Naiset hullaantuneita vaaleasta suomalaisesta miehestä täällä Italiassa
Olen ollut kuukauden reissussa ristiin rastiin Italiassa, ja ai että sitä naishuomion määrää. Jatkuvasti tekevät aloitteita ja tulevat hieromaan lähempää tuttavuutta. Mies, jos sinulla ei käy flaksi Suomessa, matkustelu avartaa.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heräsit päiväuniltas.. Italialaiset miehet komeita, pukeutuvat tyylikkäästi ja tuoksuvat hyvälle. Punakka pönäkkö hielle haiseva Pena, naiset kiertää kaukaa.
Kuulostat mukavalta ihmiseltä.
Sanoi vain totuuden
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on hyvä maine ulkomailla. Suomalaisten naisten maine on sitten eri asia. Jokainen vähän maailmaa nähnyt tietää tämän faktan.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Totta. Vaalea pohjoismainen mies on kovassa kysynnässä maailmalla.
Etenkin esim. Kolumbiassa ja sillä suunnalla. Upeita naisia ja aivan hulluna vaaleisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama, joka tekee koko ajan aloituksia siitä, miten suomalaisia miehiä arvostetaan muualla Euroopassa, mutta ei Suomessa. Yhyy yhyy 😭
Kyllä Suomessakin arvostetaan suomalaisia miehiä. Outo ajatus, ettei arvostettaisi. Joten chillaa. Esimerkiksi itse olen komea sekä Suomessa että ulkomailla, mutta toki muualla kaiken lisäksi eksoottisella lisämausteella. -ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä maailman parhaita.
Aitoja ja rehellisiä. Ei mitään Amoorea korvaan vinkuvia teeskentelijöitä.
Noloa kehua miehenä miehiä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ja heräsit päiväuniltas.. Italialaiset miehet komeita, pukeutuvat tyylikkäästi ja tuoksuvat hyvälle. Punakka pönäkkö hielle haiseva Pena, naiset kiertää kaukaa.
Sun mielikuva italialaisista perustuu elokuviin. Todellisuudessa ovat persjalkaisia, juovat joka päivä ja vaimon läimiminen kuuluu kulttuuriin.
Haalanti näyttää aika savolaiselta. ehkä ne erehty pottunokasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä on hyvä maine ulkomailla. Suomalaisten naisten maine on sitten eri asia. Jokainen vähän maailmaa nähnyt tietää tämän faktan.
Suomalaisilla naisilla on hyvä maine etenkin Turkissa ja Kreikassa. Siellä tiedetään, että suominainen on varma paisti. Eli siis hyvä asia paikallisille miehille. Laajalti tunnettu asia. Sama koskee brittejä ja ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama, joka tekee koko ajan aloituksia siitä, miten suomalaisia miehiä arvostetaan muualla Euroopassa, mutta ei Suomessa. Yhyy yhyy 😭
Kyllä Suomessakin arvostetaan suomalaisia miehiä. Outo ajatus, ettei arvostettaisi. Joten chillaa. Esimerkiksi itse olen komea sekä Suomessa että ulkomailla, mutta toki muualla kaiken lisäksi eksoottisella lisämausteella. -ap
Mitä höpötät?
Ei tasan kyllä arvosteta, sen verran luokatonta sakkia.
Niin? Samanlaisen jutun italialaisten miesten huomiosta voisin minäkin naisena kirjoittaa aina kun olen käynyt Italiassa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Vaalea pohjoismainen mies on kovassa kysynnässä maailmalla.
Etenkin esim. Kolumbiassa ja sillä suunnalla. Upeita naisia ja aivan hulluna vaaleisiin miehiin.
Rakastavat vain lompakon paksuutta!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii edes kiertää. Täälä käyneet tai tulleet ulkomaiset miehet tuon jo kertoo että helposti irtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on hyvä maine etenkin Turkissa ja Kreikassa. Siellä tiedetään, että suominainen on varma paisti. Eli siis hyvä asia paikallisille miehille. Laajalti tunnettu asia. Sama koskee brittejä ja ruotsalaisia.
Suomalaisen miehen kukkaron paksuus on monissa maissa se, mikä naisia kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Ainakin Espanjassa, Kanarialla ja Baleaareilla suomalaisten naisten maine on hyvä. Ruotsalaisilla ja englantilaisilla heikompi. Tämä toki yleistys, mutta aika pitkällä kokemuksella sanottua.
Mikä tarve sulla on ap koko ajan tehdä näitä samoja aloituksia?
Suomalainen mies tai valkoinen mies on haluttava ainoastaan kehitysmaassa, jossa street-smart nainen ottaa miehen vedätettäväksi niin taitavasti, ettei se suomalainen mies huomaakaan, koska suomalainen mies on niin vailla huomiota ja hymyilevää naista, jonka takia ne jäävät koukkuun noille naisille, jotka vievät rahat ja kukkarot.
Eipä aikaakaan niin mies lähettää palkkansa sinne tropiikkiin ja nainen perustaa suvulleen lomakylän.
Nähty on.
Vaaleat suomalaiset miehet ovat haluttavia, niin kauan kun raha liikkuu naisen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä maailman parhaita.
Aitoja ja rehellisiä. Ei mitään Amoorea korvaan vinkuvia teeskentelijöitä.
Noloa kehua miehenä miehiä 🤭
Samaahan naiset tekee jatkuvalla syötöllä.