Vihaan niin paljon noita S-ryhmän mobiilikuponkeja että ostan ne tuotteet aina Cittarista kalliimmalla
Kommentit (51)
Laittakaa s-ryhmälle palautetta aiheesta, ei ne muuten tiedä korjata. Esim. Täällä https://s-etukortti.fi/tuki/palaute
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ajan hyväksikäyttöä. Kuka prkl noitten klikkausten kanssa jaksaa!
Nykyajan nuoret "Mummot".
Ennen kerättiin lehdistä kuponkeja nyt Äppejä.
K ksupallahan on mobiiliedut myös. Typerä systeemi. Jää minulla käyttämättä.
Lataa sovellus. Aktivoi mobiilitarjous....
Ei kiitos. Ota tuote maksa ja häivy on paljon helpompaa.
Helvetistä nuo Äppipaskat.
Mene Kaupan pihalle tee kolme kyykkyhyppyä ja pieraise. Tarjous on sinun!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan. Aivan antiikkista touhua. Vihaan niitä kuponkeja ja olen itse S-kaupan kassalla töissä. Olen alkanut käydä enemmän ja enemmän asiakkaana lidlissä. Siellä ei tarvitse kikkailla kassalla, on tehokasta ja normaalia.
No onhan Lidlilläkin se joku "äppi"!
No sieltä saa vaan sen euron tai kaksi kuussa. Mutta jos ostat Prismasta esim. jonkun kalliin käyttötavaran ja saat siitä alennusta kupongilla 20%, se voi olla jo yksi ostoskerta kymmeniä euroja alennusta. Tai Emotionista jonkun kalliin meikin ja siitä vaikka -25% alea, sekin voi olla helposti kymmenen tai kymmeniä euroja säästöä.
Tai sitten käyt hakeen sen telkkarin Gigantista, jossa se on KAIKILLE asiakkaille -50% ja meikit Lidlistä (ovat käytännössä jopa parempia kuin Christina Aguilera tai Armani).
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt mitään kuponkeja, vaikka s-ryhmässä asioinkin.
koska niitä ei s-ketjussa ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt mitään kuponkeja, vaikka s-ryhmässä asioinkin.
koska niitä ei s-ketjussa ole
Onhan
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ajan hyväksikäyttöä. Kuka prkl noitten klikkausten kanssa jaksaa!
Kamala ajatus, että aikani käytettäisiin hyväksi, eikä turhuuksiin
Niin vihaan minäkin ja käyttämättä jää just tuon hankaluuden takia. Kiva siinä kassalla nyt näppäillä ensin s-mobiilia auki, sitten ETSIÄ niitä saatanan kuponkeja, jotka tuntuu olevan joka kirjautumiskerralla eri paikassa ja sitten vielä näyttää sitä myyjälle. Todella huonosti toteutettu.