.
Vierailija kirjoitti:
Minun avovaimo ei ole asettanut mitään sääntöjä enkä minä hänelle
Suhde on tuhoon tuomittu. Eletään kuin pellossa.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ole tullut mitään sääntöjä puoleen jos toiseen. Aikuinen ihminen tajuaa, kuinka toimia. Pyyntöjä toki voi esittaää.
Pyyntö vaaditaan aina, jos halutaan toimia jotenkin.
Jos pitsaa leikataan saksilla, käytetään puhtaita ruokasaksia eikä tavallisia, jolla on leikattu mitä hyvänsä, esim munakarvoja…
Turha mitään sääntöjä ladella. Ei kukaan ole toisen määräiltävissä. Varsinkaan eivät järkevät miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Katolle ei kiivetä ilman turvaköyttä.
Olin aikeissa kirjoittaa, etten ole aikuiselle ihmiselle sääntöjä sanellut, mutta tajusin, että tätä olen yrittänyt miehen päähän saada uppoamaan, ettei kiipeäisi katolle, puihin jne. eikä käyttäisi moottorisahaa ilman asianmukaisia varusteita. Eihän hän tietenkään kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitsaa leikataan saksilla, käytetään puhtaita ruokasaksia eikä tavallisia, jolla on leikattu mitä hyvänsä, esim munakarvoja…
Tää on kans niitä juttuja joita boomeri ei tajua. Meilläkin emäntä hankki pizzasakset. Siis eikö kenelläkään ole sen vertaa enää ruista ranteessa, että pizzan saa veitsellä leikattua? Puhutaan kumminkin pakastepizzoista eikä mistään custom-sementtipizzoista.
Oikeasti hahhah mitä hommaa. Naisesta pitää pitää huolta mutta nainen ei määräile yhtään mitään. Rakkaudessa kaikki sujuu kuin itsestään.
Ja kaikkia saa panna.