Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä Varsovan matkalle

Vierailija
19.07.2026 |

Olen elokuussa menossa. Kertokaa kivoja kahviloita, shoppailupaikkoja jne. Hintataso lienee kuitenkin halvempi kuin Suomessa. Puolassa en ole koskaan käynyt. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustassa on hyviä kauppakeskuksia, samoin Stalinin hampaan (valtava entinen kulttuurikeskus) lähellä kauppahallin tapainen, jossa oli ihan laadukkaita  myymälöitä.   Keskustassa helppo liikkua. Kävin Varsovassa lyhyellä kaupunkilomalla, mutta minuun teki historian ystävänä vaikutuksen, miten hienosti vanha kaupunki on uudelleenrakennettu raunioista.  Torin lähellä olevassa kahvilassa mietimme, miten ankaria vaiheita maa on vuosisatojen aikana joutunut kohtaamaan.  Varsova teki minuun vaikutuksen, aika loppui kesken sillä lomalla.  Menin myöhemmin Krakovaan viikon lomalle.  Puola on minulle tärkeä maa.

Vierailija
2/2 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kaupunki. Kannattaa hyväksyä se että tutkii vain osan yhdellä reissulla, tai näin itse tein. Kannattaa käydä jossain isossa puistossa kävelyllä (katso kartasta mistä noita löytyy), muuten mielestäni aika niukasti viheralueita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla