Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan niin paljon noita S-ryhmän mobiilikuponkeja että ostan ne tuotteet aina Cittarista kalliimmalla

Vierailija
19.07.2026 |

Se häslääminen kassalla on saatanasta. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijata siinä halutaan, asiakas luulee saavansa tuotteen alennettuun hintaa, eikä huomaa, että ei tullutkaan alennusta jonkun klikkauksen puuttumisen vuoksi. Jos koko kärryllisen ostaa.

Lidlissä todistanut pariinkin kertaan, kun mummot joutuivat jättämään kahvipakettinsa kassalle, kun eivät olleet ymmärtäneet, että tarjous pitää aktivoida.

Vierailija
22/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään kuponkeja ja tarjouksia kännykkään. Superärsyttävää! 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan tarjoukset saa vain korttia näyttämällä, ihme hommaa s-kaupalta tuo kuponkijuttu - todella vanhanaikaista. 

Ei saa kaikkia.

Kyllä saa. Puhelinta ei tarvitse esitellä kassalla.

Alennukset pitää aktivoida puhelinsovelluksessa ennen kauppaan menoa.

Niin ja pitää ladata se sovellus ja sitä varten on hankittava älypuhelin ja siihen liittymä jossa on netti, liittymän avaamiseen tarvitaan henkkarit tai pankkitunnukset ja niitä varten on avattava pankkitili, joka edellyttää myöskin henkilöllisyystodistusta. Eikä plussakorttikaan automaattisesti tule vaan sekin pitää erikseen hankkia.

On kuulkaa monta vaihetta ennen kuin saa k-ryhmän edut käyttöönsä.

Vierailija
24/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista minkäänlaisia boonus kortteja. En s-ryhmän enkä myöskään k-ryhmän. Saat olla ihan rauhassa ilman niitä?

K-ryhmän mobiiliedut voi aktivoida vaikka kotona ja se latautuu suoraan plussakortille, mutta S-ryhmän alekuponkien kanssa pitää alkaa aktivoimaan ja näyttämään niitä siinä kassalla, joka on ihan älytön systeemi. Mobiilietuja lukuunottamatta muut edut onkin jo automaattisesti plussakortilla eikä niitä tarvitse aktivoida mitenkään.

Olen itse kerran säätänyt jonkun S-kupongin kanssa, mutta jää multakin käyttämättä, vaikka myös Prismassa asioin.

Prisman systeemi on huono. Lidlissäkin on ketterämpi, vaikka usein katsonkin ne kuponkitarjoukset vasta kassajonossa, jolloin ne ei vaikuta mun ostamisiin millään lailla. Joskus ennakoin, ja katson ne tarjoukset JO parkkipaikalla kauppaan tullessa. Tosin Lidlin kupongit harvoin natsaa mulle, kun ne on aina jotain epäterveellisiä eineksiä. Prismalla on paljon parempia tarjouksia niissä kupongeissa, mutta systeemi on niin kömpelö, että usein jää käyttämättä.

Tajuaako näitä värkkäävät mainosmiehet, että niillä ihmisillä, joilla on rahaa ja ostovoimaa, ei ole aikaa näprätä näiden kuponkien kanssa?

Vierailija
25/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan tarjoukset saa vain korttia näyttämällä, ihme hommaa s-kaupalta tuo kuponkijuttu - todella vanhanaikaista. 

Ei saa kaikkia.

Ihan persiistä!!

Kuka haluaa tuhlata aikaansa tuollaiseen? 

Vierailija
26/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan. Aivan antiikkista touhua. Vihaan niitä kuponkeja ja olen itse S-kaupan kassalla töissä. Olen alkanut käydä enemmän ja enemmän asiakkaana lidlissä. Siellä ei tarvitse kikkailla kassalla, on tehokasta ja normaalia.

Vierailija
27/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ajan hyväksikäyttöä. Kuka prkl noitten klikkausten kanssa jaksaa!

En kanssa tajua, miksei noita alennuksia voida antaa kassalla automaattisesti kaikille. Halutaanko jotenkin rangaista ihmistä, joka ei lue tuntikaupalla kauppojen mainoksia kotonaan ja klikkaile kassalla ahkerasti kännykkäänsä? Tai mitä sillä on väliä, jos joku hakee tarjouksen kahteen kertaan, ja samalla ostaa muutakin, tuleepahan kaupoille myyntiä, mitä tässä taloustilanteessa kaivataan?

Tehkää joku laki, että samat tarjoukset kuuluu antaa tasapuolisesti kaikille - pyytämättäkin ja ilman kuponkeja. Nyt syrjitään mm. vanhuksia, joilla ei ole älykännyköitä. Tai työssäkäyviä ihmisiä, joilla ei vaan ole aikaa seurata tätä kuponkipeliä. Kaupoissakin on aika epäreiluja tilanteita, kun toiset myyjät vinkkaa kupongeista ja toiset on vaan mykkinä.

Kyllä täytyy olla kiireinen ihminen, jos ei maanantaina ole 10 sekuntia aikaa avata sovellusta ja klikata pari etua aktivoiduiksi.

Ei ole mitään kuponkipeliä :D vaan nuo tulee kerran viikossa tarjolle.

Vierailija
28/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis porukalla ruveta tekeen niinkuin mun mies, vei tavaran takaisin infoon, kun ei alennusta ilman klikkailua tullut.

Työllistäisi kauppoja oikein urakalla, ehkä älyäisivät lopettaa.

Niinhän ne työllistää jo nyt. Mutta ne on eri ihmiset, jotka siellä kaupassa korjaa ja neuvoo asiakkaita kuin jotka päättää näistä hullutuksista. Niin monesti on tullut paha mieli, kun olen huomannut kupongit vasta kaupasta pois lähdettyäni. Sitten pidän muutaman viikon taukoa sen kaupparyhmittymän osalta.

Vierailija
29/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kaikkia.

Mutta puhelimen kanssa ei tarvitse näperrellä kassalla.

Vierailija
30/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ajan hyväksikäyttöä. Kuka prkl noitten klikkausten kanssa jaksaa!

En kanssa tajua, miksei noita alennuksia voida antaa kassalla automaattisesti kaikille. Halutaanko jotenkin rangaista ihmistä, joka ei lue tuntikaupalla kauppojen mainoksia kotonaan ja klikkaile kassalla ahkerasti kännykkäänsä? Tai mitä sillä on väliä, jos joku hakee tarjouksen kahteen kertaan, ja samalla ostaa muutakin, tuleepahan kaupoille myyntiä, mitä tässä taloustilanteessa kaivataan?

Tehkää joku laki, että samat tarjoukset kuuluu antaa tasapuolisesti kaikille - pyytämättäkin ja ilman kuponkeja. Nyt syrjitään mm. vanhuksia, joilla ei ole älykännyköitä. Tai työssäkäyviä ihmisiä, joilla ei vaan ole aikaa seurata tätä kuponkipeliä. Kaupoissakin on aika epäreiluja tilanteita, kun toiset myyjät vinkkaa kupongeista ja toiset on vaan mykkinä.

Kyllä täytyy olla kiireinen ihminen, jos ei maanantaina ole 10 sekuntia aikaa avata sovellusta ja klikata pari etua aktivoiduiksi.

Ei ole mitään kuponkipeliä :D vaan nuo tulee kerran viikossa tarjolle.

Joka kaupassa eri systeemit. Just kävin Ideaparkissa, ja vasta kotiin lähtiessä huomasin ovella mainoksen kupongeista. Olin menettänyt kymmeniä euroja sillä ostosmatkalla. Tuli tosi paha mieli. Yksikään myyjä koko saatanan paskatalossa ei vinkannut niistä kupongeista tai kysynyt niitä minulta kassoilla maksaessani.

Vierailija
31/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut S-mobiilia, vai mikä lieneekään, käyttöön ollenkaan. Silti käytän S-kaupan tilaussysteemiä ja joskus S-Pankkia tietokoneella. Minua eivät mobiilihommat kiinnosta lainkaan.

Vierailija
32/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte? Olen käyttänyt 20v pelkästään S-markettia ruokaostoksiin, eikä mulle ole tullut sitten minkäänlaista kuponkia?!? 

Vierailija
33/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Aivan antiikkista touhua. Vihaan niitä kuponkeja ja olen itse S-kaupan kassalla töissä. Olen alkanut käydä enemmän ja enemmän asiakkaana lidlissä. Siellä ei tarvitse kikkailla kassalla, on tehokasta ja normaalia.

No onhan Lidlilläkin se joku "äppi"! 

Vierailija
34/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et käytä myöskään Cittarin mobiilikunponkeja tai vain sinulle kohdistettuja tarjouksia? 

Vierailija
35/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te puhutte? Olen käyttänyt 20v pelkästään S-markettia ruokaostoksiin, eikä mulle ole tullut sitten minkäänlaista kuponkia?!? 

No löytyy sieltä sun mobiiliversiosta, en minäkään ole sitä kuin kerran katsonut.

Vierailija
36/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä bonus kortteja, syy, en ole valmis myymään ostosköyttäytymisdataa tuolla hinnalla. Jos saisin vaikka 10% alennusta kaikista tuotteista, tilanne olisi toinen.

Se data on valtavan arvokasta. Olisi kiva tietää arvioita paljonko tulee s ryhmän kassaan lisää rahaa tämän infon kanssa?

Käytän toki kortteja, mutta ulkomaisia, en suomalaisen pankin korttia. Paljon myös käteistä.

-Kylmät kädet

Vierailija
37/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No löytyy sieltä sun mobiiliversiosta, en minäkään ole sitä kuin kerran katsonut.

Mistä mobiiliversiosta? Mulla on vain se vihreä kortti lompakossa. 

Vierailija
38/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan Lidlilläkin se joku "äppi"! 

No sieltä saa vaan sen euron tai kaksi kuussa. Mutta jos ostat Prismasta esim. jonkun kalliin käyttötavaran ja saat siitä alennusta kupongilla 20%, se voi olla jo yksi ostoskerta kymmeniä euroja alennusta. Tai Emotionista jonkun kalliin meikin ja siitä vaikka -25% alea, sekin voi olla helposti kymmenen tai kymmeniä euroja säästöä.

Vierailija
39/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas vanhuksia, jotka vois säästää sen älykännykän ja kännykän nettiliittymän hinnan vuodessa ihan pelkästään noiden mobiilikuponkien alennuksilla. Onneksi ne ei tajua.

Vierailija
40/51 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas vanhuksia, jotka vois säästää sen älykännykän ja kännykän nettiliittymän hinnan vuodessa ihan pelkästään noiden mobiilikuponkien alennuksilla. Onneksi ne ei tajua.

Ne on vaan, että kyllä minulla on tämä vihreä kortti, kyllä minä sillä saan kassalla alennuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän