Miehet kertoo olevansa kovaa valuuttaa ulkomailla, mutta eivät osaa edes kertoa millä paikkakunnilla matkustivat
Otsikossa! Huomaahan sen muustakin, että täysin höpö höpö juttuja ovat.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mammoja harmittaa. Vaikka omakin maailmankatsomus perustuu vain siihen, että on käyty paikassa nimeltä ulkomaa.
Itse olen matkustanut yli 30: ssä maassa! Miten monessa sinä?
Uuu, ulkomailla käynyt tulisi fleksaa. No luettelepa niitä paikkakuntia.
Minkä helvetin takia kenenkään pitäisi luetella yhtään mitään jollekin saakelin vauvapalstan ulisijalle? Lapsellista jankkaamista -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein töitä kymmenisen vuotta Roomassa, siellä tapasin italialaisen vaimoni. Kyllä mulla sellainen mielikuva on, että tiesin koko ajan olevani Roomassa eivätkä paikannimet menneet sekaisin.
Täällä oli ihan äskettäin aloitus, jossa joku mies oli muka matkustanut kuukauden ristiin rastiin Italiaa ja naiset olivat häneen lääpällään, muttei kertonut missä kaikkialla Italiassa hän matkusti, kun sitä häneltä kysyttiin...
Mikset sä.mee sitten siihen ketjuun jankkaamaan? Kuinka monta miestä epäilet, että sen ketjun avaamiseen oli tarvittu? Pyyditkö sä tähän ketjuun apua äidiltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mammoja harmittaa. Vaikka omakin maailmankatsomus perustuu vain siihen, että on käyty paikassa nimeltä ulkomaa.
Minkä helvetin takia kenenkään pitäisi luetella yhtään mitään jollekin saakelin vauvapalstan ulisijalle? Lapsellista jankkaamista -eri
Aivan. Ehkäpä suuntaat kiukkusi ap:lle, joka joutui avaamaan ihan oman ketjun paikkakuntien luettelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa kokonaisuudessaan. Aasia lähes täysin koluttu. Equados, Argentiina ja Mexico. Karibian risteilyllä monia Väli-Amerikan maata. New York, Los Angeles ja Kanada. Egypti, Arabiemiraatit ja Jordan. Kenia ja Marokko jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein töitä kymmenisen vuotta Roomassa, siellä tapasin italialaisen vaimoni. Kyllä mulla sellainen mielikuva on, että tiesin koko ajan olevani Roomassa eivätkä paikannimet menneet sekaisin.
Täällä oli ihan äskettäin aloitus, jossa joku mies oli muka matkustanut kuukauden ristiin rastiin Italiaa ja naiset olivat häneen lääpällään, muttei kertonut missä kaikkialla Italiassa hän matkusti, kun sitä häneltä kysyttiin...
Mikset sä.mee sitten siihen ketjuun jankkaamaan? Kuinka monta miestä epäilet, että sen ketjun avaamiseen oli tarvittu? Pyyditkö sä tähän ketjuun apua äidiltäsi?
Miksi sinua häiritsee, että kerrotaan paskaaloituksista ( miesten) taidat olla mies...
Vierailija kirjoitti:
"Miehet", eli luit yhden henkilön aloituksen. Et ole järin terävä.
Koko ajan niitä on ja tuskin vain yhden miehen aloittamia. Ja lähes kaikki miehet ovat samaa mieltä ja oletettuja kokemuksia riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet eivät ole nähneet matkustusmaastaan kuin hotellin baarin.
Monet palstan miehistä tuskin ovat edes matkustaneet minnekään vaan yrittävät vaan vakuuttaa, että kaikki muunmaalaiset naiset ovat heihin muka lääpäällään. Tämä kertoo vain siitä, etteivät he kiinnosta suomalaisia naisia. Ovat varmasti myös inceleitä ja Ylilaudan jonneja
Palstansiset taas kuvittelevat, että 2020- luvulla matkustelu on jotenkin eliitin hommaa ja he on jotenkin erikoisia, kun ovat vähän matkustelleet.
Huom! Jotkut palstan miehistä tuskin ovat matkustaneet minnekkään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä palsta on aivan täynnä tällaisia vänkääjiä?
Niille masetaan noista trollauksista. Sen mukaan, paljonko tulee kommentteja ym. Siksi ne haastaa riitaa noissa, koska aina osa tarttuu niihin.
Kato aloituksia, tunnistat helposti monet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa kokonaisuudessaan. Aasia lähes täysin koluttu. Equados, Argentiina ja Mexico. Karibian risteilyllä monia Väli-Amerikan maata. New York, Los Angeles ja Kanada. Egypti, Arabiemiraatit ja Jordan. Kenia ja Marokko jne
Sun listalla on vain pari paikkakuntaa. Kysymys taisi olla liian vaikea. Karibian risteilylläkään tuskin edes tiesit, missä laiva seilasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet palstan miehistä tuskin ovat edes matkustaneet minnekään vaan yrittävät vaan vakuuttaa, että kaikki muunmaalaiset naiset ovat heihin muka lääpäällään. Tämä kertoo vain siitä, etteivät he kiinnosta suomalaisia naisia. Ovat varmasti myös inceleitä ja Ylilaudan jonneja
Palstansiset taas kuvittelevat, että 2020- luvulla matkustelu on jotenkin eliitin hommaa ja he on jotenkin erikoisia, kun ovat vähän matkustelleet.
Yuskin kaikki naisetkaan on hirveästi reissanneet. Kuitenkaan matkustelu ole mitenkään harvinaista, että sillä kannattaisi keulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä sillä on? Onko se jokin uusi velvollisuus vastata tuntemattomalle palstaihmiselle? Ja mitä se muuttaisi? Äkkiäkös sitä kartasta katsoo paikkakuntia ja luettelee.
Jäät jumiin tällaiseen typerään asiaan kuin jankkaava lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun listalla on vain pari paikkakuntaa. Kysymys taisi olla liian vaikea. Karibian risteilylläkään tuskin edes tiesit, missä laiva seilasi?
No laskepa monta maata jo pelkästään Euroopasta tulee? Aasia melkein kokonaan koluttu Pitääkö luetella nekin maat! Karibian risteilyllä mm Bahama, Puerto Rico ja Neitsytsaaret. Mitä muita maita sinulle vielä pitää luetella tai siis PAIKKAKUNTIA, miksi sinä maita kutsut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä sillä on? Onko se jokin uusi velvollisuus vastata tuntemattomalle palstaihmiselle? Ja mitä se muuttaisi? Äkkiäkös sitä kartasta katsoo paikkakuntia ja luettelee.
Jäät jumiin tällaiseen typerään asiaan kuin jankkaava lapsi.
Sinähän tässä jankkaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yuskin kaikki naisetkaan on hirveästi reissanneet. Kuitenkaan matkustelu ole mitenkään harvinaista, että sillä kannattaisi keulia.
Näin, mutta siitähän ei ollut kysymys!