Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta 😊

Vierailija
19.07.2026 |

Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai. 

Ihana mies. 😍 

Kommentit (392)

Vierailija
261/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin juon itse keitetyn kahvin oikeasta mukista, kuin jonkun vÀljÀhtÀneen ja ympÀriinsÀ roiskuneen sotkun pahvimukista.

Onpa jĂ€nnĂ€. Itse haen tuosta korttelin pÀÀstĂ€ latten tai cappuccinon joka lauantai ja sunnuntai, eikĂ€ koskaan ole ollut vĂ€ljĂ€htynyt tai ympĂ€riinsĂ€ roiskunut. Ei kannata kĂ€ydĂ€ niissĂ€ rupupaikoissa vaikka kuinka olisi halpaa. 

Onpa jÀnnÀ ettÀ juuri Àsken vielÀ piti ilmasto pelastaa, mutta nyt onkin ok kantaa kertakÀyttökippoja selkÀ vÀÀrÀnÀ kotiin vaikka voisi sen kahvin keittÀÀ kotonakin ilman turhaa jÀtettÀ.

Ilmastotalkoot koskee kaikkia muita paitsi itseÀni, tai ainakaan minulle mukavia asioita.

T:virheÀ

Vierailija
262/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hakee aamiaisen kahvilasta ja tuo kotiin? No eipÀ ole jÀrjellÀ paiskattu tÀtÀ "miestÀ", jos ei edes kahvia osaa itse keittÀÀ.

EipĂ€ ole sinua jĂ€rjellĂ€ paiskattu jos kuvittelet ettĂ€ latten hakeminen kahvilasta tarkoittaisi sitĂ€, ettĂ€ ei itse osaa kahvia keittÀÀ. 😂 

Miksi se sitten hakee sen sieltÀ jos itsekin osaisi keittÀÀ?

Jos vaikka kahvilan barista tekee parempaa lattea kuin mitĂ€ itse saisi kotona tehyĂ€? ItsellĂ€ lĂ€hin kahvila on tuossa kadun toisella puolen, haen sieltĂ€ aina silloin tĂ€llöin kahvin ja jonkun leivonnaisen ihan siksi ettĂ€ parempaa kuin mitĂ€ saisin kotona, ja ei tuo muutama euro minun talouttani kaada. Tietenkin jos olisi rahahuolia en nĂ€in tekisi, mutta en silloin toisaalta edes asuisi tÀÀllĂ€. 

Monessakohan tavallisessa kahvilassa mahtaa olla barista töissÀ.

KĂ€ytĂ€nnössĂ€ jokaisessa kivassa kahvilassa? 

MeillÀpÀin on todella kiva ja hyvÀ kahvila jota pitÀÀ vanhempi nainen, ilman baristaa.

Jos siellĂ€ on espressokone ja se nainen sitĂ€ kĂ€yttÀÀ, niin sitten hĂ€n on barista. 

Jos espressokonetta ei ole niin en menisi kovin hyvĂ€ksi kahvilaksi sitĂ€ kutsumaan. 

Barista on koulutettu, tÀmÀ nainen ei ole. HyvÀ kahvila on sellainen jossa ihmiset viihtyvÀt, ei kaikissa tarvitse olla kaiken maailman hÀrveleitÀ.

Baristakoulutus kestÀÀ pari tuntia ja sen voi katsoa netistĂ€. EikĂ€ sekÀÀn ole pakollinen baristalle. RiittÀÀ, ettĂ€ osaa sitĂ€ laitetta kĂ€yttÀÀ. 

Mulla on kahvikone joten olen siis barista, ok.

Sellainen espressokone niinkuin hyvissĂ€ kahviloissa? MinĂ€kin haluaisin sellaisen, mutta toistaiseksi vielĂ€ koen helpommaksi hakea sen kahvin kahvilasta. Maksavatkin tonneja ne laitteet jos hyvĂ€n haluaa. 

En tiedÀ hintaa, sain lahjaksi ja hyvin kelpaa mulle.

SiinĂ€ tapauksessa jos osaat siihen kahviisi latte art -kuvan vielĂ€ tekaista, niin kyllĂ€. Olet barista. 

Kalliin lahjan olet saanut, tuhansien eurojen arvoinen. Kannattaa huoltaa hyvin. 

Luuletko ettÀ siinÀ kahvin litkussa on enÀÀ mitÀÀn art kuvia jÀljellÀ kun se on rahdattu sinne sÀngyn pohjalle?

Tietysti on. 

Voin paljastaa ettÀ ei ole.

MinĂ€ voin paljastaa, ettĂ€ jos sitĂ€ kahvia ei sekoita niin hyvĂ€ssĂ€ vaahdossa se kuvio on vielĂ€ silloinkin kun kahvi on jo juotu. 

Miksi se ei sekoittuisi siinÀ kun sen kahvin kotona kaataa oikeaan mukiin? EihÀn kukaan kotona juo jostain pahvitötteröstÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on monta kateellista vetÀnyt herneen nenukkaan siitÀ, ettÀ jollakin on huomioiva mies ja vÀhÀn arjen luksusta. Katrus on tunne, joka kertoo, mitÀ itse haluaisl. NiinpÀ kannattaisi alkaa soveltaa jotain itselle kivaa nautintoa omaan unelmaelÀmÀÀn. Ja kertoa puolisolle, ettÀ haluaa tulla huomioiduksi sillÀ lailla naisena. Nyt tÀÀllÀ myrkyllisesti ivaten yritetÀÀn pÀinvastoin ottaa onni pois ap:lta, jolla se on.

Miten keskustelupalstalla voi tuntemattomalta ihmiseltÀ ottaa onnen pois?

IlkeillĂ€ sanoilla ja vĂ€hĂ€ttelyllĂ€ se onnistuu aivan missĂ€ vain. SitĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ ap on niskaansa saanut. Harvassa vaikuttaa tÀÀllĂ€ olevan aikuiset ihmiset jotka kykenevĂ€t ilahtumaan toisen onnesta. 

Minusta ap:n aloitus on ihana, olen iloinen hĂ€nen puolestaan. 

"Kell' onni on, se onnen kÀtkeköön." Etkö tuota ole vielÀ tÀllÀ sivustolla oppinut?

Voit työntÀÀ tuon puritaanisen ankeuden sinne minne aurinko ei paista. Nykymaailmassa on ihan ok nauttia elĂ€mĂ€stĂ€ ja kertoa ihmisille ettĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ tapahtuu iloisia asioita. 

Vierailija
264/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa hemmottelua mieheltĂ€.đŸ„°

Kunhan sitten muistaa ilahduttaa myös miestÀ. Eli p*llia olisi syytÀ antaa sen aamiaisen jÀlkeen.

Ajatella, on olemassa miehiĂ€ jotka haluavat vilpittömĂ€sti ilahduttaa puolisoaan ilman taka-ajatuksia. Sitten on tĂ€llaisia

Vierailija
265/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.

Totta kai hĂ€n aamiaisen osaa tehdĂ€kin. 😄 

Ei se, ettÀ hakee kahvilasta herkkuja sulje pois sitÀ ettÀ osaa itsekin tehdÀ.

Sunnuntaisin meillĂ€ ei puurreta keittiössĂ€ vaan keskitymme mukaviin juttuihin. 

Arkena saa keittiössĂ€ touhuta aivan riittĂ€miin. 

Siis ruoanlaittohan juuri on sitÀ mukavaa juttua. Osa herkkuruokakokemusta.

Vierailija
266/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on monta kateellista vetÀnyt herneen nenukkaan siitÀ, ettÀ jollakin on huomioiva mies ja vÀhÀn arjen luksusta. Katrus on tunne, joka kertoo, mitÀ itse haluaisl. NiinpÀ kannattaisi alkaa soveltaa jotain itselle kivaa nautintoa omaan unelmaelÀmÀÀn. Ja kertoa puolisolle, ettÀ haluaa tulla huomioiduksi sillÀ lailla naisena. Nyt tÀÀllÀ myrkyllisesti ivaten yritetÀÀn pÀinvastoin ottaa onni pois ap:lta, jolla se on.

Miten keskustelupalstalla voi tuntemattomalta ihmiseltÀ ottaa onnen pois?

IlkeillĂ€ sanoilla ja vĂ€hĂ€ttelyllĂ€ se onnistuu aivan missĂ€ vain. SitĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ ap on niskaansa saanut. Harvassa vaikuttaa tÀÀllĂ€ olevan aikuiset ihmiset jotka kykenevĂ€t ilahtumaan toisen onnesta. 

Minusta ap:n aloitus on ihana, olen iloinen hĂ€nen puolestaan. 

"Kell' onni on, se onnen kÀtkeköön." Etkö tuota ole vielÀ tÀllÀ sivustolla oppinut?

Voit työntÀÀ tuon puritaanisen ankeuden sinne minne aurinko ei paista. Nykymaailmassa on ihan ok nauttia elĂ€mĂ€stĂ€ ja kertoa ihmisille ettĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ tapahtuu iloisia asioita. 

MitÀ iloista on ilmaston paskomisessa muoviroskalla?

Vierailija
267/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa hemmottelua mieheltĂ€.đŸ„°

Kunhan sitten muistaa ilahduttaa myös miestÀ. Eli p*llia olisi syytÀ antaa sen aamiaisen jÀlkeen.

Voi luoja, mikĂ€ luuseri. 😂 

Vierailija
268/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaisin meillĂ€ ei puurreta keittiössĂ€ vaan keskitymme mukaviin juttuihin. 

SitĂ€ voi herkutella kuutena pĂ€ivĂ€nĂ€ viikossa kotiruoalla ja seitsemĂ€ntenĂ€ muuten. EivĂ€t nuo toisiaan sulje ulos. Vaihtelu virkistÀÀ. 

Vierailija
269/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun poikkiksellani on korkea hapenottokyky.

Vierailija
270/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SitĂ€ voi herkutella kuutena pĂ€ivĂ€nĂ€ viikossa kotiruoalla ja seitsemĂ€ntenĂ€ muuten. EivĂ€t nuo toisiaan sulje ulos. Vaihtelu virkistÀÀ. 

Toki. Mutta tuossa kommentoitiin sitÀ ettÀ joku ÀlypÀÀ sanoi ettei tee ruokaa koska se ei ole kivaa tekemistÀ.

Vierailija
271/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon mieluummin juon itse keitetyn kahvin oikeasta mukista, kuin jonkun vÀljÀhtÀneen ja ympÀriinsÀ roiskuneen sotkun pahvimukista.

Onpa jĂ€nnĂ€. Itse haen tuosta korttelin pÀÀstĂ€ latten tai cappuccinon joka lauantai ja sunnuntai, eikĂ€ koskaan ole ollut vĂ€ljĂ€htynyt tai ympĂ€riinsĂ€ roiskunut. Ei kannata kĂ€ydĂ€ niissĂ€ rupupaikoissa vaikka kuinka olisi halpaa. 

Onpa jÀnnÀ ettÀ juuri Àsken vielÀ piti ilmasto pelastaa, mutta nyt onkin ok kantaa kertakÀyttökippoja selkÀ vÀÀrÀnÀ kotiin vaikka voisi sen kahvin keittÀÀ kotonakin ilman turhaa jÀtettÀ.

Se s*ksi oli vain esimerkki.

TÀmÀ oli vastaus vÀÀrÀÀn viestiin. Piti vastata tuolle s*ksistÀ jankuttajalle.

Jankuttamista? Minun mielestĂ€ni on jopa toivottavaa, ettĂ€ tomppelille kerrotaan ettĂ€ normaalissa parisuhteessa ei seksiĂ€ osteta jollain aamupalalla. Jos parisudetaidot ovat tuolla tasolla niin hyvĂ€ ettĂ€ joku valistaa. 

Et sinÀ pÀÀtÀ miten me muut saadaan elÀÀ.

Vierailija
272/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Mutta tuossa kommentoitiin sitÀ ettÀ joku ÀlypÀÀ sanoi ettei tee ruokaa koska se ei ole kivaa tekemistÀ.

Kaikille se ei ole mukavaa. Joku nauttii enemmĂ€n kahvilasta noutamisesta. IhmisiĂ€, katsos, kun on erilaisia ja se mistĂ€ sinĂ€ pidĂ€t ei ole sitĂ€ mistĂ€ kaikki pitĂ€vĂ€t tai kaikkien kuuluisi pitÀÀ. 

MinĂ€ rakastan ruoanlaittoa, mutta silti kĂ€yn ravintoloissa ja tilaan kotiinkin. Sekin on mukavaa, ja vapauttaa aikaa muihin juttuihin. 

Vierailija
273/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeidĂ€n kahvilassa saa omaan termosmukiin mukaan jos haluaa. Ei elĂ€mĂ€ ole niin hankalaa kuin luulet. 

Vierailija
274/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankuttamista? Minun mielestĂ€ni on jopa toivottavaa, ettĂ€ tomppelille kerrotaan ettĂ€ normaalissa parisuhteessa ei seksiĂ€ osteta jollain aamupalalla. Jos parisudetaidot ovat tuolla tasolla niin hyvĂ€ ettĂ€ joku valistaa. 

No ei tuo ole missÀÀn parisuhteessa koskaan ollut ja ei kyllĂ€ tuolla ajatusmaailmalla ainakaan mihinkÀÀn pitkÀÀn suhteeseen koskaan tule pÀÀsemÀÀn. 

Vierailija
275/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tÀstÀ keksitystÀ asiasta on 13 sivua keskustelua?

Miksi oletat sitÀ keksityksi? Surullista, miten joillekin ap:n huomioivan miehen tÀytyy olla satuolento.

Onhan tĂ€mĂ€ kyllĂ€ surullista ettĂ€ ihmiset suhtautuvat huomaavaiseen herrasmieheen kuin joulupukkiin. Hyvin, hyvin surullista. 

Vierailija
276/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinÀ pÀÀtÀ miten me muut saadaan elÀÀ.

Hei, sÀÀliö. Mene ostelemaan seksiĂ€ aamiaisella. Hus, pois! 

Vierailija
277/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset osaa nykyÀÀn tehdÀ mitÀÀn itse?

SinĂ€ et ilmeisesti koskaan kĂ€ytĂ€ mitÀÀn palveluita vaan teet aivan kaiken itse? Joskus voi löysĂ€tĂ€ pipoa, ottaa vĂ€hĂ€n rennommin ja tilata vaikka kupin kahvia! Tai yrittÀÀ olla vetĂ€mĂ€ttĂ€ hernettĂ€ nenÀÀn siitĂ€ ettĂ€ joku toinen nĂ€in tekee. 

Vierailija
278/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille se ei ole mukavaa. Joku nauttii enemmĂ€n kahvilasta noutamisesta. IhmisiĂ€, katsos, kun on erilaisia ja se mistĂ€ sinĂ€ pidĂ€t ei ole sitĂ€ mistĂ€ kaikki pitĂ€vĂ€t tai kaikkien kuuluisi pitÀÀ. 

MinĂ€ rakastan ruoanlaittoa, mutta silti kĂ€yn ravintoloissa ja tilaan kotiinkin. Sekin on mukavaa, ja vapauttaa aikaa muihin juttuihin. 

TĂ€mĂ€n ketjun opetus on ettĂ€ tĂ€ssĂ€ maassa asuu iso mielensĂ€pahoittajien joukko joiden pĂ€ivĂ€ on pilalla kun tajuavat ettĂ€ joku kehtaa elÀÀ eri tavalla kuin he. Koska eihĂ€n sellaista nyt voi hyĂ€ksyĂ€, ei missÀÀn nimessĂ€! Kaikkien pitĂ€isi elÀÀ juuri kuten he, niin olisi kaikki hyvin. 

Vierailija
279/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon huonoja kaloreita. Onko sun miehellÀ feeder fetissi?

LĂ€hinnĂ€ liikuntafetissi. Kaloreita tarvii kun liikkuu. Me kĂ€ydÀÀn joka sunnuntai pitkĂ€ lenkki yhdessĂ€. 

Eli joku kolme tuntia juoksua? JÀrkyttÀvÀn kokoinen aamiainen. Tuollahan jaksaisi koko pÀivÀn.

Vierailija
280/392 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon asioita joita en tykkÀÀ tehdĂ€, ja maksan mielellĂ€ni ettĂ€ joku muu tekee sen, esimerkiksi siivouksen. Jos joku oman elĂ€mĂ€nsĂ€ kĂ€rsimystĂ€ rakastava puritaani tĂ€llaisesta pahoittaa mielensĂ€ niin se on hĂ€nen ongelmansa. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yhdeksÀn yksi