Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia sääntöjä teillä on teidän miehille?

Vierailija
19.07.2026 |

Mulla on esim., että töistä tullaan suoraan kotiin tai jos on vaikka jossain jääkiekkomatsissa niin sinne saa lähteä tuntia ennen ja kotona pitää olla heti sen matsin päätyttyä. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluissa ei saa tanssia vain yhden friidun kanssa. Pitää tanssia kaikkien kanssa.

Ja kaikkia saa panna.

Vierailija
62/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa ei saa ajaa saunassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole tullut mitään sääntöjä puoleen jos toiseen. Aikuinen ihminen tajuaa, kuinka toimia. Pyyntöjä toki voi esittaää.

Vierailija
64/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun avovaimo ei ole asettanut mitään sääntöjä enkä minä hänelle

Suhde on tuhoon tuomittu. Eletään kuin pellossa.

Vierailija
65/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ole tullut mitään sääntöjä puoleen jos toiseen. Aikuinen ihminen tajuaa, kuinka toimia. Pyyntöjä toki voi esittaää.

Pyyntö vaaditaan aina, jos halutaan toimia jotenkin.

Vierailija
66/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitsaa leikataan saksilla, käytetään puhtaita ruokasaksia eikä tavallisia, jolla on leikattu mitä hyvänsä, esim munakarvoja…

Vierailija
67/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mitään sääntöjä ladella. Ei kukaan ole toisen määräiltävissä. Varsinkaan eivät järkevät miehet ja naiset. 

Vierailija
68/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katolle ei kiivetä ilman turvaköyttä.

Olin aikeissa kirjoittaa, etten ole aikuiselle ihmiselle sääntöjä sanellut, mutta tajusin, että tätä olen yrittänyt miehen päähän saada uppoamaan, ettei kiipeäisi katolle, puihin jne. eikä käyttäisi moottorisahaa ilman asianmukaisia varusteita. Eihän hän tietenkään kuuntele. 

Vierailija
69/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitsaa leikataan saksilla, käytetään puhtaita ruokasaksia eikä tavallisia, jolla on leikattu mitä hyvänsä, esim munakarvoja…

Tää on kans niitä juttuja joita boomeri ei tajua. Meilläkin emäntä hankki pizzasakset. Siis eikö kenelläkään ole sen vertaa enää ruista ranteessa, että pizzan saa veitsellä leikattua? Puhutaan kumminkin pakastepizzoista eikä mistään custom-sementtipizzoista.

Vierailija
70/70 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hahhah mitä hommaa. Naisesta pitää pitää huolta mutta nainen ei määräile yhtään mitään. Rakkaudessa kaikki sujuu kuin itsestään.